*Aisa szemszöge*
Reggel valami iszonyatos fájdalomra keltem...lassan felültem az ágyon és felhúsztam a fekete pólót ami fogalmam sincs hogy hogyan került rám.
A melkhasomon lévő kötés teljesen atázott...erre egyre gyorsabban elkezdtem kapkodni a levegőt, lehetséges hogy....hemofóbiám van...Nem bírtam tovább síkítottam egy hatalmasat...
-Mi a...mi baj van?-rohant hozzám ilyedten a srác.
-A...a köh..tés...-próbáltam érthetően beszélni miközben a levegőt kapkodtam.
-Ez nem jó..nagyon nem jó...figyelj..te félsz a vértől? -kérdezte alig hallhatóan.
-Ezek szerint igen..-kezdtem el mégjobban kapkodni a levegőt, már majdnem az ájulás szélén voltam..
-Oké figyelj...nyugodj meg...-tette kezét az arcomra...ettől hirtelen egy meleg érzés járt át...nem tudom mi volt az..
-Lélegezz lassabban külömben el fogsz ájulni..-nézett szemembe.
-O..okéh...
-Mingyárt itt vagyok....el ne mozdulj!-ment mi a heiségből.
Fhuu....nyugodj meg....nem lesz baj...
Hidjétek el én próbálkoztam...dr nem ment....hirtelen minden elsötétült körülöttem.*Hidan szemszöge*
Mire visszaértem Aisat a földön találtam újra eszméletlenül...
Te jó ég...ez így nem elsz jó ha nem áll el a vérzés belehal!
Most mit tegyek? -életemben nem estem még kétségbe, de most hatalmába kerített.Amilyen gyorsan csak lehetett átkötöttem a kötéseit. Majd felkaptam a hátamra és rohantam rég nem látott barátomhoz segítségért..
-Kakuzu! Kakuzu! Nyisd ki az ajtót!-dörömböltem.
-Hidan?-nyílt ki előttem az ajtó.
-Kaki segítened kell!
-Még is miben?
-Már mindenhogy próbáltam de nem akar elállni a melkhasán a vérzés....csak elájult.-végignézte a lányt majd hunyorítani kezdett.
-Most komolyan egy lány miatt jöttél ide!?
-Kauzu kérlek!
-Azta nem sűrűn hallom ezt a te szádból....Na jó segítek, hozd be.
Letettem az ágyra majd Kakuzu is odasétált..-Most menj ki a szobából!-utasított.
-Még is miért!? Mit fogsz vele csinálni?!
-Menj ki...nem bántom nyugodj meg..-majd betuszkolt a másik szobába.
Kb már fél órája itt vagyok bent és már olyan ideges vagyok hogy a járkálasommal lyukat vájtam a padlóba.
Na jó én bemegyek!-nyitottam be de senki sem volt a szobában..
Mi a szent Jashin....Kakuzuuu!!! Mi a farncot műveltél vele!? Hol vagy!!?Sehol senki....Ezt nem hiszem el...a chakráját még tisztán éreztem...majd kövedtem őket..
Ha megtalálom esküszöm hogy megölöm!!
Miért vitte el Aisat!?
Ahjj....
Egyre tovább és tovább haladtam az erdőben majd megláttam őket.-Kakuzu most azonnalálj meg!! Halld!!!-ezt a szokásod látom nem dikerült elhagyni..
-Menj visza a saját kis helyedre...ő már az én zsákmányom!
-Hogy mi van? Ő nem valami használati tárgy hogy csak ellopd!
Oke...ha a szépszó nem használ jöhet az erőszak..
Nekirontottam majd megfordult letéve Aisat a földere es védekezni kezdett.
Ismerem az összes technikáját...nem tud semmivel átverni..-Hadan ő egy körözött ninja...
-Hogy mivan?!-ezek szerint ezért üldözték a konohaiak..
-Nem érdekel! Őt nem fogod kiváltani hogy baszódnál meg!!!-kezdtem bedühödni..
-Oké...te akartad..-az összes szivét kiengedve támadt rám, egy ideig sikerült kitérítenem őket..aztán..
-Tűz tipus: pusztító tűzgolyó!!-ezt már nem tudtam kikerülni...az egyik karomat elvesztettem miatta...de nem érdekelt!
Hogy is mondjam...kicsit ideges voltam és kinyírtam a saját ex csapattársamat.
Aisat elaltadta...így különösebb baja nem esett..a vérzés is elállt..idő közben visszavartam az elveszett kezemet..Kakuzu utólsó pár csápjával..mivel eléggé darabokban állt...Hát úgy néz ki magamra számíthatok...hazavittem Aisat, én pedig próbáltam valami reggelit készíteni.
~Két nappal később~
Aisa 2 napon keresztül meg sem mozdult..bevallom agódok érte....ilyet sem éreztem még...fura...lehet..beleszerettem..igaz még nem ismerem de remélem ha felépül jó csapat leszünk..
Eddig mindig itt ültem mellette és figyeltem hogy valyon mikor kel már fel..
Megfogtam törékeny kezét és úgy figyeltem tovább...
Majd a melkhasára hajtottam a fejem figyelve arra hogy ne okozzak neki fájdalmat...aztán bealudtam..Hali mindenki!😉itt elnne a rész..kicsit fáradt voltam pls nézzétek el nekem ha valami hrlyesírási hibát találtok, de azért remélem tetszett...ha igen vote +komment és hozom a kövi részt.😊
Bye!
YOU ARE READING
Egy Jashinista Szerelme /Hidan x Reader/(SZÜNETEL)
FanfictionEz egy fanfiction, a Hidan rajongók számárá, remélem tetszeni fog. ❗FIGYELEM❗ °Trágár szavakat tartalmazhat °Néhol pár 🔞-os részért felelőséget nem vállalok! Jó olvasást!💓