2

17 4 5
                                    

საშინლად წვიმდა, ჩვენ კი შუა ქუჩაში ვიყავით.
ჩანიოლმა ხელი სწრაფად ჩამკიდა და შენობისკენ გავიქეცით, შენობას შევეფარეთ.
კედელს ვეყრდნობოდი და ვუყურებდი ლამპიონის შუქზზე როგორ ბზინავდნენ წვეთები.
- წკაპ,წკაპ.- ხმადაბლა ვიმეორებდი წვიმის ხმას და ხედს თვალს არ ვაცილებდი.
წვიმამაც მალე გადაიღო,სულ სველი ვიყავით. ამიტომ გადავწყვიტეთ ჩანიოლთან წასულიყავით.

- შემოდი- მითხრა როცა სახლის კარი გააღო.
თავი დავუქნიე და უკან შევყევი. ლამაზი სახლი ჰქონდა, მყუდრო და სადად მოწყობილი.
დივანზე დავსხედით.
- დალევ რამეს? - მკითხა და ფეხზე ადგა.
- მხოლოდ წყალს- ვიპასუხე და გავუღიმე.
გვიანობამდე ვსაუბრობდით. - ლულუ წამოდი შენს ოთახს გაჩვენებ.
- კარგი აზრია - ვიღიმი და ფეხზე ვდგები. ჩანიოლს უკან მივყვები და ოთახის კართან ვჩერდებით.
- ეს შენი ოთახია,მე კი შენს პირდაპირ ვარ. თუ რამე დაგჭირდება მითხარი- გამიღიმა და დამემშვიდობა მე კი ჩემს ოთახში შევედი და საეოლზე " დავეგდე"
**************
საშინლად ცხელოდა,მზე პირდაპირ სახეზე მანათებდა
იძულებული გავხდი თვალები გამეხილა,საათს დავხეხე და უკვე შუადღე იყო, ფეხზე ავდექი, მისაღებში ჩავედი და ჩანიოლის ძებნა დავიწყე.
სამზარეულოში გავედი მაგრამ არ დამხვდა ამიტომ მის ოთახში ავედი, სააბაზანოდან სიმღერის ხმა გამოდიოდა,მივუახლოვდი და კარი ღია იყო .
- ჰეეი- დავუძახე და მასან მივედი
- გაგიღვიძია- მითხრა და გაიცინა
- როგორც ხედავთ მისტერ - თავი დავუკარი.- კარგია მანდ?
- კი ძალიან
- მეც მინდაააა- დავიწუწუნე
- მოდი-მითხრა და ხელი წყალზე დაატყაპუნა
მის გვერდით ჩავწექი წყალში.
- მიიწიე ცოტაა ვერ ვეტევიი.
ჩემს ნათქვამზე გაიცინა და გვერდით მიიწია.
მეც კომფორტულად ჩავწექი წყალში და თვალები დავხუჭე.
  სადღაც 15 წუთი ასე ვიწექი.. შემდეგ კი  ჩემმა მუცლის ხმამ შეგვაწუხა და  გადავწყვიტეთ წყლიდან ამოვსულიყავით მე  ჩანის მაისური და შორტი ჩავიცვი რომელიც მუხლს მიფარავდა, მისი ტანსაცმლით რეპწრს ვგვდი მხოლოდ კეპი და ოქროს ჯაჭვი მაკლდა ყელზე.
_ჰეი ჩან  სადმე  ჯაჭვი ხომ არ გაქვს? ვკითხე როდესაც მასთნ გავედი.
ერთხელ ამათვალიერა და სიცილი დაიწყო.
ამაზე დავუბღვირე  და ბოლოს მეც გამეცინა.
- რეპერი ლუ. მობრძანდით საჭმელი გელოდებათმითხრა და. დავი დამკრა.
გავიცინე და სა. ზარეულოში შევედი სადაც პიცა და ბურგერები იყო.
_მმმ როგორი გემრიელიაა _ ვთქვი და   პიცა ჩავკბიჩე.
-კარგია თუ მოგეწონა მითხრა და ფრი პირში ჩაიდო.
                   **************
  ადამიანთა უმრავლესობას უყვართ  ღამით სეირნობა და ვარსკვლავებზე დაკვირვება.
  სასიამოვნია როცა ამდენ პატარა მოციმციმე წერტილს უყურებ. ზოგს დათვის თანავარსკვლავედის ფორმა აქვს. ზოგგან შეიძლება სხვა ფორმებიც დაინახოთ. ამას ყველაფერ დიდი კაშკაშა. სავსე მთვარე  ამშვენებს.
ყოველთვის მიყვარდა ცაზე დაკვირვება. განსაკუთრებით ღმით.  ბევრ რამეს გებულობ  როდესაც ვარსკვლავებს უყურებ.
   ახლაც ვზივარ  მინდორზე და  მაღლა ვიყურები. ვუყურებ უამრავ ვარსკვკავს რომელიც წვრილ მანათობელ წერტილებად მოსჩნს დედამიწიდან. მათ შუაში თითქოს დედა ჰყავთ. სახელად მთვარე.   ალბათ ამაზე ლამაზი  არაფერი არსებიბს კაშკაშა მთვარე რომელიც მთლს ქალაქს ანათებს და  მისი პატარა შვილები რომლებიც ადამიანის გულს ათბობენ.
  რა ხდება, როდესაც იმას კარგავ  ვინც   შენთვის მნიშვნელოვანი იყო? _ ყველაფერი ქრება და თითქოს ცხოვრების ხალისს კარგავ.
    შენ კი მის პოვნას  ცდილობ. ა. ისთვის ყველაფერს აკეთებ და  სწორედ აქ იწყება შენი ახალი ისტორია. რიმელიც არ იცი როგორი იქნება.
ნათქვამია "ვინც ეძებს, ის ყოველთვის პოულობსო."
     და იქნებ მე ვიპოვნე ის რასაც ვეძებდი?...

       მოგესალმებით. ეს ფიკი ახალი დაწყილი მაქვს. ასეთუ ისე კიარა საერთიდ არ ყავს მკითხველი,  მაგრამ მინდა ეს ფიკი დავასრულო მისი რეიტინგის მიუხედავად.
   ლუჰანის და ჩანიოლის გაშიფვა ბევრს არ მისწონს. თავიდან ვფიქდობდი სახელები შემეცვალა მაგრამ  გადავიფიარე. მინდა ყველაფერი უცვლელი დარჩეს..
    თუ ეს ფიკი მოგწონთ  დააკომენტერეთ. თუ რამე არ მოგწონთ ეგეც თქვით. კრიტიკასაც ავიტან.
    გმადლობთ ვინც კითხულობთ.

 Love Me Right  ( დასრულებული)Where stories live. Discover now