1. Bölüm

55 8 2
                                    

Her zaman ki gibi alarmın o salak saçma sesi uyandırdı beni. Gözümü açıp kendime gelene kadar yatak da oturdum. Çıplak ayaklarımı yere değdirdiğimde içime bir ürperti girdi. Yere daha az basmaya çalışarak lavaboya kadar koşdum. Aynaya doğru kafamı doğrulttum ve kendime baktım. Herzamanki ben işte. Adı Jessica olan,18 yaşında ama ebeveynlerine göre hâlâ küçük bir kız çocuğu. Varlıklı bir ailenin tek çocuğuyum ama hâlâ memnun değilim. Hayatımda bir şeylerin eksik olduğunun farkındayım.

Ben bunları düşünürken zamanın bu kadar çabuk akıp geçtiğini unutmuşum. Hemen altıma klasik siyah pantolonumu üzerimede mavi ve siyah rengin baskın olduğu bol bir t-shirt geçirdim. Hafif bir makyaj ve her zaman kullandığım parfümümü sıkıp aşağıya iniyordum ki bir bildirim sesi ile telefonumu odada unuttuğumu anladım. Girip telefonumu aldım ve tekrar aşağıya inmek için odadan çıktım. Merdivenleri hızlı hızlı sanki ayaklarım birbirine takılıp düşücekmişim gibi inerken yüzüme her zamanki yüz ifademi takındım. Kahvaltı masasına oturunca karnımı  acıktığını fark ettim. Hizmetçi önümde ki tabağı doldurdu. Ben büyük bir iştahla kahvaltımı yaparken annemin adımı söylemsiyle irkildim. Çatalı yavaşça tabağın yan tarafına bırakıp anneme doğru yöneldim.
"Jessica sana bir şey söyleyeceğiz ama nasıl bir tepki vereceğini bilmiyoruz. " dedi annem. Annemi  gözlerine  bakarak "Anne neler oluyo yolunda gitmeyen bir şey mi var." diye sordum masum bir şekilde.
O sırada babam konuşmaya başladı. İçimi bir anlığına heyecanlanma basmıştı.
"Bak Jessica sen liseye başladığından beri yüzünün güldüğünü hiç görmedik. Annemle bu konuya bir çözüm bulmaya çalışdık. Biz sana bunun sebebini her sorduğumuzda bizi tersledin. Biz de sesimizi çıkarmadık. Dinle Jessica biz senin mutluluğunu, iyiliğini düşünmek zorundayız. Bunun için annenle bir karar aldık.
"Baba hadi lafı dolandırmada şöyle artık" dedim içindeki heyecan dahada artmış bi şekilde.
"Biz buradan daha uzak bir yere taşınmaya karar verdik." dedi babam. Babamın bu sözlerini duyunca sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Tam ağzımı açıp bir şey söyleyecektim ki annem sözümü kesdi ve konuşmaya başladı.
"Tatlım hemen itiraz etmeden bi düşün. Faklı bir ev farklı bir oda ve farklı arkadaşlar."
Bir dakika benim hiç arkadaşım olmamıştı ki.
"Evet küçük hanım artık bir karar vermek gerekiyor. Ona göre şirketi arayacağım."dedi babam.
Annemler böyle kon7şunca taşınma fikri okadar da kötü gelmemişti. Babamın yüzüne bakıp kararlı bir şekilde tamam dercesine kafamı salladım.
"O zaman harika Wilson ailesi taşınıyoruz."dedi babam komik bir şekilde. İçimden istemsizce bir gülümseme takılmıştı. Mutluydum galiba...

Sonunda hayatımda bir şeyler değişecekti. Belki de beklediğim değişiklik bu olabilirdi.

Hadi bakalım Jessica yeni bir başlangıç seni bekliyor. Daha yeni başlıyorsun Jessica Wilson. Bol şanslar...

1. BÖLÜM SONU

Arkadaşlar bu benim ilk kitabımda ki ilk bölümüm yörümlarınızı bekliyorum.💙

Gecenin Sivri DişleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin