Part 2

725 74 7
                                    

-Gyerünk, kapjátok el! Nem szökhet meg!-jött utánam asszem 3 jonin is...remek. Ezt úgy ahogy van elbasztam! De mindenki hibázik nemde?

-Gyertek köcsögök!-álltam bele a már elkészített áldozó körbe..megálltak előttem és kiváncsian figyelték a történteket.

-Majd én elkapom...-jött felém a legfiatalabbik jonin. Ch....de rosszul döntött...

-Oh...mekkora szerencséd lesz hogy találkozhatsz Jashin-samaval! Gyere!-majd a kaszám egyenesen felé hajítottam, próbálta kikerülni de nem sikerűlt...egyenesen a vállába fúródott.

-Ch...csak ennyi? Megkaristólsz és azt hiszed végem..

-Pofa be! Neked most annyi!!-nyaltam le a vért a pengéről..és felvettem az átokhoz való formám...láttam mindenki meglepett fejét...ha.-Most figyelj Jashin-sama!!-majd a pengét egyenesen a szivembe szúrtam. A tag ettől fájdalmasan összesett...és....meghalt.

-Ez könnyű volt,még valaki?-erre mindketten nekem rontanak..nem sok idő kellet őket is kivégeztem.
Aztán indultam haza.

Hallottam hogy nem messze harcolnak...kiváncsi voltam hogy kik lehetnek azok így a fákon ugrálva lopakodtam oda..
Ezek Konohaiak?-döbbentem le.
Mit keresnek ezek itt? Mind eggyetlen egy tagra támadtak....majd visszavonulót fújtak, és el is tüntek mint a kámfor.
Épp én is indultam volna vissza de megláttam a bizonyos áldozatot a földön vérben fekve.
Odasétáltam és közelebről szemügyre vettem, egy fehér hajú lány volt az...több kunai is a testébe volt fúródva. Még él...-néztem meg a pólzusát.
Hátha hasznomra lesz...
Felkaptam a hátamra és tovább ugrálva a fákon haladtam tovább.

Haza érve letettem az ágyra és elkezdtem kiszedni belőle a halomnyi vast...minden egyes kunai kivétele után a sebből roham szerűen folyni kezdett a piros folyadék.
Nincs konyítok sokat az orvos tudományhoz, de ezt még a hülye is tudja hogy nagy baj..
Próbáltam minnél előbb elállítani a vérzést..sikerült is.
Viszont amit észrevettem....ledermedtem teljesen...
A csajszi is Jashinista!!???
Ott lógott a nyakában a nyaklánc.
Miután elláttam a sebeit, elmentem lezuhanyozni, meg kellet szanadulnom a véres ruháktól...na meg az ő ruháitól is azok már semmire sem lennének jók.
...de ráadtam egy sima fekete pólót ami egy ideig jó lesz neki.

Miután visszajöttem, ránéztem a lányra és még mindig eszméletlen volt..
Újra megnéztem a pólzusát mivel az előző sem volt túl biztató.
Igaz gyenge de még mindig életben van. De várjunk...ha ő is Jashinista akkor miért "haldoklik"? Nem lenne halhatatlan? Hm..érdekes..
Az ágy mellé toltam egy széket és ott ülve vártam hogy vajon mikor ébred fel..
Már majdnem be is aludtam mikor hallottam hogy nyöszörög a lány..
Gyorsan odakaptam a fejem az elöbb említett személy lassan kinyitotta a szemét, így szembe kerültem kék íriszeivel..

-Mi...mi történt? Hol vagyok?Au a fejem! -szólalt meg rekedtes hangon.

-Hali...hogy érzed magd?

-Úgy mintha a fejem le akarna robbanni a hejéről..-ült fel..-De...még is hol vagyok?

-A házamban....megmentettelek a haláltól mivel az üldözőid szépen elbántak veled..

-Hogy kik? Egyeltalán mi történt? Nem emlékszem semmire..

-Tényleg nem emlékszel semmire? Egyeltalán semmire?-akadtam ki újból.

-Nem...semmire...

-És arra hogy hogy hívnak?

-De az tudom...aszt hiszem Aisa..

-Legalább ezt tudjuk...Szép név..-ahogy ezt kimondtam egy halvány pír szökött arcára.

-De...akkor most...én itt fogok lakni? Veled? Au...-görnyedt össze a fájdalomtól..

-Erre sem emlékszel? -mutattam meg a nyakláncot..

-Nem...mi ez a jel?-mutatott a medálra..

-Ez Jashin-sama jele...

-Értem..

-Most pedig szerintem pihend ki magad..a sérüléseid csúnyák, lehet pár napig nem tudsz majd lábra állni..

-Re...rendben..

Kozben beesteledett Aisa elaludt...én pedig a mellette levő fotelben foglaltam helyet es el is aludtam.

Sziasztok! Itt lenne a 2. rész, kövi részben megtudjuk hogy Aisa hogyan fog boldugulni Hidannal eggyütt. Ha tezszett a rész vote + komment.😊😁
Puszii!

Egy Jashinista Szerelme /Hidan x Reader/(SZÜNETEL) Where stories live. Discover now