🔞🔞🔞
ვუყურებდი, ვუყურებდი როგორ იწევდა მისი სახე ჩემსკენ , თვალები ნელა დახუჭა და ჩვენი ტუჩები ერთმანეთს შეაერთა, ერთმანეთს ვკოცნიდით , ეს კოცნა არ იყო მომთხოვნი ან უხეში, უფრო ნაზი და გრძნობებით სავსე იყო.
* * *
მას შემდეგ რაც მე და ჩანიოლი ერთად ვართ ორი კვირა გავიდა,მე კი ის დღითიდღე უფრო მიყვარდება._პატარავ გაიღვიძე_ჩამესმის ბოხი ხმა და ვგრძნიბ როგორ მახებს ტუჩებს ტუჩებზე
თვალებს ნელა ვახელ და წინ მისი სახე მხვდება. ამ დროს კი მაშინლად ბედნიერი ვარ.
_დილამშვიდობის ჩანი _ ვუთხარი და ხელები წელზე მოვხვიე,თავი გულზე დავადე და კისერში ვაკოცე,
_როგორ გეძინა?_ მკითხა და თმაზე თამაში დამიწყო.
_კარგად შენ?
_ მშვენივრად
_ მმ კარგიაა, გშია?_ ვუთხარი და თავი ავწიე.
-კი - მითხრა და გამიღიმა.
მეც ფეხზე ავდექი, ხალათი მოვიცვი და სამზარეულოში ჩავედი.
ომლეტის მომზადება დავიწყე და თეფშზე სმაილის ფორმა მივეცი. საწებელით პირი დავუხატე და ენის მაგივრად ყველი დავუდე.ბეკონის ნაწილები კი თმების მაგივრობას უწევდა.
- ჩანიი მზადააა- დავუძახე და მაგიდის გამზადებას მოვრჩი.
ჩანიც მალე ჩამოდის. მაგიდას უჯდება და იღიმის.
_ჩაან,ნახე ეს ომლეტი შენ ხარ _ ვუთხარი და გავიცინე.
_ჰოო? _მითხრა და გაიცინა
თავი დავუანიე და წითელი წიწაკები ყურის ადგილას დავულაგე.
_ აი ახლა შენი ასლია - სიცილით ვთქვი და გვერდით დავუჯექი.
- აბა ჩანი გაააღე პირიიი- ჩანგალი მის პირთან მიმაქვს და პირში საჭმელს ვუდებ.
- ახლა შენ,- მითხრა და საჭმელი აიღო.
- ნწუ არ მშია მე.- პირი კოვკუმე.
- სულ ასე იძახი- მითხრა და პირი ძალით გამაღებინა
- ასე არ შეიძლება. უნდა ჭამო.
- ლექციის კითხვა დაიწყო და თან საჭმელს მაჭმევს.
ჭამას მოვრჩით და მაგიდა ავალაგე.
- ჩააან.ცხელაააა- ვწუწუნებ და თავი მის კალთაში მიდევს.
- როგორ გაგაგრილოთ?
- ვიწუწაოოთ.- წამოვიყვირე და ფეხზე ავდექი. ხელი ხელზე მოვკიდე და მოვქაჩე.- ადექიი.
იცის მემორჩილება და სიცილით ეზოში მივარბენიებ.
ეზოს სარწყავ " შლანგებს" ვიღებ და წყალს ვუშვებ.
როგორც კი წყალი მოდის მაშინვე. ჩანის ვუმიზნებ და სულ ვასველებ.
ვიცინი და საპასუხოდ წყლის შესხმას ვგრძნობ.
თვალებს ვხუჭავ და მისგან გავრბივარ.
- აიიშ.. ჩაან..- ვყვირი და ზურგზე ვახტები, წყალს ვასხავ და მის ხელში მოქცეულ "შლანგს" მე ვიღებ და ორივეს ვუმიზნებ. ის ძირს ეცემა მეც მუცელზე ვაჯდები და თმას უკან ვუწევ.
ვიცინი. ვდინდები.ის კია მით სარგებლოს ორივე "შლანგს" იღებს , ზემოდან მექცევა და წყალს მასხავს.ხელებს სახეზე ვიფარებ და ვწრიალებ.
წყალი წყდება,ჩანი ხელებს მხვევდა სხეულზე მიკრავს.
ვიცინით და ფეხზე ვდგებით.
-მოდი დაგბან - ვუთხარი და წყალი ბალახიან და ჭუჭყიან ტანზე შევასხი.
შემდეგ მან დამბანა და ორივე ოთახში ავედით გამოსაცვლელად.
კარადა გამოვაღე ტანსაცმელებს ვარჩევდი,რომ წელზე ხელები ვიგრძნები,ჩანი იყო, ზურგით თავის სხეულზე ამაკრო და კისერში კოცნებს მიტოვებდა, ხელები წელზე შემომხვია,მაისურში შემიცურა და ყელში კანის წოვა დამიწყო, თავი უკან გადავწიე და ტუჩს ვკბენდი, ის კი მთელს ყელზე განაგრძობდა ლაქების დატოვებას, მისკენ შემაბრუნა. ხელშიამიყვანა. ფეხები წელზე მოვხვიე,ხელები მხრებზე დავაწყვე ტუჩებში ვნებიანად ვაკოცე,ენას ტუჩებზე მისიალებდა და ჩემში შემოხწევას ცდილობდა. ენას ენაზე მიხახუნებს და ვკრუსუნებ. ხელებს თმაში ვუცურებ. ხელებს საჯდომზე მიჭერს და საწოლზე მაწვენს.
ზემოდან მექცევა. ტუჩებზე მკოცნის. მიწოვს დაკოცნით კისერზე გადადის, ენას ლავიწებზე მიტარებს,მაისურს მხდის და კბილებს ლავიწებზე მასობს. თავს უკან ვაგდებ თმაზე ვქაჩავ და ვკრუსუნებ.
კოცნით მკერდს მიუყვება, ხვნეშისბდა თითეს ჩემს თითებში ხლართავს, ენას მკერდზე მიტარებს და მკერდისთავებს მიღიზიანებს.
-აჰჰ... ჩანიი...- ვკრუსუნებ და ვწრიალებ.
-ჰო პატარავ- ბოხი ხმით მპასუხობს. რაც საშინლად. მაბნევს. და კვნესა მხდება.
ეღიმება პრესზე თითებს დამისრიალებს და წელს წელზე მიხახუნებს,
წელს მაღლა ვწევ და წელზე ვაწვები.
- ოჰ როგორი მოუთმენელი ხარ პატარავ - ჩემს ყურთან ჩურჩულებს და ყურზე მკბენს.
- აგჰჰ....- ვკრუსუნებ. და ტუჩს ძლიერად ვკვებ.
ჩანი ხელს შარვალზე მიტარებს. სხველ ნაჭერს სხეულიდან მაცილებს და გვერდულად იღიმის როცა მათვალიერებს .
ხელს მხრებზე ვკრავ, საწოლზე ვაგდებ და მის ზემოდან ვექცევი.
კალთაში ვუჯდები და ხელს მაისურში ვუხერებ, მკერდზე ვეფერები,ფეხებს წელზე ვხვევ და საჯდომს შორტზე ვუხახუნებ. ტუჩები ერთმანეთზე დაშორებული აქვს, თვალები დახუჭული და ხელები ჩემს წელზე უდებს . მაისურს სწრაფად ვხდი. იატაკზე ვაგდებ. და მის კისერს კოცნით მივუყვები. მერდზე ენას ვუტარებ და მკერდის თავებს ვუწოვ,
- ააჰ..პატარავ- ხვნეშის და ზემოდან მექცევა.- საშინლად მინდიხარ პატარავ.- ჩემს ყურთან ბოხი ხმით ჩურჩულებს.
შორტს საცვალთან ერთად იხდის და თეთრ ნაჭერს მეც მაცილებს. პენისს პენისსზე მიხახუნებს.
- აჰ... ჩანიი... - ხმადაბლა ვკვნესი , ხელს მხრებზე ვხვევ და ჩემსკენ ვქაჩავ. ტუჩებში ვნებამორეული ვკოცნი და ფეხებს წელზე ვხვევ,
ჩანიოლი კოცნას აგრძელებს და პენისს ანუსზე მაჭერს.
კვნესა მცდება და ტუჩზე ვკბენ,
- აჰ.. პატარავ- სისხსლ ილოკავს და ჩემში ნახევრამდე შემოდის.
რაზეც ხმამაღლა ვკვნესი და,ნელა მოძრაობას იწყებს, ხელებს მხრებზე ვუჭერ და ტუჩს ვკბენ,ნელა მოძრაობას უმატებს და უფრო ღმად შემოდის. ვდუნდები და ტკივილი ნელ-ნელასიამოვნებაში გადადის.
- აჰჰ... ჩაა..ნ... აგგჰჰჰ- ხმამაღლა ვკვნესი და მოძრაობაში ვყვები.
- მიდი პატარავ. აი ასე - მოძრაობას უმატებს.ბოლომდე მავსებს,ბიძგებს აღრმავებს და თითებს ტუჩებზე მიტარებს .
- აჰ.. ჩან.. აჰჰჰ..- ხმამაღლა ვკნესი ,როდესაც მოძრაობასთან ერთად პენისს მინძრევს.
- აჰჰ.. ჩან...აჰჰ.. ვათ...აჰჰჰ.- ვკვნესი და ჩანის ხელში ვათავებ.
-კარგი ბიჭი ხარ- ჩურჩულებს და მოძრაობას უჩქარებს.
რამდენიმე ღრმა და სწრაფ ბიძგს აკეთებს და მუცელში თბილ სითხეს ვგრძნობ.
ტუჩებზე ნაზად მკოცნის და ჩემს გვერდით ექცევა.
ვიღიმი ყელში ვკოცნი და კარადიდან სალფატკს ვიღებ.
ხელს ვუწმენდ და ზემოდან ვაწვები.
-მიყვარხარ მამიკო- ვჩურჩულებ და თვალებს ვხუჭავ და ვეხვევი.
- მეც პატარავ.- თავზე მკოცნის.
YOU ARE READING
Love Me Right ( დასრულებული)
Fanfictionისტორია მოგვითხრობს ახალგაზრდა ბიჭზე რომელმაც მეგობარი დაკარგა ის მის მეგობარს თვეები ეძებს. და ამ ძიებაში შეხვდება მას ვინც მის უბრალო ცხოვრებას გააფერადებს და რადიკალურად შეცვლის.