Part 1

1K 66 4
                                    

-Kakuzu! Nem hiszem el hogy miattad kell mindig késnünk minden honnan!

-Áruld már el hogy mégis miért nyafogsz mindenért?

-Nem nyafogok! Még is mindig engem talál meg Pain azzal hogy miért nem érünk vissza időben, míg te számolod a lóvét!

-Hidan, a pénz szent dolog...ez irányít mindent, és....

-Ahj...el ne kezd ezt megint! Már k**vára unom hogy mindig ezzel jössz...
Hé! Egyeltalán figyelsz te rám!? Nem a fáknak pofázok!-ment előre mint aki mit sem hallott az egészből.

-Itt vagyunk! -értünk egy nagy fehér házhoz..

-Szuper...-bementünk az épületbe majd a mosdó felé vettük az irányt..
-Miétt pont itt kell beváltanuk a hulládat!? Olyan büdös van hogy még egy görény is felfordulna ezen a heodabent.rre nem szóltsemmit csakment előre majd befordult a fallal szemben, majd hírtelen megnyílt a fal...

-Na erre nem számítottam, pont egy budi falába kell majd besétálnunk, lehet ennél rosszabb?!-kakuzu elintézte bent az alkudozását a csávóval..időközben kijöttem onnan mert már nem bírtam azt a fertelmes bűzt odabent.

-Induljunk! -jött ki végre a társam.

-Végre..azt hittem hogy már el nyelt a budi.-néztem rá rosszalóan.

Elindultunk visszafele a rejtekhelyre...az út unalmas volt...nagyon unalmas...gondoltam kicsit izgalmasabba teszem egy pici csínnyel..hihi

-Hallod Kaki! Nézd mi van itt...hozd vissza!!-dobtam el neki a pénzt, és rögtön utána is eredt...na ezt azért nem gondoltam volna..
Megfogta a pénzt és csak nézett rám..

-Öhm...oké...mostmár kérem vissza.....Kakuzu....

-Ez az én pénzem...

-Kaki...hozd ide!!

-Nem.

-Hogy Jashin vigyen el!! Tudod .it vigyed! Nekem nem mániám a pénz...csak érjünk már vissza...

Az út további része sem volt az a nagyon izgalmas...csak csenben sétáltam az idióta társam mellet míg ő újra számolgatni kezdte a pénzét...
Már nagyon az agyamra megy!

*A rejtekhelyen*

-Végre hogy itt vagytok! Hol voltatok eddig?

-Tudod ennek a szerencsétlennek..

-Volt egy kis elintézni valóm...-vágott a szavamba.

-Értem..és ki mondta nektek hogy a magánügyetek fontosabb a kiadott parancsnál!?-üvöltött le minket Pain.

-Ez..nem sima magán...

-Tudjátok mit? Nem éredek!! Ezt már nem egyszer játszátok el...a türelmem pedig nem hat ki a végtelenségig, vagy úgy jöftökk vissza hogy nincs meg amit kértem vagy nem a megbeszelt időpontban jöttok állítólagos magánügyi késések miatt!!
Ki vagytok rúgva az egyesületből! Tünés!!

-Pain ez...-szólalt meg halkan Konan.m

-Konan, nem tehetek mást ez van...vagy tovább folytarják ugyan ezt újra és újra...ennyi végeztem veletek tünés innen!!

-Éjjen Kakuzu hát ezt jól megcsináltad...-mentem ki a rejtekhejről..

Kakuzu és én külön úton haladtunk tovább, ő gondolom folytassa a rögeszmés életét...
Én...én pedig beköltöztem egy kis kunyhóba egy eldugott részén az erdőnek..nem nagy cucc..élek itt egyedül és csak hogy meg is éljek valamiből önkéntes bérgyilkos vagyok..és ezzel egyben körözött bűnöző. De ezt nagyon is leszarom...az akatsuki meg már a multé..

Sziasztok itt van az 1. rész, kiváncsian várom hogy eddig hogy tetszik...❤

A kövi részben megtudjuk hogy mi lesz Hidanel ezek után..
A kövi részben tali sziasztok!😀

Egy Jashinista Szerelme /Hidan x Reader/(SZÜNETEL) Where stories live. Discover now