7. "Danieli Smithe!!!'

99 3 0
                                    

Marcus
   Pokoušel jsem se otevřít ty dveře, za nimi se ozýval pláč a křik, vůbec jsem nevěděl, co se tam děje. Vykopl jsem je, někdo byl pod dekou a okno z pokoje bylo otevřené, bylo mi jasné, že Daniel utekl tím oknem, a že Leah leží pod tou dekou. Neskutečně se ta deka, respektive i Leah třásla...nemohl jsem se na to koukat. "Leah? Udělal ti něco?" řekl jsem tiše. Leah začla plakat, chtěl jsem jí nějak uklidnit, ale předpokládal jsem, že se pod dekou neskrývá jen tak. "Běž pryč prosím😭 Chci se obléct.😔" řekla uplakaně a vyděšeně, já šel za dveře.

Leah
   Zažila jsem trauma snad na celý život, už mě málem odpanil, kdyby nepřišel...M-Marcus myslím.

   Oblékla jsem se, chtěla jsem říct ať sem přijde, ale ucítila jsem něčí ruku na svém krku a pak i něco studeného. Vyjekla jsem strachy a celá ztuhla. Byl to Daniel s nožem pod mým krkem, prosila jsem ho ať to nedělá. "Kdybych tě nemiloval, jsi mrtvá." jemně nožem řízl do mého krku a shodil mě na zem, nůž položil ke mě a pak utekl.

   Držela jsem se za ránu a prosila boha o konec, už jsem chtěla svobodu, být volná. Marcus vlítl do pokoje a já už tam ležela na zemi v zatím menší louži krve.

Marcus
   "Kurva Danieli Smithe!!!" vykřikl jsem a snažil se jí pomoct, Leah viděla rozmazaně a pomalu zavírala své uplakané oči. "Sakra!" snažil se zastavit krvácení a zavolal záchranku.

Elia
   Vyběhla jsem nahoru. "Co se stalo?"
Marcus seděl u té holky a měl ruky od krve. "Volal si záchranku? Kde je Daniel?" řekla vyděšeně. "Ano a tvůj úžasný bratr někam zdrhnul." řekl trochu hnusně. Šla jsem dolů čekat na sanitku a pak je zavedla nahoru.
Vůbec jsem nevěděla, kdo to je, ale pak mi to došlo...

Leah
   Viděla jsem jen oranžovou a pak tmu, něčí ruky byly celou dobu na mém krku, myslím, že Marcusovo. Snažil se mi zastavit krvácení. Někdo tam furt mluvil...no a víc si nepamatuju...

THX<3.                   342 slov
LEAH<3

BAD LIAR, DADDY [M&M fanfiction] (13+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat