Prišli sme domov s Rosie aj s nákupom. Zatvorila som garažovú bránku a šla do vnútra. Zamkla som dvere a vyzula sandále. Kabelku som si položila na stôl ,ktorý je na chodbe.Rosie som položila do chodiacej stoličky. (dúfam že viete čo to je? Ked sa dieťa malé učí chodiť,tak davajú do takeho pristroja že si sadne a s nohami chodí... :D) Nákup som vyložila v kuchyni. Vybrala som s tašky všetok nákup a poukladala na miesta. Rozhodla som sa že si spravím kurací šalát. A Rosie spravím bananovú kašu.Okay.
Zo šuflíka som si vybrala pekáč a naliala olej. Z chladničky som vytiahla kur.mäso a potrebnú zeleninu. Z poličky som si vybrala deko a položila na linku,kur.mäso som si najprv umyla a položila na deko. Zobrala som si ostrý nožik a začala krájať na malé kúsky. Ked bolo hotové. Pekáč som dala na plyn a nahádzala tam mäso. Zo skrinky som si vytiahla väčšiu misu a položila na linku. Zeleninu som dôkladne poumývala a nakrájala na malé kusky,pozrela som sa na mäso a okorenila ho. S varechou som trošku pomiešala mäsko aby bolo vynikajúce. Do misy som nahádzala zeleninu a okorenila podľa chuti. Vytiahla som si ešte olivový olej,ktorý milujem a trošku naliala na zeleninu. Podišla som k umývadlu a umyla ruky. Pomiešala som ešte šalát a pozrela zasa na mäso. Bolo už hotové,tak som vypla plyn a s varechou som nahádzala do misy a pomiešala. Môj šalát je hotový teraz ideme robiť večeru pre Rosie. Poupratovala som zvyšky a poumývala riad. Z misy,ktorá bola na stole som zobrala jeden banán. Olupala som a nakrájala na kolečká. Vybrala som si ponorný mixér,mlieko s chladničky a detskú krupicu. Počula som ako niečo buchlo. Bežala som rýchlo do obývačky. Mala spadla nešikovne aj s tým strojom. Začala sa z ničoho smiať. Nechápem to. Myslela som si že bude plakať ale mladá slečna sa smeje. Ten jej smiech. Robí mi šoky. Zdvihla som ju naspäť ,pozerala sa na mňa a smiala sa dalej. Celá oslintaná. Ťahala som ju do kuchyne nech je pod dozorom. Ešte stále sa smiala.
,,Miláčik ale už prestaň."
Stále sa smiala. Mám taký pocit že Rosie nie je v poriadku. Porodila som niečo iné. Zobrala som servítku a poutierala Rosie od slín. Ona sa neprestane smiať. Servítku som vyhodila a pokračovala v jej večeri,jedla som pri tom aj moju večeru..už som bola hladná. Do 10 minút bolo Rosiena večera hotová. Nechala som ju ešte nech vychladne. Ja som svoju večeru pomaly dojedala. Bola som už veľmi plná. Pozrela som sa koľko je hodín 4:34pm (16:34) Malú som vytiahla z prístroja a dala ju do jej sedačky. Jej oči už na mňa žiarili. Už som hned vedela že čo chce. Cíti jedlo. Ale jej jedlo. Jej čuch je asi dvojnásobný. Podišla som k nej a položila misku na jej sedačku. Posunula som si stoličku k nej a dala si. Začala som ju krmiť. Papala ako o život. Do 10 minút všetko zjedla. Mištičku som položila do dresu a umyla som. Malú som utrela od kaši a vytiahla zo sedačky.Dala som si ju na ruky a vybrala utierku,položila som si ju na rameno a začala sa húpať aby si mohla odgrgnúť.Ked si odgrgla tak som utierku položila na linku. Bola stále na mojich rukách.Hrala sa mi s vlasmi. Počula som ako si pomalý dýcha. Zaspala. Čas utekal veľmi rýchlo a to som nič nerobila. Bolo už 5.29 pm(17:29) Vchádzala som hore schodmi do spálne. Otvorila som dvere a položila malinkú do jej postieľky. Vyzliekla som jej legínky a tričko. Pomaly som jej zdvihla hlavku aby som jej mohla dať dole mašľu. Trochu sa pomrvila ale spala dalej. Bola iba v plienke. Tak som ju nechala a prikrila ružovým paplonikom. Ja som podišla k oknu a otvorila dokorán nech sa vyvetra. Sadla som si na posteľ a začala rozmýšľať čo sa dnes stalo. Ani sama neviem prečo som Bieberovi dovolila aby zajtra sem prišiel. Som krava. Spomeula som si že som už dlho nebola na Twitteri. Utekala som dole po svoj mobil. Otvorila som kabelku a vybrala si. Odomkla som si displej a mala som správu. Neznámy. Lil Za na 100%. Otvorila som a začala čítať.
Ahoj ,to som ja Justin. Len som chcel vedieť o koľkej mám zajtra prísť. Pretože poobede mám už plány.
XXoo :)
YOU ARE READING
Again
Teen FictionAj tak si nájdu cestu k sebe. Ich láska je nezlomiteľná. Milujú sa. Jelena