De cand a plecat J hop a trecut cel puțin 5 minute . Eram îngrijorată,ma gîndeam ce se va întâmpla "sa ma astept la bine sau la rau".Stau pe marginea patului si imi aduc aminte cu Tae mia dat o palmă adineauri "ashiii ....mne crasca...". După câteva clipe se aude cum usa de la coridor se deschide,atunci m-am pus repede in patrepede si cu minele la piept sai arat ca nu s încântată sa fiu iarăși aici.
TAE intra in dormitor si ma vede stând calmă si in acelasi timp supărată. Pe fata ii se iveste un rânjet neînțeles,se întoarce si închuie ușa,iar cheia o scoate.Eu văzînd astea ii spun:Eu ....De ce ai inchuiat usa ?spun si ma ridic sa verific dacă e inchuiata.
"Firar sa fie"....
TAE....acum nu crezi ca trebuie sa ma rogi sa ti dau cheia si sa-ti ceri iertare...mmm
Eu...De ce trebuie sa sa ma gîndesc so iau daca mio poti da si singur si sa plec de aici ...si nu am pentru ce sami cer iertare...
Tae...Stiam ca vei spune asa si de aceea am inchuiato,ma crezi sau nuu ...dar nu iesi de aici vergina... spune si se îndreaptă către pat si se așează în el..de parca ar aștepta să sar acum pe el
Eu....so crezi tu ...dami cheia? Și-mi îndrept mîna ca sa mio dea
Tae....O vrei?ma apuca de mîna si usor ma trage in pat unde cad peste el.
Eu..Da da mi-o. .
Tae...Atunci iao ..Cu o mișcare ușoară o baga in boxeri.omg...
Eu ....ce faci ?cum sa o iau?Fii gentleman si damio
Tae.. Nu Nu ți-o dau .Asta e problema ta cum sa o iei....Si intr-o clipa se află deasupra mea . Se apropie de urechea mea si..
Tae ...Stiu ca te temi dar ...dar credeam o sa-ti placa si nu poti sami schimbi decizia.
Eu... date jos ...ce vrei sami faci
Tae.. te pedepsesc,pentru ca cineva sa comportat urat si cuiva vreau sai io trag cum scrie cartea.
Eu ...ce!nu...
Tae..Da
Eu...Nu
Tae...Da si daca mai zici inca o data nu ..crede-mă șansele de a scapa de aici sunt prea mici la fel si nopțile pe care le vom petrece zilnic într-una pe un pat la care tu vei fi doar a mea... si asta se va petrece pînă cand tu ...
Eu..nuuuu
Tae ..bine singara ai vrut astaSe da jos de pe mine si se îndreaptă spre dulap ia ceva in mâna. Eu ma ridic repede din par si ma îndrept către usa poate se va deschide dungă ca prin magie .dar in zadar nu voi putea scapa de aici.
El se îndreaptă către mine. Ma acuprinde de talie si cu cătușe la care le avea în mina ia fost foarte usor se le pună.Ii simnt respiratie asupra gîtului meu ,își așează usor buzele pe gât și ma sărută usor de cîteva ori apoi se apropie de urechea meaTae...acum sa începem..ma ia pe sus in stil mireasa si ne îndreptăm spre pat
Eu... Nu lasa ma jos..incep sa ma zbat usor dar nimik
Tae ma așează pe pat se pune peste mine.
Eu... Tae dar sunt întreruptă
Tae.. shhhh....imi pune degetul asupra buzelor mele si numi da voie sa vorbescSe apropie de buzele mele si incepe se lee sărute usor usor .Așteptă ca sa ii raspund dar in loc sai raspund ii il mișc pe el de buze si el se ridică isi aduce degetul la buzelor sale si vede cum buza lui sugerează .
Tae ...ok .vom vedea cum ma vei musca si voi singera si in alte apari ale corpului.
Se apropie usor de gîtul meu cu minele si usor le coboara usor mai jos de sini ma apuca de camasa si intr-o clipa sunt in fata lui doar in sutien.
Se rinjeste putin si imi spune.Tae..deci sa trecem la alta stadie sta vad si fara sutien..
Eu ..stai ..Stiu ca nu voi scapa dar stinge lumina si cătușele cred ca nu s pentru ce
Tae ...ok ..numai daca nu vei încerca să fugi stii ca cheia e pe noptieră.inghit in sec si dau afirmativ din cap cu putina frică.
Tae... ok imi place cum gindestiStinge lumina si scoate cheia .Vine sptre mine imi scoate cătușele si tot ce a ramas de facut doar sa ma dau bătută si sa las in mine lui sperînd ca va fi .
Tae...Nu te teme voi fi blând.+18888❤❤❤❤
Deci cum va parut cred ca in urmatorul capitol va fi interesant
Puteti sa ma îndrumați sau sami dati sfaturi sau cum credeti gînduri pentru următorul capitolDe ci un an nou cat mai frumos la multi ani....❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Prizoniera
Teen FictionEu- de ce eu nu am gresit cu nimic ,atunci de ce sunt rapita. V -fiindca imi vei satisface mie dorintele cu corpul tau .Spune cu o fata batjocoritoare la mine examinindu-mi corpul ca o betie.