Lectură plăcută
Povestește Katy
Urmatoarea zi
Ah ce bine am dormit. Patul acesta e mai moale si mai confortabil.
Ma ridic din pat si ma duc in baie .
Taehyung nu era in camera.
Oare unde e?
Insa nu ma intereseaza ,asa ca ma duc sa imi fac rutina.
Dupa citeva minute ies din baie si imi iau niste haine.
Waw tae a reusit sa le puie in dulap
Imi iau nistehaine usoare si comode.
Ies din camera si ma indrept spre bucătărie.
Ciudat e prea liniste . Cobor scările si ma duc in bucatarie. Nui numeni ,mda.
Iau și-mi fac un latte ,dupa am de aventurat prin casa.Cam jumatate de ora am umblat prin vila . Am vezut camirile baietilor,apoi o camera cu un pian ,dupa niste cameri plictisitoare.
Si in firsit biblioteca,uraa.
Waw e mare . Cred ca mi-am gasit locul unde pot sa ma linistesc . Si insfirsit o sa pot sa ma teleporta in lumea cartilor.
Biblioteca chiar e mare.
Uitidu-ma printre carti observ o scara care duce undeva sus. Vreau sa vad ,dar poate e interzis .-Stai suga mia permis sa exlorez asaca nu se va supara.
Dupa urc incet scara dupa scara.
Aveam impresia ca mergeam intrun tunel .Fiecare trepta ma ridica mai sus si mi se marea ca nu o sa duca nicaieri . Dar mam inselat era o usa.
Sper ca nu o sa fie acolo ceva înfricoșător.
Stind in fata usii cu imina in calcii ,totusi am decis sa intru.
Pun mina pe clansa usi si o deschid usor.
-huuu .... ce e aici.Ma indrept incet inainte spre feriastra unde era inchisa cu perde negre . Le dau la o parte. In camera a pătruns razele de soare care iti pute permite sa vezi ce se afla in spatele tau.
-Asa e mai bine... ce e frumos afara .privelistea este una de neuitat.
Si asa ce mai vedem aici in birou.Pe masa se afla 2 fotografii .
- Asta e suga . Ce copil adorabil . Si aceasta trebuiesa fie parintii tai.
Dupa imi scap niste lacrimi . Si decid da ies din birou si ma duc in curtea din spate.
Dupa am iesit din biblioteca tot cu o carte in mina
Si acum sunt in curtea din spate .-Ah soare cit de mult nu team vazut. Tia fost dor. ..mie da
Paste tot iera iarba . niste locuri unde erau multe flori frumoase si parfumate.
Iar nu pre departe erau doi copaci si un leagan legat de ei.
-Cred ca acolo eu voi pretrece timpul azi..POVESTESTE TAE
Azi mam trezit pe la 6 . Katy inca doarme .Eu cu baietii am hotorit sa plecam la magazinul de tehnica
Stii doar pentru siguranta noastra . Ca nu cumca Kai sa si arata fata.De aceea nu iam spus lui Katy. Mam dus in baie si miam facut rutina dupa am luat niste haine . Inainte ca ca plec ii aplic un sarut printesei si dupa iea din camera . Iesind din camera vad o servitoare.
Tae -cum te numesti?
×-Hani ,domn
Tae -ai telefon ?
Hani(Ha)-da domn
Tae- damil
Ha--țineți
Tae-asta e nr meu , imi spui despre tot pasul fetei din camera asta , ...ah da nui spune ca eu team pus sa o urmarsti . Si plus la asta vei primi bacsisi deasupra ok
Ha- da.domnBine cu asta mam clarificat.
Baieti deja erau jos .
Suga-hai TAE mai repede avem de umblat azi.
Rm-ah da .....lu kãty iai spus ?
Tae-nu , credeti-ma nu o sa isi bata capu ea unde am plecat
Jin-trebuiasai spui
Tae- stiu ,dar suga ia permis sa exploreze azi vila asa ca e ocupata
Jin-esti increzut
Tae- da ,si plus la asta ma lasat inca 2 ochi pe urmele ei.
Jm-ok ,dar putem pleca.
CITEȘTI
Prizoniera
Teen FictionEu- de ce eu nu am gresit cu nimic ,atunci de ce sunt rapita. V -fiindca imi vei satisface mie dorintele cu corpul tau .Spune cu o fata batjocoritoare la mine examinindu-mi corpul ca o betie.