Evet neye yb atayım diye sormuştum ama klasik takılmadım. Gerçi ne burda ne de realde takılıyorum dhdhx O yüzden alıştım artık :" Keyifli okumalar. 💙
Sıcak su beni rahatlatırken daha fazla düşünmemeye karar vermiştim. Sanırım bu yaptığım hatalardan biriydi. Asla düşünmeyi bırakıp gardımı indirmemem gerekirdi.***
Baekhyun elindeki baltayla duşa kabine girip bana saldırdığında ilk başta neye uğradığımı kavramam zaman aldı. Kısa sürede şoku atlatıp Baekhyun'a sağlam bir kafa attığımda burnundan gelen ses hiçte iyiye alamet değildi. Burnunu tutup inlediğinde karnına yumruğumu geçirdim. Elindeki balta kenara savrulduğunda tekme atmak üzere bacağımı kaldıracaktım ki yüzüme aniden gelen bir yumruk buna engel oldu. Baekhyun'un yumruğu çeneme gelmişti. Yeni bir yumruk yemeden önce kolunu havada yakaladım ve kasıklarına sert bir tekme geçirdim. Acıyla yere kapaklandığında yerdeki baltayı elime aldım.
"Seni orospu çocuğu," diye mırıldandığını duydum. Doğru söze ne denir? Haklıydı.
"Üzgünüm Byun Baekhyun. Bir Park olmak hiçte kolay olmadı. Aptal kağıt parçası seni gerçekten Park yapmaz. Sana insanları göründüğü gibi yargılamamanı söylemiştim. Neler yaşadığımı bilmiyorsun ve sürekli oyun oynamamdan dolayı bir bok bilmediğimi düşünüyorsun. Ama emin ol Baek senden daha fazla şey biliyorumdur."
Acıyla gülümsedim ve Baekhyun'u o hâlde bırakıp kulübeden çıktım. Evli olduğuma göre özgürdüm. Benim için özgürlük bir kağıt parçasına bağlıydı. Kurtuluş gerçekten var mıydı? Bu cevabını bilmediğim bir soruydu ama ben kurtulmak için çok çabalamıştım. Ormanın derinliklerine doğru yürürken nereye gittiğimi bilmiyordum ama çocukken gördüğüm eğitimlerden biride buydu. Yanında hiçbir şey olmadan hayatta kalmak. Bu yüzden deneyimliydim. Geçmiş her daim canımı yakıyordu. Çenem sızlarken Baekhyun'u düşündüm. Evine girdiğim ilk anı, tehditlerini, dengesizliğini, benimle uyuyuşunu, bugünki ani saldırısını… Onun farklı olduğunu ilk andan beri biliyordum. Belki o da benim gibidir.
Baekhyun'u düşünmeye son vermem ve oyun oynamam gerekiyordu. Bana iyi gelecek olan tek şey buydu. Şehirin merkezine ulaşabileceğimi düşündüğüm yolda ilerlemeye devam ettim. Sanırım bu şartlarda yapılabilecek en iyi şey buydu. Tabii birde hayatta kalmak…
Bölüm Sonu.
Bu ficte neler oluyor? Aman aman dhshd Neyse bu da böyle ekşınlı bir bölümdür. Ee ne düşünüyorsunuz? Ya arada bir iki cümle yazsanız dbxhd Kendimi görünmez gibi hissediyorum. 😓
Total: 335 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game Bağımlısı / / ChanBaek
FanfictionBirbirlerini tanımayan iki çift ve bir gün kapıya kadar gelen aşk... Eğer yeni tanıdığınız biriyle evlenmeyi kabul ederseniz ve hakkında hiçbir şey bilmiyorsanız sabah kalktığınızda onu hiç uyumadan oyun oynarken görürseniz ne yapardınız? Başlangıç:...