Gözlerimi açtığımda kendimi farklı bir yerde buldum. Endişeyle yatakda oturur bir pozisyona geçdim. İcerden birinin geldiğini gördüğümde gözlerimi kısarak o tarafa baktım. Hector' un olduğunu anladım. Yanıma gelerek tebessüm etti.
"Nasıl hissediyorsun."diye sordu. Yüzünde ki samimiyeti belli ederk.
"Şimdilik idare eder."diye cevap verdim.
"Burası neresi nerdeyim ben."diye sordum.
"Korkma burası benim va kardeşimin evi. Yanda ki evde sizin eviniz. Korkulacak bir şey yok yani."dedi
O sırada içerden kardeşi geldi.
"Bu ikiz kardeşim Alisa. Tanıştırayım."
Bi dakka. Bu iki yüz bana çok tanıdık geliyordu. O gün çok görememişdim yüzlerini. Ama şu an heşey oturuyordu. O değişik elinde mızrağa benzer adamı gördüğüm gece karşısında ki o iki kişi bunlar. Eve geldiğimde Alisayı camda görmüşdüm o gece. Evleri hemen yanımızda.
Şaşırmış bir şekilde "memnun oldum "dedim.
Ben bu kızı Hector un sevgilisi sanmışdım. Kardeşiymiş.
"Ben sizi geçen akşam parkın yanındaki çalılıların arsında gör...."
Cümlemi bitirmeden Hector konuşmaya başladı.
"Sen şimdi dinlen. Kendini yorma."dedi
Kesinlikle burada normal olmayan şeyler vardı.
"Hayır ben gidiyim artık."
"Tamam nasıl istersen. Bu arada kendine okulda daha fazla dikkat etmen gerekiyor."dedi.
Kafamı sallayrak kapıdan çıktım.Eve gekdiğimde annemler hâlâ dönmemişdi. Ama hizmetliler gelmiş gibi gözüküyordu. Heryer pırıl pırıldı.
"Anneniz bana saat 4 te gelceğinizi söylemişdi."dedi hizmetçi.
"Bir az erken dönmek istedim."dedim onu terslecesine.
Bunun sinir bozucu olduğunu biliyorum ama kafam çok dağınık. Bir sürü garip olay. Beynimi yiyip bitiriyordu.Daha önce hiç olmayan bir istek gelmişdi içime. Canım ders çalışmak ostiyordu. Çalışma masamın üstünde duran. Daha varlığından bile haberim olmayan o fizik kitapları bana bakıyordu. Kitabın içini açdığimda boş boş kitaba bakdım. Bu konular anlatılırken benim aklım çok başka yerlerdeydi.
Tam o sırada içeriye bir hizmetli girdi.
"Bayan Jessica anne ve babanız en az 2 gün gelmiyeceklermiş."dedi.
Artık bu duruma fazlasıyla alışmışdım.
"Tamam" diyerek cevap verdim.
Tam o dısarı çıkarken aklıma bir şey gelmisdi. O bu ders işlerini çok iyi anlar. İstersem bani bir az çalıştırabilir diye düşündüm.
"Dur bir dakika."dedim
Durup arkasını döndü.
"Buyurun efendim" dedi
"Bana efendim demene gerek yok ismimle hitap etsen yeter benim için. Her neyse. Senin adın neydi?" diye sordum.
"Alison efendim. Yani Alison."
"Senin daha önce şu ders işlerinde baya iyi olduğunu duymuşdum."
"Evet"
"Beni bir az çalıstırırmısın." dediğimde önce şaşırmış bir şekilde bana sonra masamın üzerinde duran onca kitaba baktı. Beni bilen biri bu sözleri duyduğunda kim olsa şaşırır.
"Anlıyorum şaşırmakta haklısın ama beni çalıştırman lazım. Hiç bir şey bilmiyoru. Şimdi, yardım ediyormusun etmiyormusun. Ona göre özel hoca tutacağım."dedim.
"Tamam çalıştırırım siz nasıl isterseniz."dedi.Biz çalışırken zamanın ne çabuk geçtiğini anlamamışdım bile.
"Saat beş olmuş" dedim şaşırmış bir şekilde.
"Isterseniz artık bitirelim."dedi
"Tamam"diyerek cavap verdim.Alison kapıdan çıktığında bir az sosyal medyada gezmenin güzel olabileceğini düşündüm. Birinden mesaj gelmişdi. Kim olduğunu merak etmişdim. Acaba yine şu sosyal medya üzerinden yürüyen sapıklardan birimiydi.
Tanımadığım bir hesap "selam ben Hector, numaranı almayı unutmuşumda sana ulaşabilmek için burdan mesaj attım. Numaranı verirmisin."diye mesaj atmış. Bunun Hector olup olmadığını bilmiyordum. O yüzden cevap bermeyip engelledim.
Camdan baktığımda camda Hector un kardeşi Alisa yı gördüm. Evlerimiz baya yakınmış ya ordan bir konuşsa çok rahatlıkla duyula bilirdi. Alisa El sallıyordu. Bende el sallayıp balkona çıktım. Balkonunun camını açtıktan sonra. Alisa ya "Hector oradamı diye sordum". Harekelerinden anlamadığı belli oluyordu. Oda camı açıp "efendim anlamadım" dedi.
"Hector oradamı?."dedim.
"Evet burada."dedi ve kardeşi Hector u çağırdı.Ona telefonu göstererek "bunu sen mi yazdın"diye sordum.
"Jessica telefondaki yazıyı buradan okumam imkansız."dedi.
Telefonu bir az daha ileriye doğru göstermeye çalışdım. Ama eğer bir az daha ileriye göztermeye çalışırsam düşecektim.
"Jessica inan bana buradan göremiyorum" dedi.
Biraz daha öne gitmek için çaba harcadım. O anda kendimi yere uçarken buldum.Umarım bu yükseklikden yere yapıştığımda olmem...
4. Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Sivri Dişleri
VampireAilemin benim için daha uygun gördüğü bu vampir dolu kasaba buldum kendimi. Beynimin kapasitesini zorlayarak anladığım olaylar yaşıyorum. Peki ben burada nasıl yaşayabiliryorum. O kadar vampirin arasında tek insan, ailem ve ben. Ailemm... Hayır. Uma...