Tek yaptığım dizlerimde uyuyan masum yüzlü Yuiko'ya bakmaktı. Ne kadarda saf bir yüzü vardı..Kafasını hafif kaldırıp rahat olacağı bir şekilde yatırdım. Vay canına uykusunda bile o şirin sesiyle öksürüyordu.. Odanın kapısını aralık bırakıp mutfağa geçtim. Tanrımm!!! Bu çocuk ne yiyip içiyor ? Dolapta tek birşey bile yok.. Kapını ordan anahtarı aldım ve üstümü düzenleyip dışarı çıktım. Gidip yiyecek bir şeyler almalıydım yoksa gerçekten bu seferde açlıktan dahada kötü olacaktı. Markete girip bi kaç meyve sebze aldım. Sonuçta vitamine ihtiyacı vardı. Birazda çorba malzemesi aldım. Ve Yuiko' nun evine doğru yürümeye başladım.
Ne şükür eve varmıştım.. AĞĞHHHHH !!1 Ellerim kopmak üzeree.. Hızlıca kapıyı açmaya çalıştım. Hadi be açılsanaa !!!1! Resmen ellerim kopmuştu ki ne şükür lanet olası kapa açıldı. Ellerimdeki poşetleri gidip mutfağa bıraktım. Aklıma birden Yuiko geldi. Direk Yuiko' nun yattığı odaya yöneldim. Neeğğğğ !!!! Odasın yoktu. Nerde bu çocuk !! Etrafı kolaçan ettim yok ve kulağıma su sesleri geldi. Yuiko tam karşımda tualetten çıkıyordu. Lanet olasıı !!! Şu donunu tualetteyken çekmeyi akıl edemedin mii !! Göz kapaklarını yorgun bir şekilde açtıktan sonra beni gördü. O nasıl bi hızdır beni görmesiyle eşortmanını çekmesi bir oldu.. Neye uğradığımı anlamamıştım. Ama bir şeyden emindim. Görmüştüm. ( Vay pislik tabi gözlerin hemen oraya çarpmıştır.. Seni sapık seniiğğ :D Tamam tamam kızmayın dewam ediyom :D ) Hastalıktan kızaran yüzü iyice kızarmıştı.Bu çocuk beni kendine aşık mı etmeye çalışıyo anlamadım ki. Bi kaç saniye kımıldamadan durduktan sonra ' N- Natsu nerdeydin ? Gittiğini düşünmüştüm '' dedi. '' Ağhh ewet aslında evde hiç yiyecek bişi olmadığı için dışarı çıkıp bişiler aldım. ''
'' Hımm peki üzgünüm. ''
'' Neden üzgünsün ? '' dedim şaşırmış bir şekilde.
'' Gerçekten bunun için paranı harcamana gerek yoktu '' dedi.
Şu an hasta olmasa kafasına bi tane şaplatmıştım. :D Sakin bir şekilde '' Hadi sen biraz otur kendine gel. Bende yiyecek bişiler hazırlayayım. '' dedim
'' Peki '' diye karşılık verip koltuğa oturdu.
Mutfağa gidip su aldım ve Yuiko' ya götürdüm. '' Al bakalım iç biraz daha rahatlarsın ''
'' Teşekkür ederim Natsu '' . Sesi aşırı derece şirindii.. Dağınık saçları kaşlarını kapatacak kadar uzun olan saçlarıyla feci tatlıydı. İçtikten sonra bardağı alıp mutfağa geri döndüm. Bu sıradada Yuiko koltuğa uzanmış bir şekilde dinleniyordu. Sanırım uyuduğu için azda olsa rahattı. İşime dewam edip hasta çorbası hazırladım. Uzun süre neredeyse hiç yemek yapmamıştım. Her karıştırmamda tadına bakıyordum ve İşteee!! Tadı harikaa. Yıkadığım kaselerden birini alıp çorbayı koydum. Tepsiyle içeri götürdüm. Gözleri kapalıydı uyuduğunu snnettim. Yuiko dediğimde gözlerini yawaşça açtı. Tepsiyi masaya koydum ve Yuikonun kalkmasına yardım ettim. Bi kaç saat önceki olayı hatırladım. Çorbasını yiyemecek kadar hastaydı. Tepsiyi masadan alıp yawaş yawaş içirdim. Bittiğinde Tepsiyi hemen mutfağa götürüp Koydum ve direk aldığım meyveleri yıkayıp dilim dilim doğrayıp tabağa hazırladım. Tabağı alıp içeri götürdüm. Meyveleri görünce azda olsa şaşırdı. Yarım bir gülüş atarak yanına oturdum ve yedirdim. Bu küçücük vücüda nasıl böyle herşeyi sığdırabiliyo şaşkındım. Hala ortaokul öğrencisi gibi duruyordu. O simsiyah saçları ay ışığında parıldayan gözleri ve onu herşeyden daha da şirin yapan boyu beni her şeyiyle etkliyordu.
Bu minik tatlılığı alıp tekrar odaya götürdüm ve yatırdım.. Kısık o tatlı sesiyle '' N- Natsu '' dedi. Tam bir şey daha söyleyecekken Şhhhh diye ses çıkardım. '' Bu günlük konuşma sınırı aştın. Şimdilik uyu ve iyileş. Sen bana lazımsın Yuiko. '' Yawaşça odadan çıktım. Vee dankkkk !! b-ben az önce Yuiko' ya ne demiştim.. S- Sen bana l-lazımsın mıığğ !! Kelimeler sanki ağzımdan fırlayı vermişti. İstemsizce yüzüm kızardı. Neden ona böyle söylemiştim kiğ ? Ve daha doğrusu Yuiko neden bana lazım ? Ağhh !!1! bu sorular bir gün kafamın patlamasına neden olucak. Seslice oflayıp televizyonun karşısına kanepeye uzandım.. Şükürler olsun ki yarın günlerden pazar. Sıkılıp televizyonu açtım ve sıra sıra kanallarda gezinmeye başladım. Bişey bulamadığım için televizyonu kapatıp gözlerimi yumdum..
Bu günlükk bu kadarr :D Öyle böyle deil çok feci uykum var. Gözlerim ağrımaya başladı resmen zar zor yazdım. BU ARADA BİŞEY BENİ ÇOK ÜZÜYO. OKUYOSUNUZ AMA NE YORUM ATIYOSUNUZ NEDE OYLUYOSUNUZ.. BEĞENİN Kİ YENİ BÖLÜMLER DAHA HIZLI GELSİN VE YORUM ATIN Kİ NELER DÜŞÜNDÜĞÜNÜZÜ BİLEYİM. Gerçekten oylamanız 2 saniyenizi alır. Yorumda en fazla 1 dk. Lütfenn :((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin
RomanceYAOİ iÇERİKLİDİR.. ve Smut içirir. Ne olduğunu bilmiyorsan öğren ve öyle oku.