Testamentul

6 0 0
                                    

Din intamplare am gasit o hartie....era un testament in care era scris cui ii lasa averea .Langa acel testament era o scrisoare in care scria ca nu mai are mult de trait deoarece are o boala incurabila (cancer la inima,in stadiu avansat)...mai era scris cat de mult ma iubeste si in care isi cerea scuze ca s-a purtat asa cu mine in ultimul timp ...nici nu am apucat sa termin de citit scrisoarea ca am izbucnit in plans .Apoi am aruncat cu o carte in geam spargandu-l si m-am tavalit pe jos urland :De ceeeeeee!!!!! Daniel a venit speriat la mine si a incercat sa ma linisteasca .Nu a avut sorti de izbanda asa ca mi-a dat 3 calmante si abia m-am linistit.Dupa ce imi mai revin imi spune:Ai vazut...
Eu:Da am vazut....
El:imi pare rau....
Eu:Nu,nu te las sa mori ,o sa gasim un donator .
El :Te rog nu te mai consuma ...accepta sansele de a gasi un donator sunt foarte mici si chiar daca am gasi nu avem suficienti bani...
Eu:dar daca e cineva in moarte clinica care a fost inainte de acord ca daca nu se mai trezeste i se pot preleva organele si da catre nevoiasi?
El:Nu exista nimeni am incercat si eu sa caut ...nu mai ere rost de deja prea tarziu...
Nu am mai zis nimic si am cautat peste tot m-am interesat am dat zeci de telefoane si in final am gasit ....Era vorba de un barbat din Elvetia de 41 de ani care se afla in moarte clinica .Am vorbit ca familia lui di au fost de acord dar doar in schimbul unei sume colosale de bani.Am acceptat nu am stat pe ganduri nu mai aveam timp de pierdut ,am vandut tot ce aveam si am strans banii necesari si am plecat cu iubitul meu pentru a face operatia .In urma unor teste medicii mi-au spus ca cei 2 nu sunt compatibili.Am incremenit si am izbucnit in plans.Apoi i-am rugat sa verifice daca eu sunt compatibil cu el.Si da aveam o compatibilitate de 99,7% ,medicii au ramas uimiti era prima data in istoria medicinei moderne cand doi pacienti care nici macar nu erau rude au avut o compatibilitate atat de apropiata .Apoi le-am spus ca ii donez eu inima mea ca sa il salvez.Asistenta :Dar domnule...o sa...
Eu:ACUM !!! Nu e timp de pierdut semnez tot ce e nevoie si intru in operatie .Dupa ce am facut toate procedurile am intrat in operatie ,operatia a decurs cu trebuie ,nu au aparut complicatii.Daniel se trezeste si ii intreaba pe medici unde sunt ?
Ei spun in operatie domnule
El:Cum in operatie ? Ce operatie?De ce, cum?unde?
Linistiti-va domnule...sotul dumneavoastra v-a donat inima lui deoareca dumneavoastra nu erati compatibil cu celalat pacient dar din fericire sotul dumneavoastra era compatibil cu el si acum e in operatie ...Daniel lesina medici incearca sa il stabilizeze zi in cele din urma reusesc.
Daniel:Vreu sa il vad va roog! Este bine ?
Este inca in operatie domnule ...
Dupa 18 ore intreci insfarsit operatia a foat finalizata cu succes fara sa apara complicatii.Medicii l-au anuntat pe Daniel iar el a venit in fata usii sa ma vada.Pot sa intru sa il vad?Nu inca domnule nu se poate acum.Daniel a stat 8 ore in fata usii pana l-au lasat medicii sa intre . Apoi vine langa mine ma ia in brate si imi spune ca ma iubeste .Medicii l-au mutat pe Daniel in acelas salon cu mine si dupa cateva saptamani in care am fost internati ,medicii au decis ca putem fi externati.In scurt timp lucrurile au revenit la normal.Chiar daca nu mai aveam nimic ne-am angajat amandoi am strans bani si ne-am cumparat casa noastra .in tot acest timp am stat cu chirie intr-o garsoniera. Dar a meritat chinul si asteptarea acum suntem bine si ne iubim mai mult ca la inceput.

Oglinda dintre lumi...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum