Abisul intunecat

8 0 0
                                    

In timp ce zbura din acea prapastie se auzeau urlete si gemete de durere am auzit sunete de oase sfaramate si am vazut si mult foc in acea prapastie . Aproape ca am lesinat dupa tot ce am vazut si auzit acolo .Dupa ore bune de zburat ajungem pe partea cealalta a drumului .Dumonul a continuat sa mearga cu mine in brate pe jos fara sa mai zboare. Eu am murmurat ceva nu se intelegea bine ce am zis dar el stia ce am spus si anume :Ce este in acea prapastie?

 Eu am murmurat ceva nu se intelegea bine ce am zis dar el stia ce am spus si anume :Ce este in acea prapastie?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

El mi-a raspuns ca demonii si sufletele oamenilor .Apoi l-am intrebat de ce ii chinuie El mi-a raspuns ca toti demonii sunt controlati sa faca asta si sunt ca intr-o transa .Apoi l-am intrebat si pe el de ce nu ma chinuie si tortureaza .Apoi el mi-a raspuns pentru ca e jumate om si a fost blestemat sa fie si demon si sa ajunga aici .Apoi imi mai spune ca sunt singurul cate poate rupe acel blestem si sa il salvez . Eu il intreb cum pot sa fac asta .La care el imi spune ca daca cineva il poate iubi cu adevarat acea vraja v-a fi rupta iar el v-a scapa . Eu:Acum am inteles de ce tot incercai sa te dai la mine.Dar nu imi puteai spune asta de la inceput? El :Ba da... iarta-ma nu m-am gandit ...
Eu:Ok si cine te-a blestemat? El:
Trohiona Cropishtaria
Eu:Ceee!?
El:Este cea mai puternica vrajitoare din iad si din toata lumea !
Eu:Wow si de ce te-a blestemat?
El:Pentru ca intr-o viata din trecut eu am capturat si ars pe rug aproape toate vrajitoarele doar 13 au scapat ,printre care si ea .Dupa ce a scapat ea mi-a spus ca o sa se razbune si o sa regret amarnic ce am facut
Si iata-ma aici de milioane de ani astept....ca cineva sa ma ajute si sa rupa blestemul .eu incep sa plang .Demonul imi spune sa ma calmez .
Eu:unde mergem acum ?
El:La vrajitoarea Zuraleea ...trebuie sa iti dea si tie puteri si sa fii o fiinta supranaturala altfel vraja nu v-a functiona !
Eu:dar vrajotoarea aceea nu stie ca ai vrut sa o omori inainte? Cum te v-a ajuta ?
El:Da asa e dar mi-am rascumparat greseala inmiit si mi-a spus ca daca voi avea nevoie de ajutor vreodata pot conta pe ea.
Eu:Aaa ok dar daca o sa ma transforme intr- o fiinta supranaturala ma voi putea reintoarce pe pamant ? El:Da logic !
Eu :si cand o sa ma reintorc o sa fiu tot om? Sau fiinta supranaturala?
El:Sunt trei osibilitati fie vei fi om ca acum,fie fiinta supranaturala complet fie jumatate om jumatate fiinta supranaturala .Eu :Binee...in regula sa mergem ! Mai avem mult ? El:Dustuuul de mult...
Eu: cam cat ?
El:cam 10000 de ani de mers
Eu:ceee?nici nu am cum sa traiesc atat ,nu gata lasa-ma vreau sa ma intorc inapoi!
El:calmeaza-te aici esti nemuritor chiar daca esti un om plus ca aici este o alta notiune a timpului 1000 de ani aici este echivalentul a 10 secunde pe pamant .
Eu:ceeee !? Imposibil!
El:ba da asa este
Eu:ok dar totusi cum putem ajunge mai repede ? Mor de plictiseala
El:pai ar fi o cale dar....
Eu:dar ce?
El:e foarte periculos si nu exista certitudinea ca o sa mearga bine
Eu:nu-mi pasa acum ori niciodata!
El:bine ! O sa incerc sa ne teleportam direct la ea
Eu:ok si cum facem asta ?
El:trebuie sa ne tinem de mana stand amandoi jos in pozitia lotus in timp ce spunem o incantatie cu ochii inchisi .
Eu:ok si care ar fi riscurile daca nu merge bine?
El:pai putem ramene blocati pe veci intr-un vid de timp sau putem ajunge la destinatie fara anumite parti ale corpului
El:esti sigur ca vrei sa facem asta ?
Eu :da nu-mi pasa ce o sa se intample ! Fa-o o data
El:bine
Apoi am inceput sa spunem acea incantatie , eu repetam dupa el si apoi am intrat ca intr-un fel de gaura de vierme in timp . Apoi am zburat cu viteza luminii in acel tunel (gaura de vierme) si am ajuns intr-o clipa la destinatie.Spre bucuria noastra am ajuns in siguranta totul a mers conform planului.

Oglinda dintre lumi...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum