Atunci eu am intrat intr-o transa si nu mai puteam reactiona in niciun fel .Asa ca demonul a putut face orice si-a dorit cu mine. La inceput mi-a mangaiat fata cu mainile lui fierbinti si aboi s-a aplecat si m-a sarutat pasional .I-am simtit limba lunga si subtire bifurcata in doua similara ca a unui sarpe cum intra pe gatul meu in jos si am tresarit de placere apoi el m-a tinea strans de talie si continua sa ma sarute, avea niste buze asa moi si dulci si atat de carnoase...dupa cateva minute in care m-a sarutat continuu ma impinge si eu am cazut pe pamantul rece .Apoi se pune peste mine si ma apuca de maini . A stat clipe bune privindu-ma continuu si mangaindu-ma pe fata . Apoi s-a jucat cu ghearele lui in parul meu .La un moment dat nu am mai suportat si i-am spus sa se dea dracului jos dupa mine .El a inceput sa rada cu un zambet pervers si dintr-o data s-a apropiat de gatul meu si a inceput sa ma linga si sarute pe gat . Atunci am incercat sa il imping dar fara succes . El a coborat usor usor si m-a lins pe piept apoi pe abdomen si in cele din urma a ajuns la zona mea intimă. Atunci eu i-am spus Nuu te rog, te implor ! Gata opreste-te! La care el spune nici nu am inceput iubire .Apoi imi sfasie hainele cu o viteza uluitoare si raman complet dezbracat .A inceput sa ma suga .Lima lui lunga se incolacea pe penisul meu .Apoi a bagat-o pe toata in gura si a inceput sa o suga . Am gemut de placere ... si ulterior ma curemuram de placere era uluitor .Dupa minute bune imi dau drumul in gura lui .Iar el cu o figura haina se uita la mine si imi spune Acum e randul tau .Eu in clipa aceea m-am albit la fata si am inceput sa fug nu voiam sa fac nimic mai mult cu el . La scurt timp ma prinde apucandu-ma de brat .Apoi ma tranteste la pamant.Incerc sa ma ridic dar el ma opreste .Mi-a spus ca daca stau cuminte nu o sa patesc nimic.Evident ca nu am vrut sa il ascult si am incercat din nou sa ma ridic de data asta am reusit apoi il lovesc cu toata puterea in zona lui sensibila iar el ma intraba :ti-a placut?
Eu raman socat in gandul meu :Asta e indestructibil !?La care el: nu dar oamenii nu ma pot rani. La naiba !!! Imi poate citi gandurile El:Da asa este .
Eu:Ok nu-mi pasa lasa-ma in pace
El:pana nu obtin ce vreau nu te las
Nu am mai apucat sa zic nimic ca deja ma trezesc pus la pamant si el peste mine m-a sarutat lung apoi s-a ridicat in picioare si pe mine m-a pus in genunchi .Stiam ce urma sa se intample si tremuram de frica .El ma strangea cu mana de par si apoi se dezbraca complet . In acea clipa am inghetat . El isi ia jucaria si incepe sa o frece in fata mea apoi ma impinge spre ea cu gura .Eu ma smucesc dar tot nu am reusit sa scap. Apoi a bagat-o pe toata era imensa si foarte fierbinte mult prea fierbinte ma ardea ...era insuportabil .El si -a dat seama ca nu mai puteam sa respir a scos-o .Am respirat profund si am urlat .Apoi ma apuca cu ambele maini de fata si imi spune sa stau cuminte ca o sa-mi placa ,apoi a bagat doar capul penisului sau era asa tare si fierbinte dar in acelas timp era atat de bun incat imi doream mai mult cu orice pret. Apoi m-a impins putin mai mult si am inceput sa il sug in timp ce el ma mangaia pe fata .El mi-o baga din ce in ce mai mult si la un moment dat ma innec si incerc sa ma dau inapoi .La care el spune haide iubire numai atat poti mai avem mai mult de jumate de bagat .Eu ma enervez si il musc cu toata puterea de penis .El geme cu putere de placere si intr-o glipa mi-a gabat-o pe toata in clipa aia simteam ca ma sufoc nu mai puteam sa respir .El a mai scos-o putin ca sa imi revin .Eram epuizat complet Apoi o baga din nou iar eu l-am muscat de data asta cu mai multa putere direct de capul penisului sau .In clipa aceea a ejaculat in gura mea .Eu incerc sa scap dar el nu ma lasa mi-a bagat din ce in ce mai mult penisul in gura si ejacula din ce in ce mai mult .Nu am avut ce sa fac decat sa inghit tot. Era atat de gustoasa sperma lui atat de dulce si fierbinte .Eu ma uitam fix in ochii lui iar el imi zambea .Dupa ce am terminat m-am ridicat in picioare si i-am spus ...Cred ca te iu..
El:Iubesc?
Eu:Stii ce ? Du-te dracu!M-am saturat de tine nu mai vreau lasa-ma in paceee! Eu incep sa vars siroaie de lacrimi apoi el vine si ma ia in brate .Cand i-am simtit penisul lui lovindu-se de al meu m-am excitat si am tresarit brusc gemend usor .El a zambit si apoi m-a muscat de buze .O facea asa bine in cat nu mai puteam sa ii reprosez nimic .Eram atat de excitat si il doream atat de mult dar ceva ma retinea . Apoi el ma ia in bratele lui si ma saruta salbatic . Eu gem de placere si ma cutremur in bratele lui .Imi batea inima extrem de tare cum nu mi-a mai batut niciodata .Apoi am simtit ceva ce a intrat usor in mine.Eu : Nuuuu te rog ! Asta nuuuuu! Ahhh nuuu te rog nu face asta te implooor nu ! Ma doare ingrozitooor! Ahh nu te rog inceteaaaza!!! El:Ssst usor iubire nu vei pati nimic dupa o sa mai vrei tu .Ma pus jos si s-a pus in genunchi si a inceput sa ma linga ca sa intre mai usor .M-a plesnit peste fund si apoi m-a zgariat .Eu am inceput sa urlu .Apoi m-a luat inapoi in brate si a bagat-o pe toata dintr-o data .Nici nu am mai apucat sa urlu ,am ramas incremenit,chiar paralizat cateva clipe .Apoi incepe sa o mai scoata dupa iar sa o bage .La inceput a avut un ritm lent si usor .Apoi din ce in ce a crescut in intensitate .A facut asta ore in sir iar eu gemeam si urlam de placere si de durere in acelas timp .Dupa ce a terminat m-a pus jos si am cazut .Pur si simplu eram atat de slabit in cat nu mai ma puteam tinea nici pe picioare .Apoi el ma l-at in brate si a zburat cu mine peste acea prapastie....
CITEȘTI
Oglinda dintre lumi...
Science Fiction"YAOI"(CONTINUT GAY !) O carte plina de aventuri mister si lucruri paranormale.O carte cu multe puncte culminante si mult suspans,plina de dragoste ,momente tensionate ,momente înfricoșătoare,dar si comice care sa va tina cu sufletul la gura la fiec...