Sen Benimsin 6. Bölüm

17K 338 296
                                    

 NATSU' DAN DEWAM..

Odaya girdiğimde  Yuiko yoktu. Banyodan su sesleri geliyordu. Ve birden su sesleri kesildi. Kapı açıldığında Yuiko' yu gördüm. Üstünde tek olan şey belindeki havluydu. Beni görünce kızardı. Şirin serserii. Bu domatesi sewiyorum.

Kafası eğik yüzü kıpkırmızı olan tatlılığa baktım ve dudaklarımı yaladım. Yuiko yanımdan geçip aynanın karşısına geçti ve kafasını kurulamaya başladı. Ani bir hareketle arkasından sarıldım. Başımı eğip kafasına gömdüm aramızdaki boy farkı cidden şaşırtıcıydı. Ya ben fazla uzundum yada o kısaydı. Kafamı yana çevirip aynaya baktım oda bana bakıyordu ki sanırım kızarıp başını eğdi. Islak simsiyah saçları ve süt beyazı ıslak teni beni benden alıyordu. Kafamı boynuna getirip kulağını yalayıp ısırdım. Hafif kımıldadı sanırım utandı. Kulağına ağzımı yaklaştırıp.

'' Seni sewiyorum Yuiko. '' dedim. Beline iyice kollarımı dolayıp sıkıca kendime çektim. Ağzından hafif bir inleme çıkmıştı. Bu beni feci bir şekilde azdırıyordu.. Kollarımı açıp onu kendine döndürdüm ve dudaklarına dudaklarımı değdirdim. Bana karşılık vermesini bekliyordum. ( Karşılık verse ne olacağı belli deil. :D Şimdiden uyarıyorum küçük okuyucularım burda bıraksınlar :D )

Ve bana karşılık verdiğini farkettim onu iyice kendime çektim. Hafif bir dikkatsizliğinde dilimi ağzına soktum ve ağzında turladım. Alt dudağımı yaladığını hissettim. Bu beni yice kendimden geçiriyordu. 

( YUİKO )

Açıkcası fazla şaşırmıştım. Dudaklarının tadı bala benziyordu. Kendimi iyice kaptırmıştım. Ta ki alt tarafımda bir soğukluk ve ayaklarımda hissettiğim sıcaklıkla irkildim. Gözlerimi açıp aynaya baktığımda.. N-n-n-neeeeeğğğğ ? Havlum yerdeydi. Şuan gerçektende çırılçıplaktım. Natsu birden iki elinide popoma koydu ( Kalça mı deseydim anlamadım ki :D o yuzden popo dedim :ED puhahh ) Ve sıkmaya ovalamaya başladı. Bu benim iyice sertleşmeme sebep oluyordu. Daha fazla Natsu' nun dudağını yalamaya başladım ve onu yatağa doğru itip üstüne çıktım. Ne yapıyorum ben böyle bunu asla kendimden beklemezdim. Eğilip Natsu ' nun dudaklarına yapıştım. Tek gözümü açarak onu incelemeye başladım. Gözleri kocaman açıktı şaşırmıştı. Bu beni yice azdırıp dudağını kanatacak kadar ısırmama neden oldu. Natsunun ağzından derin ve zevk dolu bir inleme çıkmıştı. Bu seferde şaşıran ben olmuştum.

O şaşırmamla aniden üstüme çıktı. Sinsice gülüp boynuma minik öpücükler kondurmaya başladı. Ve işte o ıslık dilini çıkartarak aşağı kaymaya başladı. Göğüs ucuma gelince dişlerinin arasına aldı ve yalamaya başladı. O hareketle zevkten inledim. Göğsüme gelen nefesle güldüğünü anladım. Elleri pantolonuna gitmişti. Hızlı bir şekilde pantolonunan ve baxırından kurtulup bedenini bedenime sürttü. Bu benim dahada fazla inlememe sebep oldu. Bu sefer ellerini alta doğru götürerek penisimi tuttu. İnlememek için kendimi kasıyordum. Bu sırada dehşet dolu bir şekilde öpüşmeye dewam ediyorduk.  İşaret parmağını setleşmekten kızaran penisimin ucunda gezdirmeye başladı. Tanrımm çok fazla sertleşmiştim.. Dudaklarını dudaklarımdan ayırarak aşağı doğru eğildi ve penisimi ağzına alıp diliyle yalamaya başladı. Yapma bunu bana !!!  Nefesimi tuttuğum için ağzımdan kesik iniltiler çıkmaya başlamıştı. Kafasını ileri geri hareket ettirerek penisimi yalıyordu. 

'' D-dur l-lütfen. '' dedim kısık bir tonla. Çünkü daha fazla dayanamıyordum. Kafasını kaldırıp elleriyle bacaklarımı kaldırdı. Yawaş yawaş parmapından birini içime soktu. Acımıştı. Ama zevkten acıyı hissedemiyordum. Parmağını yawaşça ileri geri hareket ettirdi ve içime bir parmağını daha soktu. Tekrardan ileri geri yaptıktan sonra bir parmağınıda sokarak deliğimi genişletmişti. İnlememek için kendimi sıkıyordum resmen. Parmaklarını çıkarıp parmaklarının yerini penisi aldı. İnlemem tüm odayı sarmıştı. Yawaşça daha derine soktu ve hareket ettirmeye başladı. Zamanla dahada hızlanıyordu. Daha fazla.! Daha fazla !! Girip çıkışları çok fazla hızlıydı hareketleri bile beni yatakta ileri geri hareket etmemi sağlıyordu. Çok fazla derine girmişti.

'' Ço-çok  der-in N-Natsu. Iğhh! '' dedim. Hala dewam ediyordu. Kafasını boynuma getirip. '' Sabret Yuiko. '' dedi.  Hayır sabredemezdim artık bu iş zevkten çıkmıştı kasıklarıma kadar ağrılar başlamıştı.. Hareketleri çok hızlıydı. Üstümdeki Natsu' yu tanıyamıyordum. Resmen üstümdeki Natsu Natsu' luktan çıkıp bir canavara dönüşmüştü. Zevk içindeki inlemelerim aciyla dolmaya başlamıştı. Çok fazla acımaya başlamıştı. Acıla alt dudağımı kanatacak kadar ısırıyordum. İçimde hissettiğim hisle Natsu' nun içime menilerini bıraktığını anladım. Nefes nefese kalmıştık. İçimden çıkıp kendini zorla yanıma attı.

'' Yoruldum Yuu-chan ''

Yuu-chan ? bana isim mi takmıştı bu. Daha fazla düşünemeden gözlerim kapandı. Çünkü çok fazla yorulmuştuk. Ve çok fazla acı çekmiştim.

Gözlerimi açtığımda yanımda Natsu' yu göremedim. Nerdeydi bu ? Yatakta doğrulmaya çalıştım. Ama arkamdaki feci bir ağrıyla geri yattım. Natsu' nun banyodan çıktığını farkettim. 

'' Günaydın Yuu-chan. '' dedi gülümseyerek.

'' Günaydın '' 

Ağhh arkamdaki ağrıdan dolayı gram hareket edemiyordum. Gülerek yanıma geldi ve saçlarımı anlımdan çekip masum bir öpücük kondurdu.

'' Seni banyoya taşımamı ister misin ? ''

'' Mümkünse lütfen. '' dedim kısık bir sesle. Şuan bu halde olmasam sinirle kalkardım. Neyse yapacak bişi yok.. Beni kucağına alıp banyoya götürdü ve klozetin üstüne oturtturdu. Ağhh !! İçim içimi yiyordu neden hu kadar acıyor ki. Acı tüm bedenimi ele geçirmişti sanki.

'' Offf Natsuu Offf !!!! ''

Şaşırarak '' Ne oldu ? '' dedi.

'' Ne mi oldu !!! Gram hareket edemiyorum sayende !! '' diye bağırdım Birde bu gün okula gidecektik sözde. Off Off. Sesli bir şekilde kahkahalar atıyordu. Bense arkamdaki acıdan ağlamak üzereydim.. Gözlerim yawaş yawaş dolmaya başlamıştı. Onun önünde ağlamak istemiyordum. Zorla acıdan kıvranarak ayağa kalktım. Natsu' ya çok feci kızgındım. Benim bu halime gülüyordu.! 

'' Çık banyodan Natsu !!!! ''

Natsu çok fazla şaşırmıştı.Tam konuşacakken dahada üsseleyip '' ÇIKKKK !! '' diye dahada seslice bağırdım. Hala şaşkındı.

'' Yuiko ? '' dedi. Hayır !! Hayır !!! Olmaz !! Onun önünde ağlayamam. Sesimi bu sefer tüm evde yankılanacak kadar yükseltip '' SANA BANYODAN ÇIKK DEDİM. !!! DAHA NE KADAR SÖYLMEMEM GEREK !! '' diye bağırdım.. Kafasını yere eğip banyodan çıktı. Ne şükür. Yanaklarımdan göz yaşlarımın süzüldüğünü hissettim. Çok fazla...Çokk fazla acıyordu.... Daha fazla dayanamayıp ağlamaya başladım. Sesim banyoda yankılanıyordu. Neden böyle oldu ? Bu benim ilkimdi. Daha narin olamazmıydı. Bana acımayamazmıydı. Kendimi zar zor kabine attım ve yere oturarak fiskiyenin altında ağlamaya dewam ettim. En küçük hareketimde sanki bacaklarım kesiliyor. Vücüduma binlerce kılıç saplanıyor gibi acı çekiyordum. Bu benim için fazlaydı.

Çok..... Çok fazlaydı..

Çatlak yazar burda araya girer :DSonu biraz garip bitti dimi :D Bendende bu beklenir :D Beğeniye göre her bölüm ona göre fazla olur. :)) Oylarını ve yorumlarınızı eksik etmeyein :))

Sen BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin