Seděli jsme ve společenské místnosti a čekali a ostatní týmy než přijdou ze svahu. Zatím jsme si povídali a našich oblíbených spotech. Jaké jsou naše největší úspěchy v nich a kolik máme medailí. Do místnosti přišla poslední skupina a hned v zápěstí naše učitelka. "Takže všichni Prosím klid..... Děkuji. Budete niní soutěžit ve vašich skupinách. Budou to soutěže na rychlost a za ty budete dostávat body. Na konci kurzu se podle sečtených bodů vyhlásí první, druhé a třetí místo ale kolik jste nasbírali bodů vám nebude sděleno aby jste nemohli počítat jestli vyhrajete nebo ne. Hra bude probíhat následovně...." Bla bla bla. Pravidla téhle soutěže znám uš od školky. Prostě běžím vezmu papírek a běžím spátky a střídáme se. Jednoduchý jako facka.
Tak jsme začali běhat. Papírků tam bylo hrozně moc a měli jsme 5 minut na to aby jsme jich donesli co nejvíc.
Už zbývalo jen pár sekund a Já byla na řadě. Běžela jsem pro papírek, už jsem se vracela a...Až pípání jakýchsi přístrojů vedle mé hlavy mě probudilo z typuju docela dlouhého spánku. Když jsem chtěla otevřít oči abych zjistila co se kolem mě děje ale když jsem se o to pokusila oslepilo mě prudké bílé světlo. Pomalu jsem se rozkoukávala. Ležela jsem na lůžku v bílé místnosti. Naproti mého lůžka byl žlutý gauč kam kterém se krčili dvě osoby. Ann a Chris. Mokré oči se jí na tom pitomém bílém světle leskli. Ale spala, mokro měla pod očima ale proč asi brečela. Nechápal jsem co se jí stalo. Chris taky spal, vzájemně se o sebe opírali s Ann a spokojeně oddychovali. Přes tím jsem si toho nevšimla ale moji ruku někdo tisknul. Podívala jsem se na místo kde jsem ted stisk cítila. Ležel tam Lukas, hlavu měl položenou na mém lůžku a držel mě za ruku. Jeho stisk jsem mu obětovala a on se hned zvedl protřel si ospalé oči a Podíval se na mě. "Mio!" Vykřikl a hned mě objal. Chtěla jsem ho obejmout taky ale když jsem na něho pokládala ruku ucítila jsem hroznou bolest v zápěstí. Když Lukas vykřikl Ann i Chris se vzbudili. Ann se ke Mě hned rozeběhla a taky mě objala. "Mio ty ses vzbudila. Jsem tak ráda." Chris se pomalu přiblízil a usmál se na mě a já na něho. "Ahoj všichni. Kde to jsem? A-a co se mi to stalo?"
"Jsi v nemocnici a stalo se to že jsi běžela s papírkem spátky a ta mrcha Mandy ti podkopla nohy. Všichni to viděli a to i učitelé." Oznámil mi naštvaně Chris a Já jsem byla až překvapená jak moc byl naštvaný. "Mandy pojede domů a ty budeš moct zítra po obědě zase jezdit. Chris si bude muset ráno vystačit sám." Zasmál se Lukas a my se k němu přidali.Pardón za kratší část😄 ale slibuju že další část bude dost zajímavá a začne se tam dít i něco jako 👉👌 meziii Chrisem a Ann😂 tak se těšte na další díl❤
•Veronika•
ČTEŠ
NAVŽDY SPOLU
RomanceAhoj✌ tenhle příběh bude o dvou holkách které se zamilují na lyžařském kurzu a prožijí tam svůj první vztah. Ještě nikdy jsem knížku nepsala tak doufám že to bude fajn. Za pár dnů jedu taky na lyžák tak doufám že to bude vypadat nějak podobně jako v...