4.

42 6 4
                                    

Ještě jsme si chvíli povídali s ostatními v týmu a hráli nějaké hry. Všichni jsme se hodně sblížili a Já si hodně povídala s Lukasem. Ann se už tolik nestyděla v Chrisově blízkosti a z toho jsem měla velikou radost. Ann je pro mě hodně důležitá. Zrovna jsme šli po chodbě po našich dvojicích a povídali si. "Hele něco ti řeknu ale říkam ti to jen proto že ti vařím a jestli to někomu, komukoli řekneš nedopadne to s tebou dobře" usmála jsem se na Lukase a on se začal smát. "Neboj nikomu to neřeknu."
"Ann je pro mě jako sestra a já jí chci pomoct ona je totiž už dva roky zamilovaná do Chrise." řekla jsem a sklopila smutně hlavu. "Aha...tak to je hustý." Zasmál se Lukas. "Pomohl bys nám Prosím?" Lukas se na moment zamyslel a potom se podíval za nás. Oba se na sebe smáli a Chris Ann držel kolem ramen. Začali jsme se oba smát. Ann s Chrisem nás ani nezaregistrovali. Když jsme došly na pokoj Ann skočila do postele a zasněně vydechla. "Někdo se nám tady zamiloval ještě víc než předtím." Posmívala jsem se jí a stoupla si k oknu. (Ještě dodávám že jsme měly balkón) "Asi jo...Já nevím." Začala se hrozně červenat, Já jsem se na ní otočila, usmála se a podívala se svátky do okna. Potom jsem otevřela dveře od balkónu, vyšla na něj a opřela se o zábradlí. Ann přišla za mnou a podívala se na mě a řekla "A co ty...ty a Lukas." Usmála se úchylácky.  Já se začala usmívat a trochu červenat. "Já-já nevím"
Večer jsme udělali rutinu a šli spát. Nemohla jsem usnout tak jsem si vzala mobil a projížděla instagram.  Najednou mi skočila zprává  od Lukase.
"Nechtěla by si ven?"

"Ty ses zbláznil?😂 vždyť je jedenáct kdyby nás někdo viděl poslali by nás domů."

"Neboj se nikdo nás neuvidí."

"Seš si jistej?"

"Fakt."

"Tak se podívej z okna."

Otočila jsem se do okna a viděla Lukase. Hrozně jsem se lekla a běžela na balkón. "Co tu děláš Lukasi?" Zeptala jsem se vyděšeně. "Co tvoje zápěstí?" Usmál se a ignoroval moji otázku. Podívala jsem se na své zápěstí, nic jsem necítila tak jsem na něj zatlačila. "Au" Sykla jsem. Lukas Mě vzal za ruce a obejmul mě.  Chvíli jsem váhala ale potom jsem ho objala taky.

NAVŽDY SPOLUKde žijí příběhy. Začni objevovat