Capitolul 15

2.6K 80 12
                                    

Jk poveste

Asa Taehung ia-o si dute cu ea ,tine-o alaturi si nu- i fa nici- un rau ,nu-i rani sentimente si nu o lasa sa plinga .
Aduti animte  de Stefani .
Ziua in care va- ti intilnit pe marginea marii ,era ultima zi cind va-ti vazut .
Ea te asteapta  pe nisipul cald umezit ,citeva secunde sau ciar minute ati stat in lineste urmarind cum soarele apunea . Ea insfirsit tia deschis inima si tia spus cewa ce simtea pentru tine ,dar tu iai lasat inima praf si ai urcat in masina, ai trintit usa din urma ta
Lasind doar praful de nisip sa se ridice sila fel ai last-o pe Stwfani cu lacrimi in ochi si inima ranita
Nu te invinovetesc stiu ca nu ierai inchrezut ca o placi sau chiar o iubesti ,dar stiu una cai ai suferit nul dupa moartea ei.Deabea aatunci ti- ai dat seama ca o iubesti si iti parea rau de ceea ce iai spus ,dar deja iera foarte tirziu .
Dupa cite va luni bune ieram in parc cu toti ,atunci tam scos pentru prima data de cind a decedat Stefani .
Neam asezat sa stam la vorba ,dar nu tecuse mult timp si vezi o siluieta atit de cunoscuta pe partea cealata a parculuio fata care citea dintr-o carte . Era Katy isa era atit asemănătoare cu Stefani ,incit si putea sa va spun ca ma dus de nas.
Am vrut sa ne apropriem de ea dar bolegarzi de linga ea nu permetea sa se aproprie nimeni de ea.
De atunci tu Taehung ai urmatito si ai facut un plan ca sa o rapesti si sa o tii linga ea . Asa ca nu iuta de ceea  ce sa intimplat in trecut .
Taehung ascultai inuma dar nu iuta de inima ei ,sper ca va fi Happyend la voi.

Povesteste Tae

Jk- hai frate nu am gustat nici un pic din ea .
Nul ascul deschid catusele . Iau o plapuma si o pun sete ea ,o iau in brate si plec cu ea iesind pe usa .
Tot drumul iam simtit privirea care se uita spre nime . Stiu ce simnte si ce gîndeste ,dar tot ce pot sa fac sa nu o pierd asa cum am pierdut pe cine va drg cindva .
Intru in casa ,apoi in dormitor i asez pe pat ma intorc spre dulab si ii caut niste schimburi apoi le intind ei .
Ea le ia putin timida ,dupa ma indrept sa ies ca sa se poate schimba insa,
Kt-de ce ?de ce ai facut asta?de ce lui Kook?dece ?
Nui raspund si dau sa deschid usa dar ma opreste iarasi
Kt- de ce nu raspunzi ? Dece iesi alteori ma rugai sa ma schimb in fata ta , dar ....acum pleci ...ce te incurca sa te uiti ... tia placut ceea ce ai vazut atunci noapte ,tia placut sa ma folosesti ,tia placut sa ma vezi vum ma unilit in fata lui k.ook...
Tae -Ternima .....de ce continui sa ma faci sa ma simnt si mai prost decit sint acum ?da am gresit ,dar.....  ma uit la ea si nu pot sa o vad cum plinge...doar nu vreau sa te pierd ,nu vrea sa suferi asa cu am facut sa suferit ea  ...apoi ma las in genunchi...Scuza-ma Katy ...suza ma ...daor ... ca credeam ca vei fi altfel dupa o sperietura ..spun cu lacrimi in ochi ...dar mam inselat nu vrea sa te vad suferind ,nu vreau sa te pierd ,adica...
Nu pot continua ca ia isi aseaza minele pe fata mea si ma face sa ridic privirea la  ea cre era lasata in jos .
Se lasa si ea in genunchi ca sa fie la un nivel cu mine . Imi sterge lacrimile ,numi vine sa cred ca am plins in fata ei.
Kt-Teahung ...șș ..gata termina ,nu stiu ce sa intiplat in trecut ,dar sigur  ,eu ti-am adus amintede cineva ....asa ca lăsati  lacrimile sa te învăluie. 
Apoi imi aseaza capul pe umarul ei si nu puteam sa nu imi tin lacrimile .

Dupa cite minute miam revenit si acum ea e in baie ,dar eu nu stiu ca sai iesplic de ceea ce am facut si ceea ce simnt.
Kt-nu dormi inca ..am tresarit atunci cind iam auzit vocea si dupa am dat negativ din cap in semn ca nu dorm
Kt- ah bn atunci ...hai la somn
Tae- de ce nu mai intrebat de ceea ce sa intimplat atunci cind ...
Kt - eu niciodata nu intreb ,omul vin doreste atunici imi va spune cind va simti ca va fi nevoie
Tae-atunci nu pot sati spun acum dar ...ceeq ce am spus ca nu vreau sa te pierd este adevarat
Ea isi indreapta privirea si ii obser ca la lumina lunii ochii ei sunt ca dintr-o poveste .
Tae-Katy ...ochii tai sunt fermecatori
Kt- ce?  doar acum ai observat ei mereu aau vost asa
Zimbesc si o iau in brate ,aducindo mai aroape de mine . Ma uit la ea si vad cum un fir de par ii astupa o parte din fata . Si iau si il dau incet dupa ureche ,apoi  o privesc si inima imi bate ca nebuna . Ii ating incet obrazul si apoi buzele moi ,dupa ii privesc ochii care cu sigur mau fermecat .
Nu mai rezist si o sarut usor pe buze ,apoi incep sa o sarut  pandru la care ea incepe a intra in ritm si chiar nu pot sa o pierd din nou .
Dupa ceva timp disram sarutul ma  uit la ea care era putin timida . E asa de drăguță  si e numai a mea  o satut pe frunte incet ,apoi o aproprii mai tare de mine si astept  sa ne invaluie somnul.

Va urma .....

Buna tuturor celor care imi citesc carte
Imi cer scuze ca vin asa greu  cu acest capitol imsa am avut examene la scoala asa ca va rog nu ma criticat de greselile pe care leam facut
Si un mic anunt dar mine vin cu un nou capitol

Multumesc
Si
Noapte bună ♡♡♡☆

Prizoniera Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum