အခန်း ၁၆- အားလ်ရစ်ချက်ထ်

17.2K 1.5K 23
                                    

Zawgyi

"အိုး...ဘုရားေရ"

ငါဟာ နာၾကင္စြာနဲ႔ေအာ္ညည္းလိုက္မိတယ္... ေသနတ္အပစ္ခဲ့ရတာဟာ ဇာတ္လမ္းေတြထဲမွာ ျမင္ရတုန္းက နာၾကင္မယ္လို႔ထင္ရတဲ့ခံစားခ်က္ထက္ကုိ အမ်ားႀကီး ျပင္းထန္ေလတာပဲျဖစ္တယ္...

Bob: "ျပန္လာတာကုိႀကိဳဆိုပါတယ္..."

"Bob ႐ွင္ ငါ့ကုိ ေဒၚလာ ၂သိန္းထက္သာ ေလ်ာ့ၿပီးေပးရဲေပးၾကည့္... ငါ ဂိမ္းကိုဆက္မကစားပဲ ရပ္လိုက္ေတာ့မယ္..."

Bob: "..."

"ငါေျပာတာၾကားလား???..."

Bob: "ဘာကိစၥမ်ား ေစ်းကို ႏွစ္ဆတင္လိုက္ရတာတုန္း??? အထူးသျဖင့္ ဂိမ္းကို မင္းႏိုင္လဲ မႏိုင္လိုက္ပဲနဲ႔..."

"ဘာကိစၥ ငါကမႏိုင္ရမွာတုန္း???...ငါက အားလ္ရစ္ခ်က္ထ္ကိုသာမကဘူး... အဲ့ဒီ႐ူးေနတဲ့ ေဂ်ဒန္ေခးကိုပါ ငါ့ကုိ တမ္းတမ္းစြဲလာေအာင္ လုပ္ႏိုင္ခဲ့တာေလ..."

Bob: "ဒါက မင္းက ဇာတ္လိုက္ျဖစ္ေနတာကိုး..."

"ခ်ီးပဲ... ဇာတ္လိုက္ျဖစ္ျဖစ္၊ မျဖစ္ျဖစ္ေလ... ေယာက်ာ္းႏွစ္ေယာက္ေတာင္ ငါ့ကုိ စြဲလမ္းခဲ့တယ္ဆိုတဲ့အဓိပၸါယ္က ငါ ႏွစ္ဆရသင့္တယ္ဆိုတဲ့အဓိပၸါယ္ပဲေပါ့..."

Bob: "..."

"ငါဇာတ္သိမ္းကိုသိတယ္ေနာ္... ငါ့ကုိလာလိမ္ဖို႔မႀကိဳးစားနဲ႔..."

______

မီမီအန္းန္ေသဆံုးသြားၿပီးေနာက္မွာ ငါဟာဇာတ္လမ္းရဲ႕ဇာတ္သိမ္းကုိသိလိုက္ရေလတယ္...

အမ်ဳိးသားဇာတ္လိုက္ဟာ မီမီအန္းန္ကုိ အပိုင္ရဖို႔ဆိုတဲ့ ႐ူးသြပ္ေနတဲ့အေတြး႐ွိခဲ့ေသာ္ျငား သူမကုိပစ္သတ္ဖို႔ေတာ့ သူမရည္ရြယ္ခဲ့ေလဘူး... သူမရဲ႕ေသဆံုးမႈဟာ တကယ့္ကိုပဲ ကံမေကာင္းတဲ့
မေတာ္တဆမႈသာျဖစ္ေလတယ္...

ဒါေပမယ့္လည္း ဥပေဒဟာေတာ့ အျပစ္ကင္းတဲ့အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးကုိ သတ္လုိက္တဲ့ ထိုသူ႔ကို လြတ္ေျမာက္ခြင့္မေပးေလဘူး... သူ႔ရဲ႕ ေသေလာက္ေအာင္က်ဴးလြန္သြားမိတဲ့အမွားကိုနားလည္ေနတာနဲ႔အတူ ေဂ်ဒန္ေခးဟာ ဖမ္းဆီးတာကုိ အသာတၾကည္လက္ခံေလတယ္...

7. ဒုတိယဇာတ်လိုက်အား ရွေးချယ်ခြင်း Arc-5 (အားလ်ရစ်ချက်ထ်)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora