2019 herkes için güzel bir yıl olsun. PTT yapanlar varsa onlar için yeni bölüm atıyorum u.u Hepinize kucak dolu sevgiler… 😘😘
"Seni aptal herif. Bana neden seninle evlenmek zorunda kalacağımı söylemedin."
Baekhyun eve geldiğimizden beri terör estiriyordu ki haklıydı.
"Özür dilerim, Baekhyun. Hayatını mahvetmek istememiştim."
Sinirli bakışların odağı ben oldum. Geldiğimizden beri sağa sola saldırmaktan bana vakit kalmamıştı.
"Seni öldürmemi istemiyorsan kapat çeneni. Yarın sabaha kadar da gözüme gözükme. Şimdi kaybol."
İtiraf etmeliyim; Baekhyun beni korkutuyordu. Hızlı bir şekilde teknoloji odasına yöneldim. Ben gidene kadar sırtımı delip geçen bakışları üzerimde hissettim.
***
Sanırım Baekhyun gece etrafı dağıtmaktan yorulmuş ve uyumuştu. Sesler bir süre sonra azaldığı için ben böyle yorumlamıştım. Uyumadan oynadığım bilgisayar oyunları bana iyi geliyordu. Yemek yemeden, su içmeden, tuvalete gitmeden oyun oynayabilirdim. Bir an sonra kapım sertçe açıldı.
"Ah, cidden hiç uyumuyor musun? Evlendiğim adam game bağımlısının teki. Hazırlansan iyi olur çünkü gidiyoruz."
Oynadığım oyundan şu an kopamazdım. Eğer oyunda kaybedersem hayattada kaybederim.
"Oyun bittikten sonra geleceğim."
Bir süre bana baktıktan sonra kapıyı açtığı gibi sertçe kapattı. Benden nefret ettiğini biliyorum.
"Fazla oyalanma!"
Bende oyalanmamayı umuyorum. Oyuna kaptırdığım süre boyunca her şey aklımdan çıkıyordu. Ben böyle biriydim. Lâkin Baekhyun dediklerini yapmazsam beni öldürecek gibi görünüyordu.
Kendimi ikna etme çabalarımdan sonra oyunu kapatıp hazırlanmaya koyuldum. Sahi nereye gidecektik? Aşağı indiğimde kapının önündeki valiz dikkatimi çekti.
"Sana söylemeyi unutmuşum, taşınıyoruz. Git hazırlan serseri."
Bacak bacak üstüne atmış emirler veren bir Baekhyun düşünebiliyor musunuz? Ah, neden deri giyinmek zorundaydı ki? Ne kadar korksamda etkilenmeden duramıyordum.
"Bu arada bana alışsan iyi olur, serseri. Benden daha çok çekeceğin var."
İşte şimdi daha da çok korkmaya başlamıştım.
Bölüm Sonu.
Mutlu yıllar 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game Bağımlısı / / ChanBaek
FanfictionBirbirlerini tanımayan iki çift ve bir gün kapıya kadar gelen aşk... Eğer yeni tanıdığınız biriyle evlenmeyi kabul ederseniz ve hakkında hiçbir şey bilmiyorsanız sabah kalktığınızda onu hiç uyumadan oyun oynarken görürseniz ne yapardınız? Başlangıç:...