4. Děkuju že si přišel

145 6 0
                                    

*za týden*

Elia
Vzbudila jsem se a nakráčela si do obýváku když v tom na mě vykoukl Marcus...co tu dělá?
„Ahoj" usmála jsem se a on mě taky pozdravil. Poklepal na místo vedle sebe a pobídl mě tím ať si sednu...udělala jsem tak.
„Ty si Danovo sestra?" koukne na mě nevěřícně,jen jsem kývla a usmála se. „Jsi krásná, když se usmíváš" pohladí mě po líčku a usměje se.
Projede mnou neskutečné množství elektřiny a skoro celá z něj zvlhnu. Políbí mě a beze slov sedí.
V tu chvíli někdo otevře dveře, vejde sem Daniel s nějakou holkou...

Leah
Bylo asi devět ráno...dělala jsem livestream na instagramu a plakala...všichni fanoušci mi psali krásné věci a slohovky čehož jsem si neskutečně moc vážila. Pak se tam přidal Daniel a já ho ukončila...

Daniel
Leah streamuje... tak jí pře-...
Vypla to...hned jsem jí napsal do directu, protože plakala, viděl jsem to...

daniel_s: Copak se stalo?
leah.rose: Co by?
daniel_s: Proč pláčeš?
leah.rose: To ti stojím za řeč?
daniel_s: Proč by ne? Spíš já se divím že mi odepisuješ...
leah.rose: Promiň jak jsem se k tobě chovala...bylo to hloupé, ale ty narážky co mi píšeš si teď nech pro sebe prosím...
daniel_s: Promiň, byl jsem v tu dobu zkouřenej, teď už nekouřím...co se teda stalo?
leah.rose: Někdo otrávil Ellis...
daniel_s: Ellis? Kdo je Ellis?
leah.rose: Mou klisnu😔😭 byla...
daniel_s: To mě mrzí..upřímnou soustrast a neplakej, tobě sluší úsměv♥️
leah.rose: Fajn😭😔
daniel_s: Můžu přijít a utěšit tě?♥️😔
leah.rose: Prosím😔😢
daniel_s: Za malou chviličku tam jsem ano?
leah.rose: Děkuju😔♥️

Leah&Daniel
Opravdu přišel, zvonil zvonek od hlavních dveří, šla jsem otevřít a už bez síly mu doslova spadla do náruče, zavřel, položil mě na gauč a sedl si vedle mě, měla jsem úplně čistý obličej...žádná řasenka, make-up...nic, což ho pravděpodobně zarazilo...
„T-ty...se nemaluješ?" udiví se.
„Ne, nejsem jako ostatní holky víš? A navíc na to mám alergii takže si to na sebe ani patlat nemůžu..." řekla jsem uplakaně a sedla si..utřela poslední slzy a pevně ho objala.
„Děkuju že si přišel😔♥️" nadechnu se a cítím jeho vůni...přestal kouřit a tak se mi líbí víc.

Počkat...na co jsem to právě pomyslela?...kurva...Leah...vzpamatuj se, ty ho miluješ? Z mého přemýšlení mě vytrhl jeho hlas. „Leah?..." řekl sladce, líbilo se mi to. „Ano?" odvětila jsem mu. „Já...víš.." nervózně si prohrábl vlasy. Udělala jsem to za něj... „Já...miluju tě Danieli😔♥️"
Svými mohutnými dlaněmi mi podepřel hlavu a spojil naše rty...byl to tak příjemný pocit až jsem se neudržela a malinko mu vzdychla do pusy.
Jen se usmál a odtáhl. „Taky tě miluju, budeš moje holka?♥️" jen jsem kývla a objala ho.

Pak jsme šli k němu domů, oblékla jsem si kabátek, vzala si svou kabelku s věcmi a šla...to co jsem viděla v jejich domě mě trochu překvapilo...Marcus a nějaká holka? On je kurevník nebo co? No nic...tohle je mezi nimi...ne mezi mnou tak se do toho nebudu míchat.

THX <3
Leah <3. 525 slov

BAD LIAR, DADDY [M&M fanfiction] (13+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat