Khalil

607 23 0
                                    

Obed 12:12

Zobudil som sa ako mi škvrká v bruchu. Rozlepil som oči a pozrel sa na postieľku,Rosie tam nebola. Rýchlo som sa pozrel na Selenu tiež tu nebola. Čo je dnes ? Aháá..Streda.

Postavil som sa z postele a smeroval do kúpeľne.Ked som bol hotorý zišiel som dole do kuchyne,počul som smiech.Takže sú v obývačke.Nakukol som do jedálne a na stole bol položený lístok. 

Drahý Justin

Tento list ti píšem,aby som ti napísala že dnes je Streda. A ja v stredu chodim ku kaderníkovy. Rosie je v obývačke s Rebeccou,je to moja najlepšia priateľka. Mala by som prísť tak za 2 hodiny. Pôjdem aj na nákup. Nemusíš si robiť starosti. Pripravila som ti raňajky,ktoré sú v chladničke. Tvoje obľúbené.A kúpila som ti niečo.Je to prekvapenie.

Z láskou tvoja Selly

P.S-Milujem ťa :* xxo

Dočítal som a vyhodil papierik.Usmieval som sa ako slniečko na hnoji. Milujem ju.Otvoril som chladničku a pozrel sa kde to moje jedlo je. Všimol som si papierik s mojím menom.

Pripravila mi lievance s nutelou. Mňam.

Rýchlo som si ich vytiahol a dal do mikrovlnky.Dal som si na minútu a pri tom som si nalial aj pomarančový džús.Ked mi zapípali lievance vytiahol som ich a zakusil sa do nich.Do 10min.bolí zjedené.

Poupratoval som za sebou a vybral sa do obývačky.Takmer som zabudol musím sa obliecť. Rýchlo som išiel hore schodmi do mojej izby. Vytiahol som si tepláky a tričko. 

Počul som plač.Rýchlo som utekal do obývačky. Zastavil som sa ked som uvidel Rebeccu.

 Nič moc. Taká pre Lil Zu.Vidíš zavolám mu. Rebecca si ma všimla.Premeriavala si ma od dola až na hor. Zdvihol som obočie náznak tomu že čo ?

,,Nič."

,,Nemyslím si."

,,Mal by si.Som Rebecca a ty ?"

,,Viem kto si.Som Justin."

,,Ten Justin,ktorý zlomil srdce Selene?"

,,Ano,ale už je všetko v poriadku."

,,Všimla som si,ked mi ráno Selena volala a bola celá bez seba. "

,,Bez seba? Mám to ako chápať že bola sťastná ?"

,,Ano,úplne žiarila.Napísala ti papier,pozrel si si ho ?"

,,Hej,pozrel.Môžem Rosie?"

,,Ou..samozrejme.Už sa ťa nevedela dočkať.Celý čas mi plače."

,,Anjelík môj.Už je tu ocko."

 Dal som si ju na ruky.Usmiala sa na mňa. Môj poklad.Pozrel som sa von oknom. Je nádherné.Pôjdeme vonku.

,,Idem vonku s Rosie. "

,,Okay,ja pôjdem. Aj tak musím ísť do štúdia. Majte sa."

,,Maj sa."

Oblečená bola akurát.. Malá na sebe krátke body. Sebe som si dal okuliare a Jordany.Do vrecka som hodil kľúče a peňaženku.Zavrel som dvere a zamkol ich. Išiel som do garáže po kočiar. Nasadil som Rosie na kočiar a pripútal ju. Zabudol som na čaj. Utekal som rýchlo do domu a zobral čaj.Zamkol som dvere a mohol vyraziť. Čaj som jej dal do ruky, prechádzal som sa ked som uvidel Khalila.

AgainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin