| five |

227 32 3
                                    

23 Ocak 2019
01:30

Sana iyi bakamıyor muyum Zayn?

Eğer bakamıyorsam lütfen söyle çünkü iyi baksaydım uyanırdın. Ama uyanmıyorsun. Nerede yanlış yapıyorum ben? Seni seviyorum, yanaklarını okşuyorum, teninde git gide kendini yitiren parfümünü kokluyorum, saçlarını okşuyorum. Tüm bunlar çok mu az geliyor Zayn? Elimden sadece bu kadarı geliyor. Özür dilerim. Ama sen uyanırsan daha fazlasını yaparım, o yüzden uyan. Söz veriyorum çok daha iyisini yaparım.

Delirmiş gibi hissediyorum. Etrafta senin sesini duyuyorum Zayn. Geceleri rüyamda seni bana gülümserken görüyorum. Ama uyandığımda hiçbirinin gerçek olmadığını görüyorum. Galiba aklımı kaybediyorum. Ya da son parçalarını senin için kullanıyorum.

Beklemek çok anlamsız gelmeye başladı Zayn, merak etme seni beklemekten vazgeçmeyeceğim. Ama bilmiyorum. Çok saçma Zayn, bedenin burada ama ruhun nerede? Soluk bir beden, morarmış bir dudak, yaralarla dolu bir vücud, soğumuş bir ten...acıtıyor Zayn. Gerçekten çok acıtıyor. Seni her gün bu şekilde görmek beni günden güne öldürüyor. Umudum hiçbir zaman bitmeyecek. Seni göreceğim Zayn, seni gülümserken göreceğim. Huzurlu olduğunu göreceğim Zayn. Kendime ve sana söz veriyorum. Buluşacağız, birleşeceğiz. Bugün değil ama elbet bir gün.

Artık ayaklarım beni taşıyamıyor. Bedenim güçsüz ama ruhum çok ağır geliyor bana. Her gün taşımak olduğum bu bedeni artık taşınamıyorum. Sensiz nefes alamıyorum, olmuyor. Her şey bomboş Zayn, günler, haftalar, aylar, saatler. Sadece geçip gidiyor ama sen gelmiyorsun. Sensiz bomboşum.

Yakın zamanda geleceksin Zayn, hissediyorum. Birleşeceğiz birtanem.

saudade | ziam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin