Muhteşem ses..

41 3 0
                                    

Multimedia Güzel Erot Setra..

Bölüm şarkısı Jason Derulo-Stupid Love

Keyifle okumanızı dilerim..

"Bukadarıda fazla artık. Sen..sen kimsin ve benim ismimi nerden biliyorsun? Burası neresi? Beni buraya neden getirdin?Bana.."

"Şşşşş. Önce bir sakin ol bakalım. Herşeyin bir zamanı var. Bukadar aceleci olma." dedi muhteşem ses. Bütün gün konuşsa dinleyebilirdim. Tabi bu durumda olmasaydım.Karanlığa biraz olsun gözlerimin alışmasını umarak etrafa bakınmaya çalıştım. En azından neye benzediğini kestirebilirdim. Ama ne mümkün.

"Bana bak her kim yada her neysen.. Bana elini bile süremezsin anladın mı" diye çıkıştım..Sanki ona gözdağı verebilecekmişim gibi.. Öyle bir kahkaha attı ki sesinin heybetinden neredeyse bayılacaktım.

"Beni iyi dinle küçük dünyalı..Sana elimi sürmeye hiç niyetim yok. Sadece şunu bilmen yeter.. Çeneni kapalı tutarsan ve fazla meraklı olmazsan yaşarsın"

" İyide beni sen kaçırdın ve özgürlüğümü elimden aldın. Nerde olduğumu, neden burda olduğumu bilmek hakkım değil mi? Hiç olmazsa şu karanlık yerden çıkar. Bu zifiri karanlığa daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum. Hem senide görsem fena ol..."

"Beni ancak ben istediğim zaman görebilirsin. Sana fazla meraklı olmamanı söylemiştim. Bilmen gerekenleri zamanı gelince öğreneceksin. Bukadar muhabbet yeter. Birazdan sana ışık gönderirim. Kafandaki soruları bir kenara bırakıp dinlensen iyi edersin. Yorucu bir gün seni bekliyor."

"Bari adını söyleseydin seni korkak yaratık" dedim sesimi yükselterek.. Bu kapana kısılıp kalmıştım. Belliki oyunu onun istediğine göre oynayacaktık. Neler döndüğünü öğrenmem için bir süre dik başlılık yapmasam iyi ederdim.

"Birazdan yanına bir Erot gelecek. Yardıma ihtiyacın olduğunda ona söylemen yeterli. Sakın tekrar kaçmaya çalışma dışarısı senin için oldukça tehlikeli.. Haa unutmadan kim olursa olsun sana kim sorarsa sorsun adının Eris olduğunu hiçkimseye söylemeyeceksin.. Anladın mı beni?"

" Onu anladım da.. Erot ne ki? Korkunç mu? Neye benziyor? Cevap versene..Heeyy nereye gittin. Beni böylece bilmediğim bir yaratıkla bırakamazsın"

Ses gitmişti..

"Şimdi yandık işte" dedim sesli bir şekilde.Kalktığım yere tekrar çömelip beklemeye başladım. Daha saniyeler geçmişti karşıda ufak bir ışık belirdi. Küçük yuvarlak bir ışık küresi etrafı aydınlatarak bana doğru geliyordu. Işığın hemen arkasında da bir kadın vardı. Evet evet güzel bir kadına benziyordu bu gelen. Korkmamı gerektirecek birşey olmadığını düşündüm kendi kendime . Nihayetinde bu Erotlarda insanmış.

Güzel kadın yaklaştıkça insandan başka şeylerede benzediğini farkettim. Bilim Kurgu filmlerinden fırlamış kadın görünümlü bir robot. Koyu mordan pempeye doğru açılan bir ten, donuk ve sabit bakışlar..

Aramızdaki mesafe iyice azaldığında artık heryerini görebiliyordum. Bu kadın resmen bir tasarım harikasıydı. Göz kapakları ve dudakları fosforlu gibi yeşildi. Bizim orda gece parlayan trafik uyarı levhaları gibi. Sağ kaşının üzerinde beş, sol gözünün altında beş adet yine fosforlu pembe mercimek tanesi büyüklüğünde noktalar vardı. Kirpikleri çok uzundu. Saçları koyu siyah ve topuzdu. Üzerini tamemen saran göğüs dekolteli beyaz deri kıyafetiyle , gece kulübündeki dansçıları andırıyordu. Kıyafetinin göbek kısmında ve bacaklarının yanında gümüş metaller vardı. Ayağındada beyaz topuklu deri çizmeler..

En azından orasından burasından bir sürü kollar fışkıran, beş tane gözü olan, ağzından salyalar akan bir yaratık olmadığı için şanslıydım. Acaba bu çekici Erot konuşabiliyormuydu.

ERİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin