In timp ce mergeam prin oras vad la o distanta de doar cativa metrii un baiat,mi se parea foarte familiar desi nu il mai intalnisem niciodata.Era inalt blond si imbracat in alb.El isi intoarce capul si se holbeaza la mine ,si eu faceam acelas lucru ,era dubios ...deodata m-a strafulgerat un gand...Daca e...Nuuu...Nu fi prostut ...a fost doar un vis e imposibil! Fi realist!Si mi-am continuat drumul .Ma indrept catre o trecere de pietoni .Era rosu dar nu imi pasa ma grabeam sa ajung in statie sa ajung dracului odata acasa.asa ca eram pregatit sa merg inainte cu orice risc ,cand deodata aud...Nuuu!Staii!!!Si cineva ma apuca de brat si ma trage in spate .Apoi la doar o clipa distanta o masina trece cu viteza fix in fata ochilor mei.Daca nu era el acum nu as mai fi fost.Ma intorc sa vad cine mi-a salvat viata .Nu imi venea sa cred era acel baiat la care ma holbam eu . Semana atat de mult cu cel din vis ,avea aceeasi ochii albastrii si acelasi par blond -auriu,chiar si tunsoarea ii semana si era cam cu un cap mai inalt ca mine.inghit in sec apoi fac un pas inapoi.
Baiatul misterios:Nu te teme ! Nu vreau sa iti fac niciun rau.Dumnezeule chiar si vocea ii semana izbitor de mult .Eu nu zic nimic.Eram mut de uimire.
El:Stii ...ăăă cred ca ne cunoastem...imi pari familiar .Eu dau din cap aprobator .El:ai vrea sa mergem undeva sa stam de vorba? Eu:da dar un loc linistit ...hai la bibliotecă. El :Super hai.Am ajuns la biblioteca spre norocul nostru nu prea era nimeni acolo .Mergem intr-un loc mai retras si ne asezam.
El:Asculta stiu ca pare ciudat dar...
Nu a mai apucat sa zica ceva pt ca l-am intrerupt eu ,
Eu:Ai avut un vis foarte dubios in care bla bla bla ....
El:Daaa....nu pot sa cred ...si tu ai avut acelas vis aseara?
Eu:da
El:nu pot sa cred ....
Apoi eu am inceput sa plang de emotie iar el m-a luat in brate si m-a sarutat ,avea aceleasi buze duci ,carnoase si fierbinti si saruta la fel de pasional.Eu am gemut de placere si am cazut ...si el a cazut peste mine.In cateva clipe vine bibliotecara ...Ce se intampla aici
Eu:Doamna bibliotecara ...stiti..eu...noi...am caz...cazut....
Bibliotecara:AFARAAAA AMANDOI !!!!
Noi am plecat si eu am trantit usa ca de obicei. Apoi l-am intrebat cum il cheama .Nu mare mi-a fost mirarea cand a spus Daniel.La cate am vazut nu ma mai uimea nimic.Apoi ne- am plimbat impreuna prin oras deja era seara si destul de intuneric afara .Ne-am asezat pe o banca si am inceput sa povestim despre noi.
Apoi a inceput ploaia .Eu:Grozaaav! Ce zi perfecta...se putea ca acest unic moment frumos sa nu fie distrus!?Eram foarte tensionat si nervos apoi Daniel vine la mine si ma saruta ca sa ma linisteasca .Era perfect ...A fost cel mai romantic lucru care mi s-a intamplat vreodata .Sarutul lui pasional si fierbinte in combinatie cu ploaia rece de toamna.Dupa minute bune in care ne-am sarutat el m-a intrebat vrei sa mergem la mine acasa pana se opreste ploaia? Locuiesc foarte aproape de locul in care ne aflam.Eu am stat putin pe ganduri si am ezitat la inceput dar pana la urma tot am mers .Uram ploaia din tot sufletul si daca mai stateam mult asa as fi racit.In cateva minute ajung acasa la Daniel.Era singur. Ma descalt imi dau geaca jos si apoi el vine cu un feon sa ma usuce .Avea minile atat de fierbinti in cat si daca ma atingea cred ca nu mai era nevoie de feon.Eu aveam mainile extrem de reci .Dupa ce m-a uscat m-a intrebat daca vreau ceva de mancare.Eu deja mancasem in oras ,dar nu l-am putut refuza asa ca i-am spus ca da . Mi-a spus ca pot astepta in camera lui pana pregateste el ceva .Asta am si facut ,m-am dus la el in camera si i-am sunat pe ai mei sa le spun ca am mers la o colega sa invatam preuna pentru testul de la matematica pe care il avean maine...apropo maine nu aveam niciun test,nici macar matematica nu aveam.Si apoi m-am intins in pat .Era atat de moale si de comod incat m-a luat somnul instant.Dupa cateva minute vine si Daniel in camera sa imi spuna ca e gata mancarea .El vazandu-ma ca dorm i s-a facut mila sa ma trezeasca si s-a intins langa mine.Apoi m-a luat in brate .Dupa ore bune de dormit ma trezesc si am simtit ceva ce ma glodea in spate ...era erectia lui.
CITEȘTI
Oglinda dintre lumi...
Science Fiction"YAOI"(CONTINUT GAY !) O carte plina de aventuri mister si lucruri paranormale.O carte cu multe puncte culminante si mult suspans,plina de dragoste ,momente tensionate ,momente înfricoșătoare,dar si comice care sa va tina cu sufletul la gura la fiec...