8. Bílo

90 3 0
                                    

Leah
  Ležela jsem, slyšela jen pípání přístrojů a viděla bílo. Nikdo tam nebyl...jen ten otravný pípající přístroj a stojan s transfuzí. Bylo mi neskutečně zle. Můj krk byl celý bolavý, hrozně to pálilo. Mačkala jsem na tlačítko, které údajně mělo přivolat sestru, a taky tak udělalo. Za pět minut se rozrazili dveře a do mého nemocničního pokoje vstoupila mladší usměvavá slečna v modrém oblečení-sestra. "Stalo se něco?" řekla milým hlasem sestra a koukla na mě. "Je mi zle..." odpověděla jsem jí dost smutně a koukala se přitom z okna.

Daniel
   Musel jsem to udělat, neudržel jsem se a teď toho lituju. Sedím v mém bunkru který jsme stavili s Eliou,  když jsme byli malí a koukám do zdi. Někdy mě prostě napadnou věci kterých později hrozně moc lituju, a tak je to i s tímhle aktem, co jsem udělal. Chudák Leah, ale prostě jsem byl nadrženej jak hovado a hrozně mě přitahuje...no.

   Přesedl si na postel a lehl si. Přemýšlel o ní a ležel na posteli. Zhluboka dýchal litoval svého činu. Po jeho studených tvářích mu stékali horké slzy.

Marcus
   Byl jsem z toho docela v šoku. Málem jsem z té krve omdlel. Už nechci Daniela ani vidět a Eliu ochránit od něj. Nedopustím aby se jí stalo něco podobného. Bojím se, že přijde a udělá to stejné i Elie. Když jsem došel domů, vše jsem Martinusovi řekl a on z toho byl hodně špatný. Nadával v duchu Danielovi a litoval Leah.

Martinus
   Přemýšlím, že bych si šel kouknout za Leah, ale nejsem si tím jistý. Nevím jestli mě má ráda a jestli mě tam bude chtít. Co když furt miluje Daniela? Už to, že byli spolu mě velice ranilo. A teď překročil meze, tohle si Leah nezaslouží. Nesnáším Daniela...miluji Leah...

   Už je to dlouho co mi přirostla k srdci. Je to křehká, milá, citlivá slečna. Ale bojovnice je to pořádná, to ano. Myslím si, že to zvládne,  postaví se znovu na nohy a bude zas žít plnohodnotný život s n kým koho miluje...nad touhle myšlenkou jsem se jako slaboch v pokoji rozplakal a  celý den byl zavřený a nevylezl.

LEAH<3.                 373 slov  
THX<3

BAD LIAR, DADDY [M&M fanfiction] (13+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat