Reflektor prawie rozbił się o głowę Adriena jednak w szybkim tempie zepchnęłam chłopaka ze sceny.
Wszyscy byli przerażeni i niektórzy nawet uciekli budynku w którym odbywał się pokaz.
Przestraszony i zdezorientowany chłopak leżał na ziemi a ja na nim.
Wszyscy reporterzy zebrali się w okół na i wypytywali nas jak mogło dojść do tego zdarzenia.
Chociaż sama chciałabym to wiedzieć.
Wstała, otrzepałam sukienkę i pomogłam wstać chłopakowi.
-Nic ci nie jest?
Spytałam.
-Nie, wszystko dobrze, dzięki tobie. Bardzo ci dziękuje za uratowanie.
Powiedział blondyn i nie zwracając uwagi na reporterów, przytulił mnie.
Oczywiście odwzajemniłam uścisk chłopaka.
-Nie masz za co, naprawdę. Cieszę się że nic ci nie jest.
Powiedziałam.
-Jak to nie mam za co ?! Dziewczyno uratowałaś mi życie!
Krzyknął chłopak.
-Adrien spokojnie
zaśmiałam się.
blondyn chwycił moją rękę i szybko wybiegł z budynku. Oczywiście byłam zmuszona biegnąć za nim.
Dobiegliśmy do parku.
-Co my tu robimy?
Spytałam
-A tak sobie, cicho tutaj.
Powiedział i spojrzał na już ciemne niebo.
-Racja, tak przyjemnie.
Również spojrzałam w niebo. Chłopak nie puszczając mojej ręki podszedł ze mną do ławki.
Usiedliśmy na niej.
-Co jutro robisz?
Spytał tak nagle
-Ymm... racze nic a co?
-Zapraszam cię na kawę, tak w podzięce za uratowanie.
Zaproponował.
-No wiesz, aż trudno odmówić. Więc przyjmuję zaproszenie.
Zaśmiałam się lekko a chłopak się uśmiechnął.
-Tak w ogóle to nie chcesz się przebrać? Nie wiem czy to dobrze latać w takich ciuchach po mieście.
Powiedziałam
-Co ty wygadujesz? Ubrania które mam na sobie są super wygodne i chyba będę w nich spać. A twoja sukienka jest śliczna więc się nie przebieraj.
-Eh no dobrze.
~~
taki króciutki ale zawsze coś prawda?
ŻYCZĘ WAM UDANEGO SYLWESTRA I ABY ROK 2019 BYŁ NAJLEPSZYM ROKIEM W WASZYM ŻYCIU! <3
Dobrze to widzimy się w następnym roku? ;D
Papa
CZYTASZ
Je t'aime [Miraculous] AU
Fanfictiondwudzietwodwu letnia Marinette to jedna z najmłodszych ale również najlepszych projektantów mody. Pewnego dnia dostaje zlecenie na uszycie ubrań dla modela z rodziny Agrestè. Jednak w dniu pokazu jest mały wypadek przez co obydwoje się zaprzyjaźniaj...