დილით როცა გავიღვიძე, საწოლი ცარიელი დამხვდა. ფეხზე ავდექი და დაბლა ჩავედი, ჩანი სამზარეულოში იყო,მეც მასთან მივედი და ხელები მუცელზე მივხვიე.
- დილამშვიდობის გიგანტო- ვუთხარი და ყელში ვაკოცე.
გამიღიმა
- დილამშვიდობის პატარავ - მითხრა და ტუჩებზე ნაზად მაკოცა. ესეც შენი დილის კოცნა.- გამიცინა და ისევ საჭმლის მზადება განაგრძო.
- რას ამზადებ?- ვკითხე და ღრმად შევისუნთქე სურნელი.
- სპაგეტს პატარავ- გამიღიმა
-მმ კარგი სურნელი აქვს- ვიღიმი. ხელებს ვუშვებ და მაგიდაზე ვჯდები.
ფეხებს ვაქანავებ და ჩანის ვუყურებ რომელიც სპაგეტს თეფშზე დებს და ჩემთან მოაქ.
- მიირთვი პატარავ- მითხრა და წინ დამიდო.
- მაგრამ ეს ბევრიაა.- დავიწუწუნე.
-ლუუ სულ არ ჭამ ეს არ შეიძლება.
წუწუნით ვიღებ ჩანგალს და სპაგეტის ჭამას ვიწყებ. თეფშს ვცლი და ჩანის ვუყურებ- მე მოვრჩიი- შევსძახე და გავიცინე.
- კიდევ ერთიი და კარგი ბიჭი იქნებიი- მითხრა და ჩანგალი პირთან მომიტანა.
მე ტუჩები მოვკუმე და თავი გავაქნიე.
- ლუუ მხოლოდ ერთიი- მითხრა და გამიღიმა.
- ჩაან ნახეეე რამხელა მუცელი მაქქვსს.- ვწუწუნებ.
-არაფერიც არ გაქვს. შეჭამე კიდევ და მერე მე მივხედავ მაგ მუცელს.
- ბევრი ვჭამეე- სახეს ვმანჭავ
-თუ გიყვარვარ პატარავ.
-ჩაან...
-მიდი პატარავ თუ გიყვარვარ.
მე კი ლოყებდაბერილი ვუყურებ.
- იცი რაა...
დიდიხანია ვფიქრობ როგორ გითხრაა..
ამმ... ისააა...
- თქვიი
- მე გაგებუტეე😤- ვუთხარი და დავუბღვირე.
- რა რატო გამებუტეე?
- სპაგეტის გამო გგონია რომ არ მიყვარხარ... ბოზი სპაგეტი!-იცინის - ვაიმეეე კაი რა ლუ ბოზი სპაგეტიიიი??? ჭამე სპაგეტს რას ერჩი?
- ბოზია და იმას ვერჩი-ვუბღვერ-ლოყაზე მკოცნის-ერთი ლუკმა მაინც შეჭამე.
- ეს ბოზიი? რომელიც ფაქტიურად ოჯახს მინგრევს?
- ჭამე და არ დაგინგრევს.
- ეს როგორ გავახარო და როგორ შევჭამო? ამასაც ეგ უნდაა ჩაან!
ჩემს მუცელში ჩახტება და შიგნიდან მომკლავს. იმათ თავისი რაღაცნაირი ფრჩხილებიაქვთ და დამფხაჭნიის მერე ინფექცია შემეყრება ვერავინ გაიგებს რა დამემართა და მოვკვდები.-ჩანი ჩემსკენ იწევა და ტუჩებზე მკოცნის.მიღიმის-ბევრს ლაპარაკობ და ჭამე.არაფერს გიზავს.
-ჩაანმომკლაავს.
-არ მოგკლავს არა-სპაგეტს ჩანგალზე ახვევს კოცნის და ჩემსკენ მოაქვს-ახლა არაფერსგიზავს.
-სპაგეტთან მღალატობ ხოო?!
რაღა ეს დამპალიი სხვა არაფერი იყოო ჩაან? ესს არსებაა ეს ბოროტი არსებაა. არადა როგორ ვენდეეე სახლში მოვიყვანე მოვხარშეთ და ახლა შეყვარებული ამახია-იცინის და ხელებს მუცელზე იდებს- ვაიმეეე ლუ გაჩუმდი გეხვეწები - ჩემსკენ იწევა და ტუჩებში ვნებიანად მკოცნის- ჩემ თავს ეს დახვეული ცომი ვერ წაგართმევს.
- გადი წეხან კარგად კოცნიდიი!ჰოდა წადი და მასთან იყავი..
ხელებს წელზე მხვევს- შენ მაინც ვერ გჯობია- ცხვირზეცხვირით მეთამაშება.
- მატყუარა ორივეს ჩემი მოშორება გინდათ ჰოო ერთად რომ იყოთ?!. ჰოდა იყავით .-ფეხზე ვდგები ხელებს მკერდთან ვიჯვარედინებ ვიბუსხები და დაბლა ვიკუზები.
-ჩემთან მოდის ხელებს მკიდებს და მაყენებს.-შენ არავისზე გაგცვლი -სპაგეტს იღებსდა ურნაში ყრის-აჰა მორჩა ვსო აღარა.
- აიი ეგრეე ბოროტოო ბოზო-ურნას ენას ვუყოფ და ჩანის ხელებს ვხვევ.
- ხვდები რომ ამ წამს სპაგეტზე ეჭვიანობდი?
- რა ჩემი ბრალიაა?! მისი ბრალიააა! ისს ოჯახს მინგრევდა ჩემკაცს მართმევდა და მე ამას არ დავუშვებდი!!
- სულელო ჩემ თავს ვერავინ წაგართმევს და მითუმეტეს სპაგეტი. რაღაცის თქმა გინოდა ისე შენ.
- არ ვარ ეჭვიანიი .... ის იყო ბოზი სპაგეტიი.
-არა რას ამბობ 😂😂
-გაბუტული რომ ვიყავი იმის.
- აჰაა
- რა?
- არაფერი.
- ბოზი სპაგეტიი
- გეყოს სპაგეტის ლანძღვა- მითხრა მისაღებში გავიდა და დივანზე დაჯდა.
- ბოზია და რა ვქნა?- ვბურდღუნებ.
YOU ARE READING
Love Me Right ( დასრულებული)
Fanfictionისტორია მოგვითხრობს ახალგაზრდა ბიჭზე რომელმაც მეგობარი დაკარგა ის მის მეგობარს თვეები ეძებს. და ამ ძიებაში შეხვდება მას ვინც მის უბრალო ცხოვრებას გააფერადებს და რადიკალურად შეცვლის.