Urmatoarea zi necuratul a venit la mine sa imi spuna ca timpul s-a scurs si trebuie sa ma lupt cu cei 10 demoni .Eu am dat din cap si m-am dus ,m-a insotit si prietenul meu pe care trebuia sa il salvez .Pe drum necuratul mi-a spus nu uita ! In caz ca vei pierde o sa fi sclavul meu pe vezi .Eu am inghitit in sec iar demonul m-a strans de mana ca sa ma imbarbateze. Am ajuns era o arena uriasa similara cu Coloseumul in care gladiatorii se luptau, singura diferenta era ca publicul nu era format din oameni ci din demoni si arena era facuta din roci vulcanice imense,arena avand o dimensiune de 100000 mai mare ca cea a Coloseumului . Eu intru in arena pregatindu-ma de lupta urmeaza sa ma lupt cu primul demon.Era inalt bine facut si avea o sabie si un scut .
El alearga spre mine iar cand era aproap de mine sa ma loveasca eu ma teleportez in spatele lui si ii pun mana pe cap inghetandu-i capul apoi imi scot ghearele si ii tai capul dintr-o singura lovitura . Urlete, aplauze si aclamari se aud din public il privesc pe prietenul meu avea mainile la ochi si plangea de emotie apoi ma uit catre necurat ,el imi zambea miseleste aplaudand tacticos.urma sa vina urmatorul demon cu care trebuia sa ma lupt .Urmeaza clipe intregi de tacere .Acele clipe pareau a fi milenii .Vine... Il vad era mult mai mare si mai puternic ca primul avea in mana o sulita imensa si un coif pe cap .Eu arunc cu foc spre el dar nu pare de loc afectat apoi inceearca sa ma loveasca cu sulita .Eu incetinesc mult timpul si am timp sa ii apuc sulita ,sa o inghet si cu o lovitura de picior sa o distrug .Demonul ramane socat apoi de nervi arunca spre mine ce a mai ramas din sulita iar eu printr-o vraja intorc acea bucata de metal inapoi ,intrandu-i fix in ochi demonului .Demonul cade in genunchi si se panuseste.Urlete si aplauze mult mai intense se aud de data aceasta ma uit in public deja necuratul era nervos ,plin de manie ,abia isi putea stapani nervi ,prietenul meu ma aplauda cel mai mult si vad deasupra tuturor plutind vrajitoare care m-a ajutat si m-a invatat tot ce stiu .Era semitransparenta pt toti ceilalti invizibila , doar eu o puteam vedea .Ea ma aplauda si striga bravo! Asa te vreau! Eram atat de fericit si sperantele mele ca voi reusi erau din ce in ce mai mari .Cand deodata sunt lovit de un buzdugan imens plin cu tepi ascutiti.Eu ma prabusesc la pamant si prietenul meu incepe sa urle de durere toti erau socati.Era al treilea demon cu care trebuia sa ma lupt .Nimeni nu l-a vazut pe cel de-al treilea demon pt ca avea o mantie care il facea invizibil si de aceea toti au ramas incremeniti de uimire .Vrajitoarea striga la mine RIDICATEEE!! Numai eu o puteam auzi . M-am ridicat si m-am pregatit de lupta , desi toti nu il puteau vedea pe demon din cauza acelei mantii eu il vedeam , era semitransparent la fel ca vrajitoarea dar in comparatie cu ea ers mult mai vizibil.
Eu il tintesc cu privirea si arunc laser din ochi nimicindu-l in doar o clipa .O explozie de sange sare in aer .Necuratul urla de nervi si tot publicul incepe sa aplaude zgomotos.Eu eram destul de slabit toate acele vraji imi luau mult din energie.Aveam nevoie de o pauza dar daca i-as fi spus necuratului sigur nu ar fi permis .Urmeaza sa ma lupt cu al patrulea demon acesta era si mai mare avea 2 capete si foarte multa armura pe el.El alearga spre mine iar eu arunc cu un fulger spre el . Acesta este electrocutat si se prabuseste la pamant .
Apoi deodata se ridica si se napusteste asupra mea.Ma ia pe sus si ma arunca .Eu imi deschid aripile si ma indrept spre el .Apoi il impung cu coarnele din zbor .Coarnele ii intra fix in ochi iesind pe partea cealalta a capului iar eu imi dau capul pe spate astfel ii decapitez capul demonului .Demonul inca era in picioare .Acesta sare si cu toata greutatea se izveste de sol creand un cutremur si u crapatura in pamant in care mi-a pins piciorul .Eu incerc sa imi scot piciorul dar nu reusesc la timp si astfel demonul are timp sa ma loveasca .Apoi eu l-am prins de mana si mi-am infipt coltii de vampir in mana lui otravindu-l totodata .La scurt timp el se prabuseste din cauza otravii care si-a facut efectul iar eu reusesc sa ma eliberez .Apoi iau o sabie ramasa pe jos din celelalte batalii ma indrept spre el si ii tai si celalat cap.Necuratul loveste cu pumnii balustrada din piatra de la balconul arenei la care se afla .Zeci de bolovani de dimensiuni impresionante se prabusesc in arena .Multimea ma aclama mai tare ca niciodata .Urma sa ma lupt cu al cincelea demon .Acesta in cele din urma apare .Avea gheare uriase ,aproape la fel de mari ca necuratul dar si 4 brate . Eu deja eram sleit de puteri dar trebuia sa castig cu orice pret batalia .Ma pregatesc de lupta .De data asta imi iau zborul si suflu cu foc peste el .El sare spre mine si ma pune jos la pământ cu doua brate ma tinea si cu celelate doua ma lovea .Apoi scuip acid pe fata lui care il arde ,demonul urla de durere si se ridica in picioare sterganduse pe fata .Era deja ametit si nu mai vedea bine.Apoi eu arunc laser din ochi spre picioarele sale ,taindu-i astfel picioarele de la glezna in jos .Demonul se prabuseste ,siroaie de sange curg din picioarele lui .Apoi eu ma indrept spre el il inghet ,Apoi iau unul din acei bolovani cazuti in arena si il zdrabesc ca pe un gandac .De nervi necuratul se ridica si se indreapta catre un grup de demoni ,apoi discuta ceva ...
CITEȘTI
Oglinda dintre lumi...
Science Fiction"YAOI"(CONTINUT GAY !) O carte plina de aventuri mister si lucruri paranormale.O carte cu multe puncte culminante si mult suspans,plina de dragoste ,momente tensionate ,momente înfricoșătoare,dar si comice care sa va tina cu sufletul la gura la fiec...