hold me ● dramione.

4.6K 191 196
                                    

Hermione Granger, Harry Potter ve Ron Weasley Büyük Salon'da oturmuş kahvaltı ediyordu. Savaştan sonra 7. yıllarını telafi etmek için tekrar Hogwarts'a dönmüşlerdi. Ayrıca Hogwarts'ı tekrar tamir etmeye ve düzenlemeye yardımcı olmuşlardı.

Hermione, marmelatlı ekmeğini yerken okulun başında olan Profesör McGonagall, Yüce Masa'nın önünde durmuş çocuklara bakıyordu. Boğazını temizleyince, herkes ona döndü.

''Bugün 7. ve 6.  Sınıfların bütün dersleri iptal.'' diye başladı konuşmasına. Hermione hariç herkes buna sevinmiş gözüküyordu. ''Öğleden sonra bütün 7. ve 6. Sınıfları burada istiyorum. Diğer sınıflar Ortak Salon'larına gidecekler.''

Bu sözler bütün Salon'da fısıldaşmalara sebep olmuştu. 

''Sizce ne yapacaklar?'' diye sordu Ron. 

⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡

Öğleden sonra, bütün 7. ve 6.  Sınıflar Büyük Salon'da toplanmıştı. McGonagall'ın yanında duran Sihir Bakanı Kingsley herkesin ilgisini çekmişti. 

Siyahi adam, öne çıkarak konuşmaya başladı.

''Eminim neden hepinizi burada topladığımızı merak ediyorsunuzdur.'' dedikten sonra derin bir nefes aldı. ''Hepinizi ilgilendiren, daha doğrusu ilgilendirecek olan şey Sihir Bakanlığın'ın yürürlüğe koyduğu Sihirli Evlilik yasası.''

''Neyli ne yasası?'' diye sordu Hufflepuff'lı bir erkek.

''Sihirli Evlilik yasası, bu yasaya göre 17 ve 20 yaşları arasında ki herkes, onlar için seçilen kişilerle evlenmek zorunda.''

Bütün herkes, şimdi konuşmaya başlamıştı. Aralarında yuhlayanlar bile vardı. Kingsley, ''BUNU YAPAMAZSINIZ!'' diye bağıran Daphne Greengrass'ı yok sayarak, konuşmasına devam etti.

''Savaştan sonra, herkes Büyücüler arası ayrımcılığı önlemek için Bakanlık'ın seçtiği kişilerle evlendirilecektir.'' Bunu söylerken özellikle Slytherin'lilere bakıyordu.

''BİZİ BULANIKLARLA MI EVLENDİRECEKSİNİZ? BUNA HAKKKINIZ YOK!'' Hermione'nin adını bilmediği birisinin bu sözü üzerine, Profesör McGonagall bütün salonda sessizlik olmasını sağladı.

''Bakanlık'ın bunu yaptırma izni yok! Yasalara aykırı!'' diye çıkıştı Hermione. Kingsley, ona döndü.

''Gerekirse yasalar değiştirilebilir, Bayan Granger.''

''Hayatlarımıza karışamazsınız!''  diye cırladı Pansy Parkinson.

''Kendisi için seçilen kişi ile evlenmeyi red edecek olanların asası kırılıp, tamamen büyü dışı edilecektir. Şimdi, Profesör McGonagall, lütfen.''

Kingsley, tekrar oturduğu yere geçti. Onun yerini elinde ki Seçmen Şapka ile Profesör McGonagall aldı. ''Sırayla isminizi okuyacağım, ve sizde buraya geleceksiniz.' Elinde ki listeye bakıp ilk ismi okudu.

''Susan Bones!''

Şapka, bir süre düşündükten sonra cevabını açıkladı. ''NEVILLE LONGBOTTOM!'' 

Gryffindor masasında oturan Neville, çok şaşkın gözüküyordu. Ne yapacağını bilmiyor gibiydi. ''Bay Longbottom, lütfen Bayan Bones ile salonun diğer tarafına geçin.'' dedi McGonagall.

''Lisa Turpin!''

Bu sefer, Ravenclaw'lu bir kız çıktı. Şapka kafasına değer değmez ''THEODORE NOTT!'' diye bağırdı.

Slytherin'li bir çocuk, Malfoy ve Zabini'ye ''Fena değil'' diye fısıldayıp sırıtarak ayağa kalktı.

''Pansy Parkinson!'' Bu seferde, siyah saçlı Slytherin'li kız kendini beğenmiş bir edayla öne çıktı.

Şapka biraz düşündükten sonra ''RON WEASLEY!'' dedi. Bu sırada Ron şaşkınca etrafa bakıyordu. Parkinson ise bebek gibi mızmızlanıyordu.

''Ginerva Weasley!''

Şapkayı takar takmaz ''HARRY POTTER!'' diye bağırdı.

Bir kaç kızdan sonra, en sonunda Hermione'nin ismi okunmuştu. Öne çıkmadan önce, gözleriyle sınıfı taradı. Aptal bir sırıtmayla ona bakan, aslında çoktan mezun olması gereken ama savaş yüzünden geri dönen McLaggen'ı gördüğünde hemen bakışlarını kaçırdı. Herkes olabilirdi ama o sarnaşık Cormac olmazdı.

Öne çıkarken içinden Merlin'e yalvarıyordu. ''O olmasın, o olmasın, o olmasın, o olmasın...'' 

Şapka, kafasında oldukça uzun bir süre sessiz durmuştu. En sonunda kararını vermişti. ''DRACO MALFOY!'' diye açıkladı herkese. 

Bütün Salon'a ölüm sessizliği hakimdi. Profesörler bile şaşırmış gözüküyordu. Hermione, buz kesilmiş gibi hissediyordu ve bu kesinlikle Malfoy'un gri gözleriyle onu delip deşmesinden kaynaklanmıyordu.

Bu durumda McLaggen'ı bile tercih ederdi. Ama Malfoy olmazdı, 11 yaşından beri düşman olduğu kişi olmazdı!

Profesör McGonagall'ın sesi ile kendine geldi. ''Bay Malfoy, lütfen.''

Malfoy, ayağa kalkarak yavaş yavaş yanına geldi. Ona baktıktan sonra hiç bir şey demeden diğer çiftlerin bulunduğu yere doğru ilerlemeye başladı.

hold me ● dramione.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin