Teljesen felépültem....azt kivéve hogy még mindig nem emlékszem semmire.Na de térjünk a lényegre...ma van az a nap hogy előszőr megyek Hidannal elvégezni a feladatát amit rábiztak...már nagyon izgatott vagyok...Azt mondta hogy szeretné ha vele mennék, fogalmam nincs miért.
-Aisa készen vagy? Indulhatunk?
-Persze egy pillanat!-vettem még magamhoz pát kunait és indtum Hidanhez.
Már egy jó ideje csak szótlanul sétálunk egymás mellett, kicsit már kínosnak találom a helyzetet...nem bírtam tovább megszólaltam.
-Amúgy....miért is kellek én a te kis akciódhoz?-kérdeztem alig hallhatóan.
-Most hogy már teljesen jól vagy gondoltam nem ártana neked egy kis gyakorlás.-mondta szinte rám se nézve.
-Értem...
-Amúgy még mindig nem emlékszel semmire?
-Nem igazán.-vontam meg a vállam. Ez után már nem nagyon tudtam beszélgetést folytatni vele..most olyan más volt csak bámult mi a fejéből, pedig olyan csacsogós szokott lenni. Erre a gondolatra halkan felkuncogtam.
-Mi olyan vicces?-nézett rám mosolyogva.
-Semmi...csak...-kuncogtam fel újra..-csak te nem ilyen szoktál lenni, és...
-Alig pár hete vagy nálam de már ennyire kiismersz?-mlsolygott rám tovább a tekintetem keresve.
-Nem nehéz..elég kiszámitható vagy..
-Kiszámitható?
-Az ám..-bólintottam mosolyogva.
-Naa...és ez kiszámítható volt!?-kezdett el csikizni, én pedig a földön fetrengve próbáltam eltaszítani kezeit.
-Hagydh...abhhaaa!!-brólbáltam kimondani a szavakat de nem ment a nevetéstől. Majd végül felhagyott vele.
-Gonosz vagy!
-Miért is? Ki mondta azt hogy kiszámítható vagyok? Hm?Te voltál most gonosz velem..
-Ez nem igaz!-böktem oldalba.
-Oké ezt már rádhagyom..-figyelt újra maga elé..és sétáltunk tovább..majd éreztem érintését a kezemen, és édesen rám mosolygott.
Te jó ég megfogta a kezem!!! Az a modoly...Aisa mi a faszt csinálsz hagyd abba!
-Tudod eddig minden küldetésemnél Kakuzuval elég unalmasak voltak az utak..-röhgött kínosan.-De most hogy rádtaláltam...
- Azaz megmentettél, de ezt vehetjük elrablásnak is...hiszen nem onkényesen mentem el hozzád...
-Mindegy is ez most nem fontos....a lényeg hogy melletted nem érzem unalmasnak az utat....mindig tudsz valami olyat mondani ami mögröhögtet...persze jó értelemben..
-Hidan?
-Hm?
-Mondcsak...-ahjj..hogy mondjam el!...-Öhmm...te...-istenem ez nem megy!-Te...te...szeretsz engem?-mondatom hallatán eléggé meglepő fejet vágott és egy kis halvámy pírt is láttam arcára kúszni.
-Há...hát persze...-te jó ég waaa-persze mint legjobb barátot..-Simogatta .eg fejem búbját..-oh...
-Hát ez szu..szuper!-mosolyogtam rá...de ez csak egy álca volt, én tényleg azt hittem hogy azért csinálja mert szeret....
Nem sokkal később oda is értünk a falu bejáratához..
-Ez nem a...te falud...erről meséltél igaz? A hatalmas boltívről?-mutattam a felettem lévő tárgyra.
-Igen ez a jelképe a falu összetartásának, bár én ezt nem így gondolom. Nem szeretek itt lenni, már nem,pontosan ezért fogunk minnél hamarabb itt végezni...
-majd haladtunk egyre beljebb a faluban..-Pontosan mi is lenne az a feladat?
-Egy bűnözőt kell likvidálnunk aki földesúrnak állítka be magát,bár elég veszélyes emberei vannak...óvatosak leszünk de gyorsak..
Sziasztok! Bocsi hohy eddig nem tudtam részt hozni...kicsit elfoglalt voltam..
De most itt van!❤😀remélem tetszeni fog...még egyszer bocsii.😅
YOU ARE READING
Egy Jashinista Szerelme /Hidan x Reader/(SZÜNETEL)
FanfictionEz egy fanfiction, a Hidan rajongók számárá, remélem tetszeni fog. ❗FIGYELEM❗ °Trágár szavakat tartalmazhat °Néhol pár 🔞-os részért felelőséget nem vállalok! Jó olvasást!💓