Capitolul 11

3.4K 99 5
                                    

   Tae...bine ,bine atun i vom vedea cum vei rezista la asta...decid sa fac sa Nu i raspund, nu vreau sa fac sex cu el  de acea am sa tin in mine cat de mult o sa pot ,dar dupa cuvintele  lui se vede ca nu se da batut.
Imi da lengeria jos la fel si boxeri lui au zburat pe undeva prin camera ,nul privesc fiindca mie scârbă de ceea ce facem noi aici.

Tae...Ha.ha ....ian uite cine se rusineaza , ....daca nu te ai uitat atunci il vei simți.

Se pune peste mine si imi turteste sânii cu pieptul lui ,se uita in ochii mei si cauta ceva ,dar apoi se ridică si si imi desface usor picioarele încet ķAm adîncit putin fiindca doare si simnt ca e mare lung si gros..Se rănește in colțul gurii la sunetul care l-am scos adineaori. Se misca încet doare nespus de mult  simt ca nu mai rezist. Mii de fiori si si fluturi zboară pe deasupra mea ,apoi un val de căldură se face apărută prin preajma ,Tae  a inceput sa se miste mai repede si mai repede si nu ma port aptine si...

Kt... Tae....Mmm..o.prest ..et..e
Tae...   ți-am spus că nu vei tine prea mult ...sii  apropo imi place ceea scoti
tu pe guriță acea dulce

Sii in tipul asta el tot se misca cu el in mine astfel facindune pe amîndoi sa transpiram. Tae se misca acum si mai repede si eu scot gemete de placere 

Kt..ah..waaa...Mmm...taa..aee... mmm..aa.a
Tae..Asa ,asa ..gemetele tale sunt muzica pentru mine...asa continuă.. asta ma face sa nu ma mai opresc.

A început să se miste mai repede si mai repede, iar eu simt cum voi rămîne fără aer,si la un moment dat intra puternic in mine ceea ce ma face sa tip mai tare de durere si simnt cu ceva se scurge din mine. Tae in acel moment se la pe spate lîngă mine si răsuflă la fel de neregulat ma mine

Tae ...du-te prima la dus ..
Kt...de ce eu?
Tae ...daca ne duce amîndoi jur ca va mai fi o partidă astăzi de sex..apoi lasa un mic sunet de ras ...sau ..
Katy..Eu sunt prima ..si ma ridic cat ai zice peste

După ce neam băut neam pus pe pat ,Trasă apropiat de mine si ma învelit mai bine .Chiar di dupa un dus eram anii extenuati ,ma întorc spre el si ma apropii de pieptul lui .,iar el își încasată bratele in jurul lui si ma trage mai aproape de el .

Tae...multumesc pentru aceasta seara minunata ..si ca sa stii de-acum esti a mea ..,ma uit in ochii lui care imi declara ca vorbeste serios,...si acum hai nani meriți din plin somnul.
  Ma sărută apăsat pe frunte si ambii adormim inbratisati  .

Hai salut !cum va păru acest capitol? Scuzați ca asa de greu am publicat acest capitol ,am probleme la facultate si multumesc mult ca citiți această carte .💋💋💋

Va urez lectura plăcută mai de parte .

Si astept comentariile voastre ❤😘😘😘 

Prizoniera Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum