Tae- fii mereu linga mine...si fac ochii mari de uimire
Kt-serios ?
Tae- mh
Kt -si daca nu vreau ce imi vei face?
Tae - oricum nu ai de alege sau unde fugi..,stii ca te voi gasi oriunde te vei afla,!
Kt- si daca voi reusi sa ma ascund bine si nu ma vei gasi ,ce vei face atunci?
Tae- asta nu se va intimpla?
Kt -dar daca...si tae ma trage mai aproape de el si acum ii simnt rasuflarea calda
Tae-sșșșș... niciun dar ...si imi aplica un sarut pe buze
Nu spun nimik si doar ma fac comoda in bratele lui. Nustiu cit timp va dura tot asta, cit timp o sa ma prefac ca te ascult si sa devin jucaria ta ,care inroleaza un rol . Dar totul in curind se va termina . Intro zi tot fugi de la tine ,din inchisoarea ta.
Da recunosc ca te mint acum , aratindu-ti tie ca de ascultatoare si e tot fine.
Sper ca doar cind se va termina totul si eu voi avea posibilitatea de a fugi ....sa sper ca nu ne va parea rau ca e-am pierdut .
Fiindca este pentru prima data cind mam sărutat si prima noapte....ahhh..nu o sa pot uita asta prea repede.nu voi putea uita de tine..Autoarea
Stind Katy in gindurile ei a adormit. Insa Tae astepta ca acesta sa adoarma ca sa poata sa o lese pe putin timp singura.
Dupa ce Katy a adorint , a plecat la baieti in camera de coferinte(da este asa camera). Ajugind acolo bate in usa apoi intra. Toti erau deja prezenti.Jk-de ce asa tirziu neam inteles la 14?
Tae -sorry tebuia sa stau putin cu Katy.
Jh- ah da cineva e dadaca!
Tae -foarte amuzant ,ce se aude in privinta la moarte familie lui Katy ?ati gasit ceva sau pe cineva cine a făcut-o?
Rm- inca nu...,dar am gasit o fata cunoscuta care a cazut in cadru,uitetate TAE, poate il cunosti ?Jm- de ce nimeni nu mi-a arata aceasta poza ?
Suga- fiindca tu nu stii sa tii limba dupa dinti.
Tae-deci Kai ce cautai si ce plan ai tu de data asta ?
Jin- sa speram ca de data asta sa nu fi procedat ca intrecut.
Tae-exact
5 ani in urma
DmnaKim-tae inca nu sa trezit
Servitoare-inca nu dmna kim
Dmna kim -te poti duce sal trezesti ?am de discutat cu el ? voi fi in bucatarie.
Ser-da dmna
La usa bate servitoare
Ser-dmn taehung , puteti sa treziti dmna kim doreste sa vb cu voi...koik.kiokniciun raspuns domnTaehyung
Tae- intra
Ser- buna ziua
Tae -poti sa vb mai repede ma grabesc!?
Ser -dmna kim va asteapta la bucatarie ,vrea sa vb cu dumneavoastra.
Tae- in cinci minute voi fiDmna kim deja astepta jos de 10 mineuta si Tae nu mai venea .si dupa inca 15 min se aute cum cobara pe scari cineva .
Dmna kim-Insfirsit credeam ca nu mai vii
Tae -doreai sa vorbesti cu mine
Dmna kim- ah da .. ce planuri ai diseara/?
Tae - ma vad cu baietii . da ce?
Dmna kim- ar fii bine ca azi sa schimbi planurile.Ai azio intilnire cu MINA(twice)
stii ca mereu am dorit sa fii alaturide mine ,e bogata ,are maniere si e....Dmna kim si Tae -E O CANDIDATURA BUNA ENTRU TINE!
TAE-da stiu dar nu vreu sa fiu cu ea ,ea e prea perfecta ,dar eu asa defect alaturi de mine....nu ,nu o sa stric fata perfecta din ea !Dmna kim- tae stiu cati arde a glume , dar ar trebui sa te atasez mai serios de viata,esti tinar dar inca atit de tinar . noi stim ce iti trebuie ?
TAE-draga mea mama ? voi fi direct,mam inca nu ma-m saturat de distrat ,sa zicem ca inca nu e momentul,
Dmna kim-TAE, doar stii ca nu vom fi mereu tineri si uitate la noi ,suntem batrani ,vrem sa te vedm tata
TAE- mam iti promit ca imi mai trebuie putin timp si .. te voi anunta in privinta lu Mina e draguta si ..fie voi face cee ziceti ,dar azi nu pot am promis baietilor ca voi fi azi cu iei
Dmna kim-fie ..dar sa stii ca cindva va fiprea tirziu s intorci timpul inapoi
TAE-MAMA nui niciodata prea tirziu sa regret de ceea ce am facut .acum ma scuzi draga mea mamy,dar baietii ma astepta afara deja
tae ii aplica un sarut pe obrazul mamei lui si iese de pe usa ..nimeni nu stia ca acesta o fost ultim lor conversatie si ultimul sarut care tae la lasat pe obrzul scumpei mame.
de ce ultimul fiindca cineva a impuscato pe scumpa lui mama .
nu pot descrie ceea cum a indurat tae ,as putea spune ca a ramas fara numeni . tatal lui a lasato pe mama lui insarcinata di a disparut . adica pentru Dmna kim domnul kim nu mai exista .
Tae ia dus dorul mult timp pin cind Steffani a aparut si la putut cit de cit schimba ,dar nu pe mult timp pina si ea nu la parasit ,astfel ea alaturindu-se alaturi de lumea cea lalta unde el nu o pute atinge.
O MICA INFORMATIE CARE ESTE LEGATA DE TEXT]
DUPA CE TAE A INDURAT PIERDEREA MAMEI SALE EL IMPREUNA CU BTS A GHASIT FAPTASUL DAR NU A PUTUT FACE NIMIK FARA A ARATA VINOVETIA LUI KAI [EXO] DE ACEE EL NU TERMINA SA IL URMAREASCA PE KAI SI VREA DOVEZI DIRECTE A LUI KAI.
SI IN PRIVINTA LA PARINTII LUI KATY KAI A FOST PRINS IN CADRU UNDE ARATA DIRECT CA EL IA OMORIT PARINTII..
SI NEXT ...
VA URMA.....
SPER CA VA PLACUT ...STIU CA CAPITOLUL E CAM TRIST DAR URMATOUL MA FI MAI VESEL
SPER SA NU MA CRITICATI DAR IN PRIVINTA LUI KAI
VA IUBESC SI NE INTILNIM IN NOUL CAPITOL
^-^
.
CITEȘTI
Prizoniera
Teen FictionEu- de ce eu nu am gresit cu nimic ,atunci de ce sunt rapita. V -fiindca imi vei satisface mie dorintele cu corpul tau .Spune cu o fata batjocoritoare la mine examinindu-mi corpul ca o betie.