Tan Ağarır

39 4 1
                                    

İlayda

' Yahu şu rüyama olsun müdahale etmeyin.' Ege'yi uyandırmak, üniversite giriş sınavına çalışmaktan daha zordu benim için. Sanırım bir bardak su almaya gitmeli ve bir güzel üzerine dökmeliyim.Belki bardak az gelirdi kovayla mı alsaydım? Neyse sanırım önce kahvaltıyı hazırlasam iyi olur.

Rüya

'oh ne harika.Sabahın köründe uyandım yine .Dün gece Cemal'in kafasından ısırmalıydım.Hata yaptım.' banyoda kendi kendime söyleniyordum.Can'ın sesini duyunca tabiri caizse ki çok doğru, buz kesildim.

'Ufaklık bırak şu kendi kendi konuşmayı.Bak babam üzerinde düşündüğün komplo teorilerini öğrenecek.'

Tamam .Artık musluğa kafa atabilirim.Süpürgeden sonra da ufaklık demeye başladı.Hayır yani hangi ufaklığın böyle büyük gögüsleri var ki?

Banyodan çıkıp, neredeyse annemin kendinide kesip masanın ortasına koyacağı , yok yok olan kahvaltı masasına oturdum.

İlayda

'Neden bu kadar keyifsiz olduğumu anlayamıyorum.Her şey dandikten de olsa yolunda gibi.' bu düşüncelerin için de dolanıp dururken kapının çalmasıyla kendime bir anda geldim.Yine o popüler kız.Hayret bu defa suratında 32 diş gülümsemesi yok.Yok artık. Buraya mı geliyor? Oh bu da tam oldu. Ve şimdi yanımda oturuyor. Ne yani seninle hemen tanışamam. Daha okula yeni başladım. Beni ilk günden küçük düşüremezsin. Bu ortak derste neyin kafası oluyor? Aramızda sınıf farkı var.Bana bakıyor. Harika. Gerçekten!

'Merhaba ben Rüya'

'Bende İlayda'

Tamam.Bu kadar diyalog yeter. Hemen önüme dönüp tahtadakileri not almaya başladım. Bir dakika ya. Bu kız napıyor böyle? İnanamıyorum. Senaryo mu yazıyor?

Hocanın ders bitmiştir demesi irkilmeme neden oldu.

Rüya bana bakarak gülümsedi 'Alışırsın hep böyle bağırır.İlgi çekmeyi seviyor.'

Tamam ona ne yazıyorsun diye soracakken kalkıp gitti.

KARANLIKTA DOĞANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin