3. Zjebal bych tě

192 6 0
                                    


Leah
Právě jsem dojezdila, byla jsem za Ellis. Jdu domů a osprchuju se, najím se a projíždím sociální sítě, zpívám si, odepisuju na directu a nebo jednoduše koukám do zdi...tohle je moje klasický odpoledne po škole...Když odepisuju mým úžasným fanouškům všimnu si, že mi zas psal Daniel...už zas...

Daniel
Když jsem přišel domů, tašku jsem zahodil do rohu svého zakouřeného pokoje, zapálil si jointa a napsal tý kundičce, myslím, že se jmenuje Leah...

daniel_s : Čau kundičko, nezajdeš ven?

leah.rose : Ne, díky...

daniel_s : Škoda, zjebal bych tě klidně i na lavičce🤤😘

leah.rose : Já s tebou nechci mít nic společného...už mi nepiš...nemám čas ztrácet čas tebou a tvými sexuálními narážkami.

Chtěl jsem ji něco napsat ale nechal jsem jí radši být...zapálil si dalšího jointa a pozoroval z okna mého domu krajinu překrásného Norska...

Leah
Uběhlo asi deset minut od velmi záživné konverzace kterou jsem vedla s Danielem, no spíš on se mnou, ale to je fuk...

Tolik jsem se ještě nikdy nenasmála, až mě dokonce bolelo břicho, dala jsem na instagram stories mojí cute fotku s popiskem "God natt" a upadla do říše mých oblíbených snů.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Daniel
Ráno jsem se vzbudil a klasicky jako každý všední den šel do školy. Cestou do školy jsem vykouřil půlku krabičky cigaret a vešel do toho ústavu zvaného škola. Že by se mi tam nechtělo se říct nedá, ale musím tam už kvůli rodičům, kteří jsou dva měsíce na svatební cestě na Bali, přejí si abych byl chytrý...tak proč ne.😂

Dnes by měla přijet moje sestra...Elia. Stěhuje se sem od prarodičů, kteří bydlí v Belgii...no, bydleli. Ale co už...nikdy jsem je neměl v lásce...to jen Elia.

Za deset minut by měl přijít Marcus...to je starší bratr Martinuse. Marcus je v pohodě...jen jeho bráška je malinko posranej z toho, že chci Leah, chce ji taky, ale nemá na ní. Jak já miluju tu její prdelku😍...

Leah
Své oříškově hnědé velmi dlouhé vlasy těsně nad zadek jsem si sepla do klasického, ale i přesto elegantního copu a hodila na sebe svůj nejoblíbenější kabátek, který mi dělá úžasnou postavu. Vyšla jsem ze své vily a šla jen tak na procházku. Potkala jsem nějaké kluky, ale ignorovala jsem je...pořvávali na mě sexuální narážky na mou postavu...mám takový pocit že to byl Daniel, jeden z těch dvojčat a ještě nějaký jejich kamarád...ne že by se mi ty narážky nelíbily, ale to řvaní přez celou ulici mě deptalo.

Po chvilce jsem se rozhodla jít za Ellis a jako každý den s ní něco málo potrénovala.

Daniel
Černé auto zastavilo před mým zakouřeným barákem a z auta vystoupila má úžasná sestřička.
„Ahoj Elio." vypadlo že mě a po chvíli mi odvětila větou „Ahoj bráško" a objala mě.

Kecali jsme a když jsme dorazili
K hlavním dveřím, zastavil jsem jí. Jo, nelekni se, mám doma kamaráda.." jen zakroutila hlavou, usmála se a vstoupila do domu kde bude nějaký ten rok bydlet.
„Da-" zasekl se Marcus když jí spatřil.
„To je moje sestra, Elia, Elio, tohle je Marcus, můj kamarád." Marcus jí elegantně políbil ruku a usmál se. „Jdeme zas hrát?" zeptám se, Marcus kývne a zase jdeme pokračovat, FIFA je život.

Elia odešla do svého pokoje, který jsem jí ukázal a pravděpodobně šla spát. Já s Marcusem jsme ještě hodinu hráli, on básnil o Elie a pak musel domů.

Vysprchoval jsem se, navečeřel, zkontroloval mou opravdu spící sestru a šel taky spát.

THX <3
Leah <3. 601 slov

BAD LIAR, DADDY [M&M fanfiction] (13+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat