Selena

524 21 0
                                    

Ráno som vstal ako Rosie má buchá s nohami po bruchu.Pozrel som sa na ňu..snažila sa na mňa vyliesť. Bola rozkošná. Poslintala mi celé tričko.

,,Miláčik ale slintať ma nemusíš."

,,Daddy."

,,Bože ako ja ťa milujem."


Pozrela sa na mňa tými veľkými hnedými očami a dalej ma slintala.Pozrel som sa jej na dasno ...vychadzal jej zúbok.Moja zlatá.Kúil som jej hryzaka aby mala do čoho hrýzkať svoje dasná. Zobral som mobil a pozrel sa koľko je hodín. Bolo ráno. 10:30am. Jeden zmeškaný hovor. Neznámy.Zavolal som späť.Ozval sa ženský hlas.

,,Justin?"

,,SELENA?"

,,Môžeš mi otvoriť dvere?"

,,Prosím?"

,,Dvere? Stojím pred domom."

Zložil som a zobral Rosie na ruky a šiel dole otvoriť dvere. Pozrel som sa cez kukátko,vážne tam bola. S kufrom.

Odomkol som a uvidel ju ...vyzerala hrozne.Ako by ju niekto zbil a alebo niečo.

,,Čo sa ti preboha stalo?"

,,To bol Fernando."

,,Al-e ale prečo?"

,,Justin,prosím. Ja ti to vysvetlím.Len ma nechaj vydýchnuť."

,,Pod dalej."

,,Dakujem."

Selena šla do vnútra a vyzula si čižmy.Kabát si zavesila na vešiak a s kabelkou šla za mnou do obývačky.Naznačil som aby si sadla.Celý čas pozerala na Rosie. 

,,Začni."

,,Tie esemesky čo si si čítal..je lož. Ja ho nemilujem. Milujem iba teba. On je môj bývali,nechce mi dať pokoj. Preto mi to písal. Ja s ním už nechcem mať nič spoločné. Ver mi. Si jediný,kto o ňom vie. A tú Sms,čo som ti minule poslala som nebola Ja ale on. Ja som vtedy bola na stage..na mojom turné,ktoré mám dnes tu v Kanade. On poslal tu Sms. Vážne Justin ja by som to nikdy nenapísala ...ved ja svoje dieťa nadovšetko milujem.Ani si nevieš predstaviť ako mi odľahlo ked som zistila že ste tu v Kanade. Musela som tu dať turné aby som sa s vami mohla stretnúť a začať odznova. Ja vás potrebujem a hlavne Rosie potrebuje mňa. Aj ty mňa potrebuješ..viem to Justin. Veľmi mi chýbaš. Každú jednu noc som nemohla zaspať. Mala som veľké problémy so spaním. Chodila som k lekárom...chcela som ísť až na psychiatriu. Ale nemohla som. Vy mi patríte do života. Veľmi vás milujem.Prosím.Každý deň sa modlím aby som mohla byť s vami.Odpusť mi to. Veľmi mi na vás záleží. Justin."

,,Ja neviem čo ti mám na to povedať."

,,Iba mi povedz či to skusíme po druhý raz. Prosím.Chcem byť už šťastná."

,,Veľmi som na teba nahnevaný."

,,Ja viem a preto som tu aby som to mohla napraviť."

,,Verím ti."

,,Vážne?"

,,Ano,ale chcem od teba niečo."

AgainOnde histórias criam vida. Descubra agora