8.

62 4 2
                                    

Byl už večer a my konečně přijeli s učitelkou autem na hotel. Trochu mě boleli nohy takže mě trochu podpírali abych se cestou nezhroutila. Lukas a Chris mi pomohli aš do našeho pokoje. "Děkeju moc." Usmála jsem se na ně a sedla si na postel. Ann si sedla vedle mě a Lukas a Chris naproti na postel. "Tak jak ti je Mio?" Zeptal se mě Lukas. "Bylo i hůř. Bolí mě zápěstí, nohy a hlava ale to bylo asi jasný. Ann se na mě zase hned pověsila. Tak jsem ji taky objala. Potom byl večer dívali jsme se všichni na filmy a hráli flašku. Nic úchylnýho jo😂. Potom kluci odešli. S Ann jsme si dlouho povídali o tom co se stalo když jsem spadla a tak různě. Potom jsme byly obě hrozně unavené i přes to že Já jsem několik hodin spala tak jsme si šli lehnout spát. V noci jsem se probudila a šla na svoje oblíbené místo na balkóně. Byla bych tam celou noc kdybych mohla. Úžasně se tam přemýšlí. Úplně vypnete a je to nádherný pocit. Kolem 5 ráno jsem z balkónu vylezla a sedla jsem si na postel. Byla jsem na telefonu a projížděla instagram.

Bylo 7:30 a Já se rozhodla že už vzbudím Ann. "Vstávej ty ospalče už jsem půl osmé." Zasmála jsem se. "Ještě pět minut mami." Řekla rozmrzele a dala si na hlavu polštář. "Ani minutu, dělej!" Zasmála jsem se ještě víc a odhodila její peřinu pryč. "Ty si hroznej tyran Mio." Zasmála se i Ann. Sice trochu ospale ale přece. Potom jsme se jen převlékli, udělali si hygienu a pádili na snídani. No Já jsem pádila jako šnek přece jen včera mi nebylo nejlíp a mam se šetřit jestli chci po obědě už jezdit. Sedli jsme si ke stolu a byli jsme tam tak třetí skupina. (Polovina skupiny) "Kde jsou nevíš?" Zeptala se mě potichoučku Ann. "Netuším asi se ještě oblíkají." Odpověděla jsem Ann potichu. Najednou se ve dveřích objevili dva krásní kluci. Ann se úplně zatajil dech když je viděla. Žduchla jsem ji trochu loktem do břicha aby se vzpamatovala. "Auu!" Zamračila se na Ann ale pak jí došlo co byl můj záměr. "Děkuju." Zasmála se. "Ahoj holky." Řekl tím svým klasickým úchyláckým tónem Chris. "Ahooj." Vydechla zhypnotyzovaná Ann. "Tak co Mio už je ti líp?" Zeptal se Chris. "Jo jo už je mi fajn. Po obědě budu zase jezdit dík." Usmála jsem se na něj. Z ničeho nic cinkul Ann mobil. Rychle ho vytáhla a přečetla si zprávu. Najednou začala pištět, čapla mě za zápěstí a táhla kus dál do rohu kde nikdo není. "Přečti si to. Je to zpráva od Alex."
"Dobře fajn."
Ahoj Ann. Vím že si teď na lyžáku ale tohle ti prostě říct musím. Určitě si pamatuješ tvého bývalého spolužáka Marka ne? No vyprávěla si mi o něm a on se přestěhoval sem. Do našeho města. A je Mega hezkej a protože já jsem prostě já tak když jsem kolem něj s kamarádkou procházela tak jsem zakopla, padala jsem a on mě chytil. Takžeee...mám nového crushe. Pozdravuj Miu a užijte si lyžák. Měj se.
"Páni to je hustý. Mark?! Nemůžu tomu uvěřit. Má štěstí jako prase." Řekla jsem nadšeně. "Já vím hrozně jí to přeju!!!" Vyjekla Ann. Vrátili jsme se na naše místa aby učitelka mohla něco povídat. "Tak co se stalo že jste museli jít pryč?" Zeptal se nás Chris. "To je tajný." Zasmála se Ann a potom jsme poslouchali učitelku. Informace ohledně dneška. Normální den jako včera. Převlékli jsme se a šli ven Já si dala jen lehčí bundu než na snowboard. Rozhodla jsem se že si sednu na lavičku a budu sledovat jak jim to jde. Chris si donesl svoje prkno ale ještě před tím než si ho zapnul se vydal mím směrem. "Co potřebuješ Chrisi?" Zeptala jsem se ho. "Nic jen jsem myslel že by se ti hodila společnost."
"To máš pravdu ta by se mi hodila." Chris se posadil vedle mě a chvíli jsme se koukali jak to Lukasovi a Ann jde. "Hele, dlouho už mám v hlavě jednu myšlenku, můžu se tě na ni zeptat?"
"Jen se ptej."
"Jak to teď s Ann máš? Myslím jako jste Teda spolu nebo...Jak?"
"Já ani nevím. Nevím jak bych se jí na to měl zeptat." Povzdechl si Chris a mě ho bylo líto. "Nevím sice jak ale ráda ti pomůžu stačí jen říct." Usmála jsem se na něj a on na mě. "A co ty a Lukas? Pořád o tobě básní jak si pěkná, chytrá, vtipná a kdo ví co ještě." Řekl mu Chris a mě to naprosto zarazilo. "C-c-cože?! To si mě asi spletl S nějakou jinou holkou ne?" Oba jsme se začali smát. "Ne, vážně mluví o tobě." Řekl Chris a Já jsem stejně nemohla uvěřit tomu co jsem slyšela.

6:00
Už jsme měly po večeři tím pádem večerní klid a pak Večerka. Všichni jsme byly na našem pokoji. Zase jsme se dívali na filmy. Hráli nějaký hry a tak různě. Potom Ann přišla se svým geniálním nápadem. "Co kdyby jsme každý šli na jiný pokoj víte jak to myslím ne?" Zeptala se Ann. "Jo klidně můžem." Řekla jsem a chytla jsem Chrise za ruku a šla s nim na balkón a zavřela ho aby nás neslyšeli. "Víš co máš říkat žejo?"
"Ano pamatuji si to do písmene." Odpověděl mi sebejistě Chris.
"To zvládneš jasný! A né že mi Ann nějak skažíš jinak budeš nést následky. A je to její první vztah tak buď Hodnej prosímtě." Řekla jsem starostlivě. "Hodnej na ni budu jen když spolu budeme mluvit, při s." Přerušila jsem jeho větu. "Tak jsem to nemyslela idiote a teď běž a ať do hodiny slyším hlasité ANO!"
"Provedu!" Narovnal záda a vyběhl z balkónu a čapnul Ann za ruku. "Tak se tu mějte a tady máte něco kdyby náhodou neměla Mia antikoncepci." Hodil po mě kondom a Já ho rychle schovala do šuplíku. "Ty seš idiot fakt!" Křikla jsem po něm ale už byl pryč.
Po nějaké době kdy jsme s Lukasem hráli karty a Já ho ničila jsem najednou uslyšela. "ANO ANO ANO!!!"
"Nojo tohle funguje vždycky." Řekla jsme a hodila další kartu.  "Co funguje?" Zeptal se Lukas a trochu naklonil hlavu na stranu. Cutka😂. "No tak trochu jsem poradila Chrisovi jak na to aby se Ann zeptal jestli s nim bude chodit a jak to udělá aby zaručeně řekla ano." Usmála jsem se na něj. "Aháaaa a jak by se měl kluk zeptat jestli s nim bude holka chodit?" Zeptal se mě Lukas a Já zapřemýšlela ale ještě před tím než jsem stihla cokoliv říct mě Lukas políbil. Nevěděla jsem co mám dělat ale nakonec jsem ne tomu poddala a spolupracovala. "Ano, můžeme spolu chodit." Usmála jsem se a on taky. 
Mezitím na pokoji 11 se děli věci. Ne moc nahlas skoro vůbec ale Já poslouchala u zdi takže jsem něco slyšela. "Proboha nechápu na co mi Chris dával ten kondom když ho potřebuje sám. Doufám že měl u sebe ještě aspoň jeden."
"Klid ten má u sebe vždycky minimálně 8." Zasmál se Lukas a Já s ním

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 03, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

NAVŽDY SPOLUKde žijí příběhy. Začni objevovat