Nie gadaj! Cole Sprouse!?

740 54 14
                                    

-Hej, jestem Lili.
Nagle zauważyłam czarnowłosą kobietę. Wyglądała jak latynoska.
-Hej, ja jestem Camila, ale wszyscy mówią na mnie Cami.
-Więc miło mi cię poznać Cami.
-Mi też. Słuchaj. Wzięłam sobie sypialnie po prawej, więc ta po lewej należy do ciebie
-Oki
-To może pójdź się rozpakuj i sobie posiedzimy i pogadamy
-dobry pomysły. To idę się tylko wypakować.
Weszłam do mojego pokoju. Nie byłam zdziwiona. Nie był on duży i nie był jakiś przepiękny. W końcu jest to pokój w przyczepie. Wypakowałam swoje rzeczy, zadzwoniłam do mamy, by jej powiedzieć jak u mnie, bo się strasznie martwiła.Gdy się już rozłaczyłyśmy poszłam do saloniku. Była już tam Cami z dwoma kubkami ciepłej czekolady.
-To opowiadaj coś o sobie.
-No to jestem Lili jak już zapewne wiesz, mam 22 lata, moje rodzinne miasto to Ohio, mam tam dwa psy, ale i tak najważniejsza rzecz która się tam znajduje i strasznie za nią tęsknię to moja kuzynka i jednocześnie chrześnica Addy. To chyba tyle teraz ty.
-Mam na imię Cami co już wiesz. Mam 23 lata. Przez pół mojego życia żyłam w Brazylii, ponieważ moja mama z tamtąd pochodzi, później przeprowadziłam się do Nowego Jorku. Mam kota i to w sumie tyle.
Siedziałyśmy tak i długo rozmawiałyśmy. Cami wydaje się być bardzo miłą osobą.
-Masz chłopaka?
-Co? Ja? Nie. Poza tym kto by mnie chciał. A ty?
-Nie, ale miałam jeszcze tydzień temu.
-O jeju, co się stało?
-Poprostu był fałszywym idiotą i tyle
-Przykro mi
-Dobra zmieniając temat. Masz kogoś na oku?
-W pewnym sensie.
-Nie ma, że w pewnym sensie. Tak albo nie.
-Tak...
-Uuuu, a kogo?
-Kojarzysz może Cole'a, będzie grał jughead w naszym serialu.
-Nie gadaj! Cole Sprouse!?
-Tak i ciszej. Nikt się nie może o tym dowiedzieć.
-Okej, okej. A czemu on?
-Spotkaliśmy się na lotnisku i siedzieliśmy razem w samolocie, a późnej zaproponował mi, że mnie zawiezie na plan i podprowadził mnie tutaj pod przyczepę.
-No kochana, to powiem ci, że niezły romans nam się na planie szykuje.
Delikatnie zachichotałam. Nie mogłam uwierzyć, że to z siebie wyrzuciłam. Cole naprawdę mi się podoba, ale wątpię, że on czuje to samo. W końcu kto by chciał taką brzydotę jak ja.
...........

I can't help falling in LOVE with you❤️/SprousehartOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz