အခန်း ၁- အားလ်ရစ်ချက်ထ်

34.1K 1.9K 43
                                    

Zawgyi

"အ!!!!..."

ငါဟာ အခုေလးတင္အေနာက္ကေန အတြန္းခံလုိက္ရတဲ့ တစ္စံုတစ္ေယာက္ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ထဲကုိ ၀င္ေရာက္သြားေလတာျဖစ္တယ္...ရယ္သံေတြေပၚထြက္လာခ်ိန္မွာ ငါဟာ စေတ့ခ်္စင္ကို မ်က္ႏွာအပ္ၿပီး လဲက်သြားေလမွန္း ကိုယ့္ကိုကိုယ္နားလည္လိုက္ရေလေတာ့တယ္... ေခါင္းကိုေမာ့လိုက္ခ်ိန္မွာ ငါဟာ စေတ့ခ်္စင္ေအာက္ကမ်ားစြာေသာ မ်က္ႏွာေတြကိုေတြ႕လိုက္ရေလေတာ့တယ္...- တခ်ိဳ႕ဟာ ငါ့ကို သနားဟန္နဲ႔ ၾကည့္ေနၾကေလၿပီး တခ်ိဳ႕လူေတြဟာ ငါ့ကို ေလွာင္ၿပံဳးေတြနဲ႔ ေလွာင္ရယ္ေနၾကေလကာ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြကေတာ့ ငါလဲက်သြားတာကို သေဘာက်ေနၾကေလတယ္...

ထုိတခဏေလးမွာပဲ ငါ့ရဲ႕စိတ္၀ိဥာဥ္ထဲကုိ အခ်က္အလက္ေတြဟာ ၀င္ေရာက္လာေတာ့တယ္... ဇာတ္လမ္းရဲ႕ ဇာတ္လိုက္ဟာ မီမီအန္းန္ဆိုတဲ့ သီခ်င္းေရးဆရာျဖစ္လာဖို႔ အိမ္မက္ရွိေလတဲ့ အသက္၁၈ႏွစ္အရြယ္ အမ်ိဳးသမီးေလးျဖစ္ေလတယ္... သူမလမ္းမေလွ်ာက္တတ္ခင္အရြယ္မွာတင္ မိဘႏွစ္ပါးကို ဆံုးရႈံးေလခဲ့ရတာေၾကာင့္ မီမီအန္းန္ဟာ ေမြးစားမိဘေတြလက္ထဲမွာသာ ႀကီးျပင္းလာရေလတယ္... ၾကမ္းတမ္းၿပီး ခြင့္လႊတ္ျခင္းကင္းမဲ့တဲ့ ကမာၻႀကီးမွာေတာ့ မီမီဟာ သူမရဲ႕ တဏွာႀကီးတဲ့ ေမြးစားဖခင္နဲ႔ ရက္စက္တဲ့ ေမြးစားမိခင္တို႔ကို ရင္ဆုိင္ရေလေတာ့တယ္...

အသက္ငယ္စဥ္မွာပဲ သူမဟာ ေမြးစားဖခင္ရဲ႕ ကိုယ္ထိလက္ေရာက္ေစာ္ကားမႈကို ခံလုနီးပါးျဖစ္ခဲ့ရေလၿပီး သူမရဲ႕ ေမြးစားမိခင္ဟာေတာ့ သူမခင္ပြန္းကို ျမဴစြယ္တယ္ဆိုတဲ့အခ်က္နဲ႔ သူမကို အျပစ္တင္ေလေတာ့တယ္... သူမရဲ႕ ေမြးစားဖခင္ သူမကို မုဒိန္းမက်င့္လုိက္ခင္မွာပဲ မီမီအန္းန္ဟာ ထြက္ေျပးလာခဲ့ၿပီး အသက္ ၁၅ႏွစ္မွာတင္ လမ္းမေပၚမွာ ေနထုိင္ရဖို႔ျဖစ္လာေလေတာ့တယ္... ကံေကာင္းစြာနဲ႔ပဲ သူမဟာ ၾကင္နာတတ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီးအိုႀကီးတစ္ဦးနဲ႔ ေတြ႕ဆံုမိသြားေလၿပီး သူမဟာ မီမီ့ကို သူမရဲ႕ ေတးဂီတတူရိယာဆုိင္ကို ေခၚလာကာ ေစာင့္ေရွာက္ေပးေလတယ္... ထိုအမ်ိဳးသမီးႀကီးေၾကာင့္သာပဲ မီမီအန္းန္ဟာ ေတးဂီတကို ခ်စ္ျမတ္ႏုိးလာရေတာ့တာျဖစ္ေလတယ္...

7. ဒုတိယဇာတ်လိုက်အား ရွေးချယ်ခြင်း Arc-5 (အားလ်ရစ်ချက်ထ်)Where stories live. Discover now