Jak masz na imię?

1.1K 60 10
                                    

Pov. Lili
Cześć. Mam na imię Lili Reinhart. Pewnie znacie mnie z serialu RIVERDALE . Postanowiłam, że podzielę, się z wami historią mojej miłości życia, którą okazał się być celebryta Cole Sprouse. Lecz zanim to co przeczytaliście wcześniej powiem wam jak to wszystko się zaczęło.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pov. lili
Wstałam rano około godziny 7:00. Obudził mnie zapach naleśników. Zeszłam na dół i zobaczyłam moją mamę stojącą przy kuchence i robiącą mi moje ulubione naleśniki z czekoladą i bananami.
-Hej
-Dzień dobry, chętna moja aktoreczka na naleśnika?
-Tak i mamo, przecież wiesz, że nie lubię być nazywana aktorką
-A dlaczego jeśli mogłabym się dowiedzieć?
-Bo Wielkiego sukcesu nie zdobyłam.
-Jesteś tego pewna?
-Taaak??
- A ja nie, bo przyszedł dzisiaj do mnie SMS z wiadomością, że dostałaś się do serialu RIVERDALE do roli Betty Cooper
-Co!? Naprawdę?!
Moja mama pokiwała głową, a ja zalałam się łzami. Było to spełnienie moich marzeń. Dowiedziałam, się, że na planie muszę być już pojutrze, co oznaczało wylot jutro z rana. Szybko się spakowałam i zadzwoniłam do mojej najlepszej przyjaciółki Mish.
-Halo. Lili coś się stało, że tak wcześnie dzwonisz?
-Tak, pamiętasz jak ci mówiłam o tym, że wzięłam udział w kastingu do roli Betty Cooper w Rivedale?
-Tak??
-Udało się. Mam tą rolę!!!!
-Aaaaaaa nie wierzę. Gratuluję.
-Dzięki. Zadzwonię do ciebie późnej, bo teraz muszę się wyszykować, bo jutro już lecę na plan.
-Okej, to do zobaczenia.
-pa pa
Rozłączyłam się i wzięłam się za dalsze pakowanie.
Ranek następnego dnia
Jest godzina 4:30 a ja już od pół godziny jestem na lotnisku. Zaraz mam odlot, a aktualnie siedzę i uczę się scenariusza. Zauważyłam, że od kilku minut przygląda mi się czarno włosy mężczyzna. Zaczął podchodzić do mnie.
-Hej, widzę że ty też będziesz grała w Rivedale
-Tak, a jak masz na imię jeśli mogę wiedzieć.

I can't help falling in LOVE with you❤️/SprousehartOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz