Sadol som na posteľ a pozeral sa na moje krásky.
Kufre nám už priniesli a ja som ich začal rozipsovať.Poukladal som do skrín a kufre som odložil do skrine. Moje dievčatá boli na balkóne a fotili sa.Išiel som za nimi a objal moju veľkú lásku. Vyskočila,pretože som ju vyľakal.Dal som jej pusu na rameno a pozrel sa na výhľad.
,,Podme k bazénu Justin."
,,Tak podte."
,,Ideme sa prezliecť a hned sme tu."
,,Dobre,lásky."
Tiež som sa dal do poriadku. Vyzliekol som si oblečenie a hodil ho do prádelného koša. Zo skrine som vytiahol plavkové šortky a dal na seba. Do vrecka som vložil mobil a peňaženku. Na oči som si dal slnečné okuliare.Dievčata vyšli z kúpelne,boli už prezlečené.Rosie mala na sebe len plienku a klobúčik s motýlikom. Selly mala neonové plavky v žltej farby.Na očiach mala slnečné okuliare. Na nohách mala klasické šľapky.Vlasy mala v cope. Všimol som že mala pri sebe kabelku tak som ju zobral aby nebola obvešaná ako vianočný stromček. Poobzeral som ešte na izbu a mohli sme ísť.Zamkol som apartmán kartou a vošli sme do výťahu. Stlačil som na tlačítko P a viezlo nás už dole.
Pri bazéne
Rozložili sme osušky na lehátka a ľahli si na nich. Rosie bola pri nás v prostriedku. Hrala sa s nami. Selene som natrel chrbát a nohy,to isté spravila mne a potom aj Rosie.Chcel som si ísť zaplávať,tak som povedal Selly že idem do bazéna. Prikívla a ja som sa postavil,okuliare som si položil na lehatko,z vrecka som vybral peňaženku a mobil.
Kráčal som k bazénu,ked ma oslovila žena.
,,Ahoj,krasavec."
,,Prosím?"
,,Som Jessica"
,,Prepáč,som zadaný."
,,To nevadí,ja sa rada rozpravám so zadanými."
,,Prepáč,ale ja sa s tebou baviť nebudem."
,,Kocúrik sa nazlostil."
,,Ked nesklapnes to sekundy,tak ti tie tvoje ústa sám zavriem.Rozumela si?"
Chytil som ju za bradu a kričal jej do tváre. Cela sa roztriasla,pustil som ju. Utiekla o do mňa čo najdalej.Nebude mi tu nejaká ženská kaziť dovolensku s mojimi kráskami.
Cítil som ako mi voda z bazéna išla po tele.Každým schodom som stúpal nižšie a tak voda už bola po pás. Ponoril som sa a začal plávať. Preplával som celý bazén,bol som na druhej strane takže som videl Selly. Akurát šla s malinkou do bazéna kde som ja. Bola už vo vode ked malinká kopala nožkami do vody.Chcela sa odtrhnúť od maminy,podarilo sa. Začala si sama plávať vo vode. Selly dávala na ňu celý čas pozor. Išiel som k ním. Ponoril som sa zas a šiel k Selleniným nohám. Začal som ju hladiť pod vodou. Asi si všimla,kto sa šmatrá pod jej nohami,tak kopla do mňa. Rýchlo som sa vynoril a pozrel na ňu ubolestne.Otvorila ústa do tváru O a rýchlo si ruku dala na ústa.
,,Prepáč,Justin ja som nechcela. Nevedela som že si to ty.Si v poriadku?"
,,Trošku,bolí ma to."
Zahral som že ma to bolelo veľmi.Podarilo sa.Uverila mi.
,,Zlato,ja som vážne nechcela.Prepáč mi to."
,,Daj mi pusu."
Našpulil som pery aby mi mohla dať pusu.Zacítil som jej mäkké pery na mojích.Chcel som s ními pohybovať len ma niekto buchol do chrbta. Odtrhol som sa od nej a pozrel sa čo to bolo. Bola to Rosie. Chytil som za bruško a pritiahol ku mne.Dal som si ju na ruky a odkráčal z bazéna na deku . Ľahol som na lehátko s Rosie.Začínala sa triasť od zimy. Zobral som z tašky osušku a obmotal ju okolo tela. Pritísol som si ju silno k sebe a pozerala sa na mňa.
,,Daddy,ham..ham.."
,,Moja láska je hladná?"
Začala ma slintať.Nič nové. Vbral som z kabelky banán. Odlupal som šupku a začal lomiť,malinká otvárala ústočka. Začala papať bananik,chutil jej.Pohladkal som ju za líčko. Tak krásne papala. Odkusol som si tiež. Do 2 minút sme všetko zjedli a napili sa čaju. Samozrejme každý svoj.Malej som dal dole osušku a šiel s ňou zas do bazénu. Selena sedela pri bazéne a opaľovala sa. To telo :O bolo len moje.Malú som mal celý čas na sebe.Išiel som za Selly.Bola opretá o lakte a usmievala sa na nás.
,,Ahoj,kráska.Možme ísť k vám?"
,,Samozrejme,lásky."
,,Milujem ťa."
,,Ja teba viac,Justin."
Dal som jej na bruško bozk.Malú si zobrala na ruky a ja som sa potopil.Trošku schladiť sa.Vynoril som sa a pozrel sa na ne. Začali sa hojdať.Rosie bola na jej nožkách a hrali sa na koníka.:3 Moje prncezné.
OBED
Z bazéna sme sa šli najesť do talianskej reštaurácie.So Sell sme si objednali pizzu a malej sme objednali zeleninovú kašu s mäskom.Na pitie sme mali obidvaja víno a malinka mala svoj čaj. Časník nám priniesol vína a mi sme si so Sell štrngli. Položil som pohár na stôl a chytil Sellynu ruku.Hladil som ju a usmieval sa na ňu. Milujem ju. Usmev mi opätovala.Pozrel som sa na jej pravú ruku ako si držala na brušku.
,,Deje sa niečo,Sell?"
,,Nie,len som už dosť hladná."
,,Už nám nesú pizzu.Napapáte sa."
Priniesli už nám jedlo na stôl aj Rosiene. Selly som dal kusok pizze a tá začala jesť ako o život. Moja zlatá. Malinkú som nakrmil,pretože som až tak hladný nebol.Celá špinavá od kaše.Utrel som ju servitkou a dal jej napiť čaj. Pozrel som sa na tanier,Selly jedla 3 pizzu. Ty kks.Niekto v brušku je veľmi hladný.Moje bábätko. :3
Takto sme strávili dnešný obed a rozhodli sa ísť na hotel. Trošku si oddýchnuť. Otvárali sme izbu ked Sell hodila tašku do kúta a rozbehla sa na posteľ na ktorú sa zvalila.
,,Booože ako ja nevládzem."
,,Čo sa deje,drahá?"
,,Chcem spať."
,,Ved spinkaj."
,,A vy?"
,,Aj my."
,,Tak podte ku mne."
,,Ideme,láska."
Všetci sme sa vyzliekli do spodného prádla,okrem Sell.Ktorá si dala moje tričko. Malinka bola len v plienke..no a ja len v boxerkách. Ľahli sme si do manželskej posteli a zaspali všetci traja do sekundy.
YOU ARE READING
Again
Teen FictionAj tak si nájdu cestu k sebe. Ich láska je nezlomiteľná. Milujú sa. Jelena