Sen Benimsin 1. Bölüm

44.3K 459 188
                                    

Ben sınıftaki o en köşe kernarda oturan sessiz kimsenin takılmadığı biriydim. Şimdiye kadar bir arkadaş bile edinememiştim hemde nedensiz boş bir yere.Her zamanki gibi bu günde okul aynıydı. Her kez birbiriyle konuşuyor eğleniyordu. Bense köşe kenarında yalnız oturuyordum. Ve dışardakı esintiyle insanı feraklatan sesi dinliyordum. Öğretmenin gelmesiyle herkez yerlerine geçmişti ve azda olsa bir sessizlik oluşmuştu.

Başımı yere eğmiş otururken öğretmen yeni gelen transfer edilmiş öğrenciyi tanıtıyordu. Gözlerimi kaldırdığımda onu görmüştüm  altın sarısı saçlarıyla 32 dişini birden göstererek gülen Natsu' yu. Herkeze kendini tanıttıktan sonra yanımdaki boş sıraya oturmuştu. Hayretle ona bakıyordum...

Yanımdaki sıraya yerleştikten sonra çantasından kitaplarını çıkartıp sırasına koydu. Ve etrafa göz gezdirmeye başladı. Tam bana bakacakken birden yüzüm kızarıp aniden önüme döndüm. Neden yüzüm kızardı ? Hiç bir fikrim bile yok. Yüzümdeki kızarıklık artmaya başlamıştı çünkü bana baktığının farkındaydım.  Birden, '' Meraba ben Natsu ''   dediğini duydum. Ve isteksiz bir ses tonuyla '' Bende Yuiko '' dedim. 

Başını eğip yüzüme bakmaya çalıştığını farkettim ve bu keni iyice utandırarak yere göçmeme sebep oldu. Fazla eğilmiş olmalıyım kiğ yere düştüm ki Allah' tan kimse farketmemişti. Yavaş ve sessizce tam kalkacakken onun bana uzanmış elini gördüm. Kahretsin!.. Yüzüm iyice kızarmaya başlamıştı ve bu gerçekten çok utanç verici bir olay. Elinden tutup kalkmıştım. Ve sırama oturup  oturup başımı yana çevirdiğimde bana tatlı tatlı sırıtan Natsu yu gördüm. Ne kadar da tatlıydı. Her yerinden cazibelik fışkırıyordu. Ağğhhhhh !!! Neler söylüyorum ben böyleee. Bu tatlılık sürekli yüzümün kızarmasına neden oluyordu. Ve bunu hoşuma gitmeye başlamıştı.

Okulun bitişiydi ve  son çıkış zili çalmıştı. Sınıftaki herkez dağılmıştı. Genellikle ben sınıftan son ayrılan kişiydim.. Herkez çıktıktan sonra sınıfta Natsu ' nun beklediğini gördüm. Ona aldırış etmeden sınıftan çıktım. Okul kapısını kapatıp yürümeye devam ederken birden arkamdan birinin bağırdığını duydum ve arkamı döndüğümde... 

İlk bölüm bitti..  Yeni bölüm yakında çıkıcak :)) Umarım beğenirsiniz :)) Bu arada yandaki resimdeki Yuiko çohh kawaiii.. :DLütfen yorumlarınızı eksik etmeyin.. Bu çatlak yazar sizi çok seviyor :)) 

Sen BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin