2. Boyfriend?

182 5 0
                                    

Leah
Ve třídě mám pár spolužáků...Thomase, Daniela, Marcuse a Martinuse. Jsou to docela fajn kluci, nemám s nimi žádný problém, jen mi přijde, že ke mě Martinus dolejzá...nebo nevím co...

Tenhle den je docela zvláštní, všechny moje fotky mají o čtyři srdíčka víc...samozřejmě že od kluků.
Začnou mě sledovat na instagramu, jsou kurva hezcí, ale ty dvojčata jsou k sežrání, právě postli novou fotku (viz média)...no, dost už o škole a Instagramu.

Živím se zpěvem a jezdím na koních, takže si umíte představit jak to u mě doma vypadá. Za chvíli začíná druhá hodina a já se začínám nudit...o přestávce se nudím dvojnásobně...no nic, nějak to přežít musím. O mém životě nikdo nic moc neví...ani nemůže když už jsem všechny ztratila. Kromě Elis...to je moje jediná rodina...je to moje klisnička, konkrétněji tříletá Appaloosa, je to můj andílek. Zůstala mi po tátovi.

Když skončí škola, snažím se co nejrychleji dostat domů...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Tinus
Vypadá to jako kdyby odtud utíkala...šel jsem za ní.
Ahoj, všechno v pořádku? usmál jsem se na ní. Ona jen kývla hlavou a šla dál.
Nechal jsem jí jít a šel domů...potkal jsem Daniela...sakra.

Daniel
Hej, Martinusi, tohle sis posral! křikl jsem na něj...je ze mě zesranej když u sebe nemá brášku.
Jasně víš, že jí chci takže se od ní drž dál je ti to jasný? chytl jsem ho pod krkem, on jen kývl, tak jsem ho pustil a dal mu pořádný pěstí, aby si to pamatoval. Odešel a držel si roztrhlý ret... parchant jeden.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
*za týden*

Leah
Už je to týden co chodím sem do školy, a taky týden co se o mě pere Daniel s Martinusem...zjistila jsem to kvůli tomu že jsem je viděla...mám o ně strach...co když si něco udělají...něco vážného...asi bych se přestěhovala a vyčítala si to do konce života.

*Za měsíce dál*
THX <3
Leah <3
308 slov

BAD LIAR, DADDY [M&M fanfiction] (13+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat