1.fejezet

831 27 8
                                    

A ninják kora lejárt a nagy hősök eltűntek. Mind meghaltak. Egy új világ köszöntött be. A régi hőstettek csak a mítoszokban élnek. Ilyen világban születik meg Uzumaki Naruto is aki imádja ezeket a dolgokat. Nagy álma hogy híres sportoló legyen ezért keresni kezd egy magán edzőt aki segít neki álmai elérésében. A múlt a mítoszok egybe kapcsolódik a jelenükkel második életüket élik?Vajon egymásra találnak végre ennyi év után?

Naruto szemszöge:
Reggel felkeltem, gyorsan össze kapom magam azaz lefürdök és felöltözöm. Utána eszem természetesen sajtos ráment, majd folytatom a keresést az internet bugyraiban. Egy személyi edző után. Igen egy személyi edzőt keresek. Híres sportoló szeretnék lenni. Tökmenő lehet. Ohh.. hmm megprobálkozhatok ezzel az emberrel. Hátha válaszol. A hirdetésben egy ezüst hajú krapek nézett rám akit valami Hatake Kakashinak hívnak. Elérhetőség.. keresem majd mikor megtalálom a telefonszámát rögtön írok is neki.

Yo! Azért keresném hogy vállalná e esetleg a magán edzőm szerepét?Tudja szeretnék híres sportoló lenni és kéne egy edző! Előre is köszönöm válaszát.
Uzumaki Naruto

Kakashi szemszöge:
Reggel a telefonom kezdett szólni: Ön kapott egy új üzenetet.
Holtfáradtan felkeltem majd megnéztem a telefonom. Valami Uzumaki Naruto írt nekem hogy legyek a személyi edzője.
Nagyon meglepődtem mert eddig senki sem írt nekem. Ő akar lenni a világ legjobb sportolója.
Végül is álmodozni lehet.
Vissza írtam neki:
Szia Uzumaki Naruto szívesen lennék a személyi edződ. Mi lenne ha holnap 14:00 kor a focipályánál találkoznánk?
-Küldés-
Ezt is letudtam. Most pedig irány reggelizni. Ma le mentem futni mivel ez napi megszokás szóval ja. Futás közben gondolkozni kezdtem ezen az Uzumaki Naruton. Véletlen futás közben bele botlottam egy szőke hajú srácba.
-Jajj bocsi nem figyeltem.
Olyan ismerős ez a srác.
-Figyeljen már oda!
Majd futottam tovább.

Naruto szemszöge:
Míg a választ várom addig is elmentem futni mert miért ne? Úgy sincs jobb dolgom. Útközben azon gondolkoztam vajon vissza ír? Ha igen elfogadja? Milyenek lesznek az edzések? Várj.. a telefonom? Ezt nem hiszem el otthon hagytam.. basszus, akkor csak otthon tudom megnézni hogy válaszolt a férfi vagy nem. Közben nekem jött egy ember.
-Jajj bocsi nem figyeltem
Gyere nekem baszod..jó hogy el nem löktél!
-Figyeljen már oda. Vetem oda neki dühösen,szemem forgatva.
Majd haza futok és gyorsan megnézem hogy mien üzenetet kaptam. Ezzaz! Holnap 14:00-kor kell találkozni ha benne vagyunk.
Vidáman írtam meg a választ.
Nekem az időpont megfelel. Holnap akkor 14:00 kor a pályán!
-Küld-
Utána egész nap kapcsolgattam a tv-t értelmes adók között.

Kakashi szemszöge:
Haza értem és láttam hogy üzenet jött.
Na szóval neki is jó a 14 hát akkor majd holnap találkozok vele. Elkezdtem ebédet csinálni mert ma átjön pár haverom és ilyenkor együtt töltjük az időt a semmittevéssel. Gyors össze dobtam valami kaját majd már hallottam is a csengőt és beengedtem a haverokat.
Kb este 7 volt mire haza húzták a belüket. Már kicsit vártam hogy haza menjenek mert már igazán téma sem volt hogy miről beszéljünk. Összedobtam egy vacsorát és leültem a kanapéra majd megettem közben meg filmet néztem. Rohadtul bealudhattam mert 0:30 volt amikor felkeltem. Elmentem fürdeni aztán inkább bementem a szobámba aludni. Reggel rohadtul fájt a fejem. Bevettem valami gyógyszert majd lefeküdtem aludni hogy elmúljon a fejfájás.

Naruto szemszöge:
Este még kajáltam majd bekapcsoltam valami uncsi filmet hogy elaludjak rá. Reggel olyan 8 körül kelhettem lefürödtem majd kajáltam. Egy darabig kapcsolgattam az adók között majd edzettem otthon egy picit és elindultam. 10 percel előbb értem mint a megbeszélt időpont de nem zavartattam magam. Közben megnéztem a férfit akit láttam a hirdetésen és a nevét. Így nem lesz annyira ciki a találkozás asszem.. nem jött egészre fura! Mi van ha becsapott? De tuti nem folyton késett régebb.... hogy mi a szar?? Ez honnan jött? Hülye Naruto! Honnan veszed? Nem is ismered! Hülye.. hülye korholom magam.

Múltból a jövőbeKde žijí příběhy. Začni objevovat