Ve çatlak yazıcınız 2. bölümü yazmayı planlar :D Aklımda hiç bişiğ yok bu yüzden bu işi hayal gücüme bırakıyorum. :)) Umarım beğenirsiniz..
...Arkamı döndüğümde parıldayan o sarı saçlarıyla bana koşan Natsu' yu gördüm.. Koştuğu için nefes nefese kalmıştı ve kızarmıştı.. Vay canına ne kadarda tatlııı.. Ağhhhhhh ne diyorum ben yaa yine aklım havada.. ( Ve çatlak yazar araya girer :D : tabi tatlı olcah mal mısın çocuğum sonuçta çatlak yazarın fikri :D ) Natsu yanima gelip soluklandıktan sonra bana yine o cazibeli gülüşüyle baktı. Ne olduğunu anlamamıştım sadece büyük gözlerle ona bakıyordum. Birden gözlerimin içne bakmaya başladı ve bnde haliyle kafamı yere gömdüm. Birden kahkaha sesini duydum. Ewettt Natsu bana kahkaha atarak sesli bir biçimde gülüyordu.. Başını hafif yana eğerek '' Hey Yuiko o kadar utancak bişi yok '' dedi. Hafif bir ses tonuyla '' Farkındayım '' dedim.
İleri doğru yürümeye başlamıştı. Ve bende haliyle arkasından yürüyordum. Neden kafam yere eğik ? Neden kızarıyorum ? Bunlar hiç normal şeyler değil. İlk defa birisi bana baktığında utancımdan yere gömülmüştüm.. Bu çocukta neyin nesi böyle !!
İç konuşmalarıma devam ederken Natsu birden durdu ve arkasını döndü. Ve '' Bu gün gerçekten sayende çok güldüm '' dedi. Ne yaniii beni komik mi buluyorduu !!! Ağhh !! Derin bir nefes alıp verdim.. Evet Şimdi kendimi daha iyi hissediyorum. Gözlerine bakarak '' Aslında pekte komik şeyler yapmadım '' dedim. Hafif gülerek '' Biliyorum ama komiğime gidiyorsun '' diyerek bana yaklaştı ve o sözleri söyledi, '' Yüzün kızardığı zaman gerçektende çok sevimli oluyorsun. ''
'' Beni sevimlimi buluyorsun !?? '' dedim yüksek bir tonla. Birden yanıma gelerek hatta dibime girerek '' Evet '' dedi. Buda neydi neden beni sevimli buluyordu ? Gözlerim koskacaman sonuna kadar açılmış dibimdeki Natsu nun yüzünü inceliyordum. Yüz haltları çok güzeldi. Ve O saçları onu harikulade gösteriyordu... 1 dk bu dudaklarımda hissettiğim hafif baskı ve sıcaklığın nedeni ne ? Neeeee Natsu beni öpüyordu.. Nasıl olurrr. bana baktı ve gülümseyip ileri doğru gitti. Ben ise orda donup kalmıştım. Ne düşünebiliyor ne haraket edebiliyor. Bildiğiniz taşa dönmüştüm. Hafif bi hareketle kendime dönmüştüm. Az önce beni öpen Natsuya arkadan bakıyordum. Kafamı yere eğerken '' Yarın görüşürüz Yuikooo '' dediğini duydum. Ne yani benle kafamı buluyordu ? Ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk ?
NATSU' NUN AĞZINDAN..
Bu gün yeni sınıfıma gelmiştim. Herkez çok sevecen ve nazikti. Yerime oturduktan sonra etrafta göz kestirirken onu gördüm.. Baktığımı farkedince önüne dönmüştü ve kızarmıştı. Ne kadar şirin duruyor.. Gülerek '' Meraba ben Natsu '' demiştim. Oda bana '' Bende Yuiko '' demişti. Çok fazla kızarıyordu.. Birden onun yere düştünü farketmiştim :D Ne kadar komikk kendimi gülmemek için sıkmıştım.. Dersleri ona bakarak geçirmiştim. Ne kadar saf görünüyordu.. Okul çıkışı onunla konuşabilmek için sınıfta kalmıştım. Ama onun çıktığını farkedince peşinden koşmaya başlamıştım. Neden sürekli kızarıyordu ? Artık onu iyice domatese benzetir olmuştum.
Ertesi gün Yuiko sınıfta yoktu. Ve diğer gün ve diğer günde. Bu gün cumaydı. Sınıftaki herkez yine etrafımda benle konuşuyor.. Gülüşüyorduk. Hala bi gözüm Yuiko' nun boş sırasındaydı. Acaba neden gelmedi ? Yoksa o gün o olduğu için miydi bunlar ? Onu merak etmeye başlamıştım. Sınıftakilera Yuiko' yu sordum. Ve gelen cevaplar garibime gitmişti. Onun kimseyle arkadaş olmadığını öğrenim.. Acaba neden ? Okul bitmişti. Sınıftan Yuiko nun evi bilen birisinden evinin nerde olduğunu öğrenmiştim. Acaba gitsem mi ? Git tabikide bakaa ne duruyorsun hala !! Kapa çeneni iç sesim her şey o kadar kolay değil.
Gitsem mi ? Gitmesem mi ? Diye düşündükçe kafam ağrımaya başlamıştı. Ve gitmeye karar vermiştim. Gerçekten gidiyordum. Apartmanlarının önüne geldiğimde son derin bir nefes aldım ve apatmana girdim. Evleri 2. kattaydı. Kapıyının zilini çalmıştım. Ve kapıyı Yuiko açmıştı.. Ve büyük olay buda ne üstünde sadece baksırı vardı. Resmen çocuktan sexilik fişkırıyordu..
'' Şey ben seni merak etmiştimde 3 gündür okulda yoksun. '' dedim. Cevap vermedi. '' Bişimi oldu Yuiko ? ''
'' Ahh kusura bakma sadece geçerli nedenlerim yüzünden.. Bu arada içeri gelmek istermisin ?
'' Elbette '' diye karşılık verdim.
İçeri girdiğimde evin ne kadar derli düzgün olduğuna şaşırmıştım. Evde kimse yoktu sanırım yalnız yaşıyordu. Yuiko içeri odasına gidip altına bol bir eşortman giyip gelmişti. Ona bakıp '' Yalnızmı yaşıyorsun ? '' dedim. Oda '' Ahh evet :)) '' dedi. Ve karşı koltuğa oturdu.
'' Üç gündür seni göremeyince merak ettim. Neden gelmedin ? '' dedim. Yuiko' nun yüzü kızarmıştı. Ayağa kalkıp yanına oturdum. Ve yanına yaklaşıp dudaklarımı dudaklarına değdirip '' Yoksa bunun için mi '' dedim. Vooww işte bizim domates ortaya çıktı. Başını yere eğdi tabi ben buna izin vermeden çenesini tutup...
Ve gıcık yazar tekrar ortaya girer :D Bu bölümlük bu kadar :D Yeni bölümde dehşet şeyler düşünüyorum :D ve piskopat olanda gelir ben selena0193 namı diğer imla kuralları öğretmeni herhalde. ona bi notum var şimdi bunu okiycak '' ALLAH'IN CEZASI İMLA ÖĞRETMENİ TUT KENDİNE LAN !!! BENDEN BU KADAR !!!'' demek isterim ama imla malı olduğu için ben düzeltiyom. neyse bay bay vote olmazsa yazar da imla kuralcısı da üzülücek ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin
RomanceYAOİ iÇERİKLİDİR.. ve Smut içirir. Ne olduğunu bilmiyorsan öğren ve öyle oku.