6. Bölüm

14 3 1
                                    

Aptalca bişey bu. Aptalca bişey bu. Aptalca. Aptalca..
Ben kendi kendime böyle derken birden zilin çalmasıyla irkildim. Annemler geldi galiba diyerek aşağıya kadar koşdum. Hizmetçi çoktan kapıyı açmışdı. Babam ise elindeki bavulları ayakkabılığın yanına koydu. Çok yorulmuşa benziyorlardı. Annem "Alison bana içecek birşeyler getirirmisin" diye hafif bağırarak oturma odasındaki koltuklara oturdu. Babamda yanına oturdu. Kimse onlara seslenmese uyuyacak gibi duruyorlardı. Daha fazla beklemden karşılarındaki koltuğa oturdum. Onlarla konuşmak istercesine "ee ne yapdınız"diye sordum.
Babam "Jessica lütfen sonra konuşalım olur mu?" dedi.
Oflayarak yerimden kalkdım. Odama gittim. Neredeyse aksam olmuşdu. Yarın okula gitmek hiç istemiyordum. Ya o çocuk bizim sınıfdayasa ya bana tekrar sataşırsa. Offf. Bunları duşunmek bile çok kötü. Aklıma birden tekrar Hector geldi. Bir anlığına onunla buluşmak istemişdim. Ama sadece bir anlığına. Aşık olmak istemiyorum. Ama bişeyler beni buna zorluyo.

Akşam yemeğine daha üç saat vardı. Bu vakit nasıl geçicek ama. Kendimi yatağa atıp kocaman bir oh çektim. Sağıma dönüp uyumayı pilanlıyodum ama uyuyamıyordum. Kendimi buna zorladım. Gözlerim kendiliğinden kapanmışdı.

Bu uyku bana iyi gelmişdi. Kalkıp aşağıya indim. Babamlar hala orada yatıyorlardı. Yemek masasına doğru ilerledim. Masaya oturdum. O sırada babamlarda kalkıyorlardi zaten.

Yemek masasından kalktığımda kendimi bi ton olmuş gissediyordum. Yemek masasında konuyu açmak çok istemişdim ama açmadım. Sırası değildi. Hani şu vampir konusu. Odama çıkdım. Yatağa tam rahat edebileceğim şekilde uzandım.  Telefonuma bi bildirim sesi gelmişdi. Tanrımm yine o salak. Yani Justin galiba. Geçen mesaj atan hesapla aynı. Hector'un yanına gidebilmek için harika bir bahane bu. Hemen ona mesaj attım"yanına geliyorum evdemisin?"

Hector'un Ağzından

Bu adamın bizimle derdi ne? diye geçirdim içimden. Doğru ya bunun cevabı çok basit. Biz bir vampiriz ve oda bir vampir avcısı. Her üç günde bir bize saldırıyor resmen. Ve genellikle hep bu parkda. Cebimin titrediğini hissettim ama şu an telefona bakamayacak kadar meşguldüm. İyi ki bu gün üç kişiydik. Ben Alisa ve Alisa'nın erkek arkadaşı. Beş dakka onunla mücadele ettikden sonra arkasına bakmadan kaçtı korkak. Yanımdakilere iyimisiniz diye sordum. Sanırım bir sıkıntı yokdu. Soluk soluğa kamışdık sadece. Cebimden telefonumu çıkardım. Mesaj Jessica'dan gelmişdi. Heyecanlı bir şekilde mesajı okudum."yanına geliyorum evdemisin?"
"Ne oldu bir sorunmu var?"diye mesaj gönderdim ve vampir özelliklerimi kullanarak son süratle eve kadar koşdum. Beş saniyemi falan aldı. Yine vampir özelliklerimi kullanarak Jessica'nın odasının camına kadar zıpladım. Geldiğimi anlamış olmalı ki. Kapıya gelip açtı. Kapı cam olduğundan onu görebiliyordum. İçeri girdiğimde oda kapısını kitlemesi için ona işaret ettim. Tabi ki anlamadı. Kalkıp kapıyı kitledim. Sonradan heeee diyerek anladığını belli etti. Bu hareketi bi tatlı gelmişdi gözüme. Herneyse yanına oturdum.
"Ne oldu bir sıkıntımı var?" diye sordum.
"O zorba yine mesaj attı."
"Justin m?"
"Evet. Sırf onun yüzünden yarın okula gideceğim aklıma gelince moralim bozuluyo."
"Endişelenme. Yarın okula gidyoruz ve sana hiçbir şey olmuyor. Anlaşdıkmi."dedim ve tek gözümü kırpdım.
Oda "anlaşdık" diyerek yanıt verdi.

İkimizde konuşmadan öyle dururken kapı tıkladı. İrkilerek ve korkarak Jessica'ya baktım. Jessica birden paniğe girdi ve 'gelmeee' diye bağırdı. Ben de hemen balkona koşup atladım ve normal bir insan gibi yoluma devam ettim.


Arkadaşlar bu bölümün sonu heyecanlı bitmedi zaten bu hikayeyi bir şekilde 10 veya 15. bölümde bitirmeyi düşünüyorum. Yeni bir hikayeye başlıyacağım aklımda çok güzel kurgular var. Yeni başlayacağım hikayeme de beklerim.💙😘
Desteklerinizi de bekliyorum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gecenin Sivri DişleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin