Rüya
Can'la yaşadıklarımın üzerinden iki hafta geçti.Can hala benimle konuşmuyor.Hatta birbirimizden kaçıyorduk.Benimle dalga geçmesini bile özledim.Ama onu öptüğüm içinde hiç pişman değilim.Okulun bahçesinin bir köşesine sinmiş İlayda'yı gördüm.Onunla konuşmak tuaf ama iyi geliyordu.
-Merhaba İlayda
-Merhaba , Nasılsın?
-Boktan.Sende mi senaryo yazıyorsun?
-Açıkcası Rüya benimkilerine senaryo denir mi bilemiyorum.Olay gidişatı var da içi boş.Diyalog falan sıkıntı.
-Terside bende var.Ya aslında birlikte çalışsak.Bu aralar kendimi fazlasıyla yazmaya adamam lazım.Yardımcı oluruz birbirimize.Okumak isterim yazdıklarını.
-Olur.Al oku.Yalnız ben akşamları çalışıyorum.Okul içinde çalışmamız lazım.
-Olur tabi.Nerde çalışıyorsun?
-Kafede.Garsonum.
-Bende bar falan diyeceksin sandım.Tamam. Arada uğrarım.Kahve ısmarlarsın.
-Enteresansın sen ya.Okulun en popülerisin gelmiş benle takılıyorsun.
-Senin bu turuncu saçların popülerliğime güç katıyor da ondan.
-Onlara aşık olan çok ama ben yüz vermiyorum.
-Doğru.Bak bizim çocuklar da tam da bundan bahsediyorlardı.
-Ne? Hangisi? Yoksa esmer Mert mi? Neyse Rüya benim derse girmem gerek.Görüşürüz.
-Sorduklarına cevap alsaydın bari. Koşma düşersin.Neyse görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA DOĞANLAR
Fantasy"Bir gün herkesin göç edeceği bir yer var. " demişti annem.