Gözlerin ararya hani bazen onu,arkanı dödüğünde onu göreceğini sanarsın.Beyin oyun oynar aslında sana.göremeyeceğini bilirsin ama inanırsın.Çok geçmeden ellerinde üşür.Benim hep üşüdüğünde o gelir aklıma.Demişsindir mesajında üşüyorum sevgilim diye,oda demiştir elbet sana ben olsam ısıtırdım seni sevgilim diye, derin bir of çekersin ama nafile.Geceleri uyumasın bazen çünkü geceleri karanlık değildir aslında tüm gerçekleri aydınlatır saf ve temiz bir şekilde koyunca kafanı yastığa sen istesende istemesende düşünürsün saatlerce gözlerin tavana dikilmiştir boşlukta gibi hissedersin o an keşke onun eli uzansa o boşluktan tutsam da kurtulsam diye ümit edersin ama nafile sonra anlarsın imkansız olduğunu dolar gözlerin kafanı gömersin yastığa başlarsın ağlamaya kimse duymasın diye sessizce hıçkıra hıçkıra içip unutmak istersin onu ama alkol daha çok hatırlatır onu sana sonra başlarsın bağırmaya niye lan niye ben diye ama bilmesin senin gibi milyonlarca insanın olduğunu hep hatayı onda ararsın sen ayrılmış olsan bile onu suçlarsın eğer kendini sıçlarsan ölüme kadar gider yolu o yüzden devamlı onu suçlarsın ne kadar nefret edersen et ondan duyduğunda adını çız eder kalbin sevmiştim dersin gururlusunya takmıyomuş gibi yaparsın onu gördüğün an o başka bir yere bakarken bir saniye de olsa dönüp ona bakarsın.Sonra o görmesin diye kaçırırsın gözlerini, her dinlediğin şarkı onu hatırlatır sana o senin söyleyemediğin şarkındır aslında hergün onun la uyuyup onunla uyanırsın o senin gecen ve gündüzündür aslında aynaya baktığında kendini değilde onu görürsün o senin aynaya baktığında göremediğin gerçek yüzündür aslında artık sen sendeğil o kokuyosundur artık ne kadar inkar etsende kokusu kalmıştır vücudunda sonra başkalarını sokmaya çalışırsın hayatına sırf unutmak için ama ona benzemeyen herkez sana onu daha çok hatırlatır sırf onun gibi bakmadığı onun gibi kokmadığı için ayrılırsın ve sonra bi banktasın ellerin saçlarının arasında gözlerin yere bakarken birkaç damla göz yaşı akıtırsın yere ve bir soru belirir hem kafanda hem kalbinde ben şimdi napıcam söylesene AŞK ben şimdi napıcam….
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK
RomansaYazmış olduğum şiir ve kısa sözleri elimden geldiğince sizinle paylaşacağım,umarım yazılarımı beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar,Sevgiler Saygılar hepinize...